Chord Skrevet 1. september 2011 #141 Del Skrevet 1. september 2011 Hvilken av ringene kjøpte du? Fått 2 ringer, og ingen av dem stemte spesielt bra med bilde Jeg kjøpte denne ringen og den silver leaf som du hadde kjøpt. Veldig fornøyd med begge to, men sølvringen var ikke så detaljert som på bildet, hvis du skjønner. Hvordan var dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 1. september 2011 #142 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg kjøpte denne ringen og den silver leaf som du hadde kjøpt. Veldig fornøyd med begge to, men sølvringen var ikke så detaljert som på bildet, hvis du skjønner. Hvordan var dine? Den silver leaf lignet ikke i det hele tatt, jeg klaget, og de skal sende en ny ring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoes Skrevet 1. september 2011 #143 Del Skrevet 1. september 2011 Ny toalettmappe... Var litt mindre enn jeg hadde sett for meg, men min egen feil da jeg innbilte meg at målene kanskje var litt større enn det de egentlig var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dunebuggy Skrevet 1. september 2011 #144 Del Skrevet 1. september 2011 LED pærer til spotlampene mine. Billig og bra fra kina :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 1. september 2011 #145 Del Skrevet 1. september 2011 Den silver leaf lignet ikke i det hele tatt, jeg klaget, og de skal sende en ny ring Ja, det ser jo egentlig ut som om de har hatt en del i promille når de har lagd den.. Men min er ikke så ille at jeg gidder å klage. Bra du gjør det, så du får noe skikkelig å ha på fingeren din! Kjøpte også denne ringen i dag. Ebay er en skummel side, og denne tråden gjør det mye bedre/verre (alt ettersom hvordan man ser det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. september 2011 Forfatter #146 Del Skrevet 1. september 2011 Oh, yes, indeed. Finner mye bra der, spesielt innenfor mine favorittmerker. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. september 2011 Forfatter #147 Del Skrevet 2. september 2011 (endret) Topp fra New Look - £6.99 Klokke - $2.41 Mvh Yvonne Endret 2. september 2011 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 3. september 2011 Forfatter #148 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) KitchenAid visp og slikkepott i rosa - $36.45 Truse - £3.74 Magnet 1 Magnet 2 Magnet 3 Magnet 4 (Fire magneter for 3, dvs $17.00 inkl.frakt. ) Topp fra Dorothy Perkins - £13.99 Mvh Yvonne Endret 3. september 2011 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klesklypa Skrevet 3. september 2011 #149 Del Skrevet 3. september 2011 PurMinerals Mineral såpe Once Upon Princess Decal Wall Sticker A DREAM IS A WISH Decal Wall Sticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #150 Del Skrevet 5. september 2011 Bra tiltak!! Her er min liste: Eyeliner Eyeliner Make-up seal Lipgloss Vippetang Eyeliner Nintendospill 24 eyelinere Sko Hårspenne Hårspenne Eyeliner Leppestift Ikke alltid like flink til å sjekke at de sender til Norge, men.. Bruker å gå bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherish Skrevet 5. september 2011 #151 Del Skrevet 5. september 2011 Vindusfolie til vinduet, men hadde visst blitt sendt tilbake til selger, uten at jeg vet hvorfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. september 2011 Forfatter #152 Del Skrevet 5. september 2011 Øredobber - £4.5 Monsoon-kjole - £35.48 Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. september 2011 Forfatter #153 Del Skrevet 5. september 2011 Ikke alltid like flink til å sjekke at de sender til Norge, men.. Bruker å gå bra.. Derfor bruker jeg kun "Price+Shipping first"(ebay.com)/"Price+P&P:lowest first"(ebay.co.uk), det gjør det enkelt å se hvem som sender til Norge og ikke. Ville aldri gamblet på at de sender til Norge eller ikke. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #154 Del Skrevet 5. september 2011 Derfor bruker jeg kun "Price+Shipping first"(ebay.com)/"Price+P&P:lowest first"(ebay.co.uk), det gjør det enkelt å se hvem som sender til Norge og ikke. Ville aldri gamblet på at de sender til Norge eller ikke. Mvh Yvonne Det er sant.. Jeg bruker bare å ta på ending soonest, og da rekker jeg ikke alltid å sjekke. Men de som absolutt ikke sender til Norge pleier å sperre for å by, det har alltid gått bra til nå.. Men takk for tips!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 5. september 2011 #155 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg liker ikke denne tråden... gjett hvem som må legge igjen feedback på 42 produkter nå. . . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 5. september 2011 #156 Del Skrevet 5. september 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 5. september 2011 #157 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg liker ikke denne tråden... gjett hvem som må legge igjen feedback på 42 produkter nå. . . Damn. :O Mye koster alt dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 6. september 2011 #158 Del Skrevet 6. september 2011 Damn. :O Mye koster alt dette da? Ca 800.- Vil nevne at det er to kjoler her, og en del elektronikksaker som er veldig dyrt om jeg skulle kjøpt det her hjemme. . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #159 Del Skrevet 7. september 2011 Klarer ikke bestemme meg for om jeg syns de er kjempeharry eller kjempefine. Haha.. Står å vipper i den ene eller andre enden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. september 2011 #160 Del Skrevet 7. september 2011 Klarer ikke bestemme meg for om jeg syns de er kjempeharry eller kjempefine. Haha.. Står å vipper i den ene eller andre enden Jeg heller litt mot kjempeharry, men hver sin smak 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå