Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :-)

Jeg er helt ny på ebay og i full gang med å lære meg hvordan dette fungerer. Samtidig ønsker jeg litt hjelp fra dere! Vil kjøpe muffins/kake pyntesett til min lillesøster som julegave. Hun fyller 14 år tidlig neste år. Hun er blitt litt "bitt av basillen" og tror derfor dette er en perfekt gave. Her kommer problemet inn! Ettersom jeg er så fersk på ebay, sliter jeg litt med å finne et slikt fint sett. Til en OK pris og som inneholder det man måtte trenge (ikke for mye dill-dall som er unødvendig) for å prøve seg litt med pynting++, uten at det er altfor avansert. Noen som kan hjelpe meg??

Takk på forhånd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt ny på ebay og i full gang med å lære meg hvordan dette fungerer. Samtidig ønsker jeg litt hjelp fra dere! Vil kjøpe muffins/kake pyntesett til min lillesøster som julegave. Hun fyller 14 år tidlig neste år. Hun er blitt litt "bitt av basillen" og tror derfor dette er en perfekt gave. Her kommer problemet inn! Ettersom jeg er så fersk på ebay, sliter jeg litt med å finne et slikt fint sett. Til en OK pris og som inneholder det man måtte trenge (ikke for mye dill-dall som er unødvendig) for å prøve seg litt med pynting++, uten at det er altfor avansert. Noen som kan hjelpe meg??

Prøv et avansert søk der du kan krysse av for forskjellige kriterier. Spesielt kjekt er det å krysse av for at søket kun skal vise ting som kan bli sendt til Norge. Man kan også søke etter makspris og varer med gratis frakt (blant annet..)

Husk grensen på 200kr. Om du ikke finner noen sett til under 200kr vil jeg anbefale å kjøpe diverse varer og sette sammen til et sett selv. Tror nok det er da du kan finne det aller billigst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jule - yankee - candle

lego til min bror til jul

boxer

iphone deksel

iphone case

tubeskjerf i rosa og beige

slips

små julestrømper

imac cover for tastatur

støtte til iphone slik at den kan stå.. ser mye på serier og sånn på tlf så gleder meg til de kommer:)

leopard skjerf

rosa covertil tastatur, til macbook

boxer

enda et jule- yankee fikk det nettopp, og det var bittelite :/ men fy som det lukter jul da:D i like!!

er nødt til og gi meg selv en ebay pause, åååå jeg vil jo ikke det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kan hjelpe meg?

jeg er på utkikk etter sånne "oppheng" til å henge julestrømpene på peisen.. men jeg kommer ikke på hva det heter på norsk, og da er det ihvertfall vanskelig å vite hva det heter på engelsk :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I det siste har jeg kjøpt:

Overfallsalarmer - Bor i Oslo og dette går til alle mine venninner

Ørepyntstativ som jeg tror jeg fant i den tråden her.

Skilt til døra til en 13 år gammel gutt

Ape med magneter i armene til min niese

Hello kitty brevpapir til øvrige nieser

Decal til min macbook - med scrat fra istid! :rodmer:

Silikonbeskyttelse til iphone - Nintendo gameboy!

Totalt 300 kroner tilsammen for alt inkludert frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist kjøpte jeg cashmeregenser, kjempefornøyd med genseren med kjempevanskelig selger, så linker ikke til den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er f.eks et bra kjøp <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Eventuelt kan jeg finne noe annet til deg, hvis det ikke faller helt i smak, eller hvis du vil kjøpe mer. Noe av det viktigste man må ha er gode konditorfarger, f.eks. dette settet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...