Gjest Crow Skrevet 2. november 2011 #522 Skrevet 2. november 2011 (endret) Da er jeg endelig igang jeg også Det ble hundelenke http://www.ebay.com/itm/120800524775?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Litt skuffende at lenken kostet 7.99, og hadde fri frakt - men så tar de nesten 9 dollar i handling fee. Jaja, kjøpt er kjøpt. Så ble det en klokke til ca 2 pund http://www.ebay.com/itm/170720303243?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Men nå håper jeg noen kan hjelpe en fersking: Jeg forstår at dere spør om å skrive en sum under 30 dollar hvis varen er dyrere. Men hvorfor ber dere at selger skriver at det er en gave? Har det noen betydning i tollen? Håper noen kan hjelpe meg å forstå dette Endret 2. november 2011 av Crow
LeaMichele Skrevet 2. november 2011 #523 Skrevet 2. november 2011 handlig fee? har jeg aldri hørt om på ebay, og ihvertfall ikke betalt for.. men det står jo at de tar 8.99 i frakt? du har ikke bare blanda ?
Gjest Crow Skrevet 3. november 2011 #524 Skrevet 3. november 2011 Klippet fra http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=558397 "Det er vanlig å ta et handling fee i tillegg til portoen. Vær obs på dette.Handling fee ligger på $0.00-5-00 i tillegg til portoen. Derfor er det viktig å sjekke hva det koster i tilleg til selve varen, altså shipping plus handling fee (i USA), eller postage and packaging fee i England. Det er vanlig å betale £1.00 og opp til £3.00 i hanlding fee for veldig billige ting. For dyrere/flere ting (feks kjøp fra $20.00 og oppover), kan man komme opp mot £5.00 i handling fee. Derfor spør jeg alltid om portoen først om det ikke er oppgitt. Og jeg veit nå hva ting koster i porto så jeg veit hvem som tar overpris eller ikke, og hvor mye jeg skal by med tanke på portoen. For den vil jo trekke opp prisen. Er portoen oppgitt i auksjonen, skal denne være inkludert et evt gebyr/fee" Da jeg kjøpte det i går var det en daily deal med free shipping, ser de har fått på plass frakten igjen nå.
Gjest redstar Skrevet 3. november 2011 #526 Skrevet 3. november 2011 Trenger litt hjelp her!!! Er denne ekte skinn tror dere? Sambo er ford fan og det hadde jo vært stilig med ford lommebok! Vet den er billig, men jah, den må jo være ekte, eller? :/
Gjest Applecore Skrevet 3. november 2011 #527 Skrevet 3. november 2011 Et enkelt korsett (til waist training). Aner ikke hvordan kvaliteten på det er, men det var veldig rimelig. Og så et spiral-smykke med en d20-terning inni! *vandrer hvileløst rundt postkassen*
Gjest Wanted Skrevet 3. november 2011 #528 Skrevet 3. november 2011 Trenger litt hjelp her!!! Er denne ekte skinn tror dere? Sambo er ford fan og det hadde jo vært stilig med ford lommebok! Vet den er billig, men jah, den må jo være ekte, eller? :/ Det står jo at det er "Genuine leather", så går selvsagt ut fra at det er ekte. Men det finner du jo fort ut av når du får den. Om det skulle vise seg å være fake, så er det vel ikke det største bomkjøpet en gjør. Var jo ikke superdyr.
Gjest Wanted Skrevet 3. november 2011 #529 Skrevet 3. november 2011 nydelig ring De var fine!!!! Og helt latterlig billig! :D
LeaMichele Skrevet 3. november 2011 #530 Skrevet 3. november 2011 De var fine!!!! Og helt latterlig billig! :D Hehe ja!!! Det ble et par til derfra også! ble adventskalender gaver til meg selv ( selv om jeg ikke skal ha adventskalender )
Gjest redstar Skrevet 3. november 2011 #531 Skrevet 3. november 2011 Ble noen ringen på meg også,haha! Takk for svar wanted,jeg regner også med at d er ekte men man vet jo aldri:p Nå er jeg på jakt etter nyttårskjole da... Men hvilken hvilke hvilken....
Gjest redstar Skrevet 3. november 2011 #532 Skrevet 3. november 2011 Ny veske og NÅ skal jeg ikke handle NOENTING MER dette året! Neineinei!!!! 2
Mynona Skrevet 3. november 2011 #533 Skrevet 3. november 2011 Ny veske og NÅ skal jeg ikke handle NOENTING MER dette året! Neineinei!!!! Yeah right! 3
Gjest Doh Skrevet 4. november 2011 #534 Skrevet 4. november 2011 Jeg har kjøpt meg slør Skal prøve å ikke kjøpe noe mer nå, men kommer sterkere tilbake når jeg får meg jobb(jaja, vi får se hvor lenge det varer....)
Pentu Skrevet 4. november 2011 #535 Skrevet 4. november 2011 Ny veske og NÅ skal jeg ikke handle NOENTING MER dette året! Neineinei!!!! Fy deg, nå har jeg og kjøpt meg den vesken. Jeg som ikke skulle handle mer på ebay :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper:
mlilja Skrevet 4. november 2011 #536 Skrevet 4. november 2011 http://www.ebay.com/itm/180659916374?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Og masse knapper, smykker og ringer.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #538 Skrevet 4. november 2011 Heheh nei for å si det sånn så kostet den klokka 10 dollar da jeg bestilte den Så etter jeg postet linken at den var satt opp til 200 dollar :o Sykt HAHAHA da hadde de sikkert glemt noen nuller eller noe RØVERkjøp du fikk gjort der da
Aubree Skrevet 5. november 2011 #539 Skrevet 5. november 2011 HAHAHA da hadde de sikkert glemt noen nuller eller noe RØVERkjøp du fikk gjort der da Hehe nei jeg har fått forklaring på det i ettertid Fikk mail fra selger om at klokken hadde kommet i retur til dem fra tollen. Pga style design sto det. Så jeg fikk ikke klokka og de turte ikke sende den på nytt for de ville sikkert bare fått den i retur igjen. Skjønte derimot ikke hvorfor de hadde satt opp prisen men sto noe om at de hadde satt opp prisen så ingen ville kjøpe den De hadde vist aldri opplevd det før Fikk valget mellom å få pengene tilbake eller en ny klokke. Så valgte en ny som det IKKE sto quartz på Sikkert sendt tilbake pga mistanke om kopi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå