Spatula Skrevet 20. september 2011 #241 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg har knyttet Paypal opp mot brukskontoen min, så jeg slipper å føre over penger til paypal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #242 Del Skrevet 20. september 2011 Spatula : hvordan gjør man det? Jeg har skaffet meg paypal konto og det står om jeg vil overføre penger til den...Men jeg synes det virker så rart at det skal ta 3 dager. Hva mener du med knyttet til din brukskonto? Hjølp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. september 2011 #243 Del Skrevet 20. september 2011 Når jeg registrerte meg fikk jeg hjelp av min mann, som registrerte det slik at Paypal er knyttet opp mot brukskontoen min (visakortkontoen) for da slipper jeg å føre over penger til paypal. Når jeg betaler trekkes det da fra min private bankkkonto. Edit bank account står det når du logger inn, å da knytter du den til kontoen din - uten å måtte føre over penger. Før fikk man en kode da i nettbanken sin, for å vertifisere at du var eieren av den bankkontoen som du hadde knyttet til Paypal - dette kan ta noen dager. Jeg vet ikke om det er slik nå også for nå har jeg hatt Paypal i snart tre år, men det står ganske greit forklart på siden til Paypal altså hvordan det gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #244 Del Skrevet 20. september 2011 Ok takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #245 Del Skrevet 20. september 2011 Har registrert for å linke opp, men har enda ikke fått den 4-sifrede 15-kroners koden i nettbanken som skal må bruke for å bekrefte at meg er meg Jeg vil handle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. september 2011 #246 Del Skrevet 20. september 2011 Den tar nok noen dager, hold ut til helgen kan du mest sannsynlig shoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SparDame87 Skrevet 20. september 2011 #247 Del Skrevet 20. september 2011 Tok faktisk 7 dager før jeg fikk opp den koden. Var laaaange dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@laide^ Skrevet 20. september 2011 #248 Del Skrevet 20. september 2011 Bukse til barn Er så gøy med ebay! =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 20. september 2011 #249 Del Skrevet 20. september 2011 kuknapper Eg vart litt nysgjerrig på dette, men det viste seg å vere noko anna enn eg fyrst antok 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. september 2011 #250 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg leste nå antageligvis det du leste først 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kløftfrid Skrevet 20. september 2011 #251 Del Skrevet 20. september 2011 Jeg leste nå antageligvis det du leste først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 20. september 2011 #252 Del Skrevet 20. september 2011 Skull ring Måtte ha enda en ting i kveld. Huff, kommer på stadig mer jeg vil ha. Det neste blir å lete etter negler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 20. september 2011 #253 Del Skrevet 20. september 2011 Det neste blir vel at vi oppretter en tråd her som heter noe sånt som "vi som er på Ebay-avvenning" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SparDame87 Skrevet 21. september 2011 #254 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Det neste blir vel at vi oppretter en tråd her som heter noe sånt som "vi som er på Ebay-avvenning" ja, tror jeg trenger det :S Litt senere på dagen . : Og nå når jeg henta posten så lå Super Mario setter til Tarzan i postkassen!! Yeah!!! Endret 21. september 2011 av SparDame87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 21. september 2011 #255 Del Skrevet 21. september 2011 Kjole Vet ikke om jeg kommer til å bruke denne, men ble helt forelsket i den så måtte bare ha den. Blir i alle fall fin å henge på kjolestativet mitt <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. september 2011 #256 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg er farlig glad i å handle på ebay, noe av det siste jeg har handlet(og mottatt) er: Lekre jeans Hvordan var str på denne?? Kjole Vet ikke om jeg kommer til å bruke denne, men ble helt forelsket i den så måtte bare ha den. Blir i alle fall fin å henge på kjolestativet mitt <3 Den var fin.. Har du fått den enda? Er den veldig kort?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 21. september 2011 #257 Del Skrevet 21. september 2011 Fare for at jeg handler litt i kveld.. Blir inspirert av dere.. Kanskje jeg skal starte på julegavene allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 21. september 2011 #258 Del Skrevet 21. september 2011 Hvordan var str på denne?? Den var fin.. Har du fått den enda? Er den veldig kort?? Nei, bestilte den nettopp Men står at lengden er 67 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. september 2011 #259 Del Skrevet 21. september 2011 Min erfaring er at når det kommer fra Hong Kong, Kina osv... Så er de litt små i størrelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 21. september 2011 #260 Del Skrevet 21. september 2011 Min erfaring er at når det kommer fra Hong Kong, Kina osv... Så er de litt små i størrelsen Ja, alle klær jeg har kjøpt fra Korea har i alle fall vært småe! Pleier å sitte med en målebånd ved siden av meg når jeg er inne på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå