Havtorn Skrevet 10. november 2011 #621 Del Skrevet 10. november 2011 ... de almanakkene så jo ut som Maos lille røde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. november 2011 #622 Del Skrevet 10. november 2011 Nåwh, var ikke disse Diaryplanner/Journalène] kjempe stilige? Joooo... kjempe stilige. Jeg kjøpte to. TIl to venninner i julegave. De er ikke så hitech at de bruker telefon osv til planlegging. Mer julegave i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 10. november 2011 #623 Del Skrevet 10. november 2011 Tannkremskviser 50 forskjellige binders Notebinders Geniale matkopper til småbarn Memo pad Memo pad Gjenbrukbar vann"flaske" til fjellturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #624 Del Skrevet 11. november 2011 Hei :-) Jeg er helt ny på ebay og i full gang med å lære meg hvordan dette fungerer. Samtidig ønsker jeg litt hjelp fra dere! Vil kjøpe muffins/kake pyntesett til min lillesøster som julegave. Hun fyller 14 år tidlig neste år. Hun er blitt litt "bitt av basillen" og tror derfor dette er en perfekt gave. Her kommer problemet inn! Ettersom jeg er så fersk på ebay, sliter jeg litt med å finne et slikt fint sett. Til en OK pris og som inneholder det man måtte trenge (ikke for mye dill-dall som er unødvendig) for å prøve seg litt med pynting++, uten at det er altfor avansert. Noen som kan hjelpe meg?? Takk på forhånd :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #625 Del Skrevet 12. november 2011 Hei :-) Jeg er helt ny på ebay og i full gang med å lære meg hvordan dette fungerer. Samtidig ønsker jeg litt hjelp fra dere! Vil kjøpe muffins/kake pyntesett til min lillesøster som julegave. Hun fyller 14 år tidlig neste år. Hun er blitt litt "bitt av basillen" og tror derfor dette er en perfekt gave. Her kommer problemet inn! Ettersom jeg er så fersk på ebay, sliter jeg litt med å finne et slikt fint sett. Til en OK pris og som inneholder det man måtte trenge (ikke for mye dill-dall som er unødvendig) for å prøve seg litt med pynting++, uten at det er altfor avansert. Noen som kan hjelpe meg?? Takk på forhånd :-) Prøv et avansert søk der du kan krysse av for forskjellige kriterier. Spesielt kjekt er det å krysse av for at søket kun skal vise ting som kan bli sendt til Norge. Man kan også søke etter makspris og varer med gratis frakt (blant annet..) Husk grensen på 200kr. Om du ikke finner noen sett til under 200kr vil jeg anbefale å kjøpe diverse varer og sette sammen til et sett selv. Tror nok det er da du kan finne det aller billigst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 12. november 2011 #626 Del Skrevet 12. november 2011 Serviettringer Camelbakflaske i svart Betty Crocker icing Vanilla butternut Butterscotch Knapper Satengløper Juletrekuler Strikkepinner Mobilveske Cellofanposer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 12. november 2011 #627 Del Skrevet 12. november 2011 Kul t-skjorte designet av Horiyoshi III Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandsjente Skrevet 12. november 2011 #628 Del Skrevet 12. november 2011 Hvitt skjerf med skulls Skjerf med leopardmønster Rosa overfallsalarm Duo vippelim Sikkert reflexbånd til pus ("Brekker opp" hvis han skulle henge seg fast! Rosa sykepleieklokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 12. november 2011 #629 Del Skrevet 12. november 2011 ørepropper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chevy Skrevet 12. november 2011 #630 Del Skrevet 12. november 2011 jule - yankee - candle lego til min bror til jul boxer iphone deksel iphone case tubeskjerf i rosa og beige slips små julestrømper imac cover for tastatur støtte til iphone slik at den kan stå.. ser mye på serier og sånn på tlf så gleder meg til de kommer:) leopard skjerf rosa covertil tastatur, til macbook boxer enda et jule- yankee fikk det nettopp, og det var bittelite :/ men fy som det lukter jul da:D i like!! er nødt til og gi meg selv en ebay pause, åååå jeg vil jo ikke det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 12. november 2011 #631 Del Skrevet 12. november 2011 ørepropper funker de bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 12. november 2011 #632 Del Skrevet 12. november 2011 noen som kan hjelpe meg? jeg er på utkikk etter sånne "oppheng" til å henge julestrømpene på peisen.. men jeg kommer ikke på hva det heter på norsk, og da er det ihvertfall vanskelig å vite hva det heter på engelsk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 12. november 2011 #633 Del Skrevet 12. november 2011 funker de bra? Nettopp kjøpt dem så har ikke prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 12. november 2011 #634 Del Skrevet 12. november 2011 http://www.ebay.com/itm/180718429398?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648 musikkøredobber 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 14. november 2011 #635 Del Skrevet 14. november 2011 I det siste har jeg kjøpt: Overfallsalarmer - Bor i Oslo og dette går til alle mine venninner Ørepyntstativ som jeg tror jeg fant i den tråden her. Skilt til døra til en 13 år gammel gutt Ape med magneter i armene til min niese Hello kitty brevpapir til øvrige nieser Decal til min macbook - med scrat fra istid! Silikonbeskyttelse til iphone - Nintendo gameboy! Totalt 300 kroner tilsammen for alt inkludert frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kammi Skrevet 14. november 2011 #636 Del Skrevet 14. november 2011 JellyBelly sugarfree mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 14. november 2011 #637 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #638 Del Skrevet 14. november 2011 Sist kjøpte jeg cashmeregenser, kjempefornøyd med genseren med kjempevanskelig selger, så linker ikke til den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. november 2011 #639 Del Skrevet 14. november 2011 Hei :-) Jeg er helt ny på ebay og i full gang med å lære meg hvordan dette fungerer. Samtidig ønsker jeg litt hjelp fra dere! Vil kjøpe muffins/kake pyntesett til min lillesøster som julegave. Hun fyller 14 år tidlig neste år. Hun er blitt litt "bitt av basillen" og tror derfor dette er en perfekt gave. Her kommer problemet inn! Ettersom jeg er så fersk på ebay, sliter jeg litt med å finne et slikt fint sett. Til en OK pris og som inneholder det man måtte trenge (ikke for mye dill-dall som er unødvendig) for å prøve seg litt med pynting++, uten at det er altfor avansert. Noen som kan hjelpe meg?? Takk på forhånd :-) Dette er f.eks et bra kjøp http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Eventuelt kan jeg finne noe annet til deg, hvis det ikke faller helt i smak, eller hvis du vil kjøpe mer. Noe av det viktigste man må ha er gode konditorfarger, f.eks. dette settet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 14. november 2011 #640 Del Skrevet 14. november 2011 Hvetegress/spirula-mix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå