Gjest redstar Skrevet 21. september 2011 #261 Del Skrevet 21. september 2011 Hvordan var str på denne?? Jeg vil si det er en x-small/small, passa meg perfekt! Jeg passer sjeldent jeans som selges her i landet, de ødelegger som regel formene mine, så nå prøver jeg og handle jeans på nett, selv om det er stor risiko da... vet jo aldri om dem passer, men denne buksa som jeg kjøpte her er jeg SUPER fornøyd med, den sitter som støpt, er behangelig å gå i og av god kvaltiet:) Skal definitivt handle mer ifra denne selgeren.. MEN buksa er liten da, som beskrevet. Men i norske str bruker jeg xs-small:) Og denne passa perfekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 22. september 2011 #262 Del Skrevet 22. september 2011 Mine to siste kjøp: Hvit satengbluse Mørkt satengskjørt Fikk begge deler i dag, og fant at skjørtet, som jeg bestilte i small, var altfor trangt. Selv om jeg brukte måleband da jeg bestilte. Men asiaterne er ikke akkurat kjent for å ha så store former, og selv om jeg bruker small i norge, så ble det feil størrelse for meg. Veldig synd, for det er et ganske pent skjørt. Kan selvfølgelig ha det på meg, men jeg vil helst ha et skjørt jeg kan bevege meg i, som ikke sitter som sprayet på meg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SparDame87 Skrevet 22. september 2011 #263 Del Skrevet 22. september 2011 I dag kom decorating settet!!!!!!! Ønske vannet var i orden så jeg kunne bake:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. september 2011 #264 Del Skrevet 22. september 2011 Mine to siste kjøp: Hvit satengbluse Mørkt satengskjørt Fikk begge deler i dag, og fant at skjørtet, som jeg bestilte i small, var altfor trangt. Selv om jeg brukte måleband da jeg bestilte. Men asiaterne er ikke akkurat kjent for å ha så store former, og selv om jeg bruker small i norge, så ble det feil størrelse for meg. Veldig synd, for det er et ganske pent skjørt. Kan selvfølgelig ha det på meg, men jeg vil helst ha et skjørt jeg kan bevege meg i, som ikke sitter som sprayet på meg :gjeiper: Måtte du betale toll eller moms? Tør ikke å kjøpe klær på eBay pga det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 22. september 2011 #265 Del Skrevet 22. september 2011 Hårduppedings Hårduppedings Hårduppedings Kortsamler til å ha i pengepungen Lipgloss Lipgloss Lipgloss Lipgloss Leppestift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 22. september 2011 #266 Del Skrevet 22. september 2011 Måtte du betale toll eller moms? Tør ikke å kjøpe klær på eBay pga det.... Hvis du tar en titt i denne tråden blir du kanskje litt tryggere på kjøp på Ebay. Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har kjøpt en vare som er over 200 NOK, så nei, jeg betalte ikke toll eller moms denne gangen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #267 Del Skrevet 22. september 2011 Mine to siste kjøp: Hvit satengbluse Mørkt satengskjørt *snipp* Kjempefint. Jeg leste først: Hvit satengBUKSE, og tenkte at det hørtes ikke særlig bra ut Men blusen var kjempepen =) Og skjørtet også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. september 2011 #268 Del Skrevet 22. september 2011 Hvis du tar en titt i denne tråden blir du kanskje litt tryggere på kjøp på Ebay. Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har kjøpt en vare som er over 200 NOK, så nei, jeg betalte ikke toll eller moms denne gangen heller Gikk inn på tollkalkulator og sjekket litt forskjellig nå, og så at hvis jeg handler klær for under 200 så slipper jeg toll, men over 200 så er det toll på 10,7 %. De fleste andre varer som overstiger 200 kr må man kun betale moms for, og ikke toll Har sånn ca 250 feedbackmeldinger på eBay, så jeg har handlet alt mulig rart, men akkurat klær har jeg vært litt forsiktig med, for jeg trodde det var toll selv om man handler under 200. Kanskje jeg skulle kjøpt meg noen nye klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. september 2011 #269 Del Skrevet 22. september 2011 Golfballer, faktisk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2011 #270 Del Skrevet 22. september 2011 Mørkt satengskjørt Fikk begge deler i dag, og fant at skjørtet, som jeg bestilte i small, var altfor trangt. Selv om jeg brukte måleband da jeg bestilte. Men asiaterne er ikke akkurat kjent for å ha så store former, og selv om jeg bruker small i norge, så ble det feil størrelse for meg. Veldig synd, for det er et ganske pent skjørt. Kan selvfølgelig ha det på meg, men jeg vil helst ha et skjørt jeg kan bevege meg i, som ikke sitter som sprayet på meg :gjeiper: Om størrelsen på skjørtet er nærmere xs enn small, kanskje jeg kan kjøpe det av deg? Hvis ja sender jeg deg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jysla Skrevet 23. september 2011 #271 Del Skrevet 23. september 2011 Skriver fra mobilen, så blir vanskelig å legge ut linker, men det jeg kjøpte sist var: Pokemon kort (samlerobjekt) Mario Kart 64 FURminator Legend of zelda DVD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. september 2011 #272 Del Skrevet 24. september 2011 Kjempefint. Jeg leste først: Hvit satengBUKSE, og tenkte at det hørtes ikke særlig bra ut Men blusen var kjempepen =) Og skjørtet også Haha.. akkurat det samme leste og tenkte jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 24. september 2011 #273 Del Skrevet 24. september 2011 Haha.. akkurat det samme leste og tenkte jeg og.. Eg også! Eg kjøpte Blax-hårstrikkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 25. september 2011 #274 Del Skrevet 25. september 2011 Om størrelsen på skjørtet er nærmere xs enn small, kanskje jeg kan kjøpe det av deg? Hvis ja sender jeg deg en pm. Vil nok si at det er nærmere xs ja. Send meg gjerne en pm hvis du vil kjøpe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 25. september 2011 #275 Del Skrevet 25. september 2011 Miniparfyme av DKNY Be Delicious (rosa versjon). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safran Skrevet 26. september 2011 #276 Del Skrevet 26. september 2011 Må få denne på lista mi, mange gode tips her. Har i løpet av helga kjøpt: - kameraveske til vårt nye kamera (ca 50,-, håper det ser ok ut...) - personlig stempel Og så har jeg noen bud inne, spent på om det blir kjøp der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 26. september 2011 #277 Del Skrevet 26. september 2011 Sminkekoster Farger til baking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 26. september 2011 #278 Del Skrevet 26. september 2011 Batteri til mobilen. kosta 40 kr. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 26. september 2011 #279 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Denne her.... Armani Thermal slik at jeg kan vise fram og briefe musklene mine Neida... ,det begynner jo å bli kaldt da,og må ha noe varmt under skjortene mine,er ikke en genser- person da... Endret 26. september 2011 av Jellybean78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 27. september 2011 #280 Del Skrevet 27. september 2011 Hva er det lengste dere har ventet på noe dere har kjøpt på ebay? Jeg kjøpte en veske i begynnelsen av denne mnd (husker ikke helt, men det var den første uken), og jeg har enda ikke fått den. Jeg forstår jo at det tar tid, men jeg har aldri opplevd at det har tatt så lang tid. Og så var det noe som heter tålmodighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå