Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Hvilken av ringene kjøpte du? Fått 2 ringer, og ingen av dem stemte spesielt bra med bilde :sur:

Jeg kjøpte denne ringen og den silver leaf som du hadde kjøpt.

Veldig fornøyd med begge to, men sølvringen var ikke så detaljert som på bildet, hvis du skjønner. Hvordan var dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte denne ringen og den silver leaf som du hadde kjøpt.

Veldig fornøyd med begge to, men sølvringen var ikke så detaljert som på bildet, hvis du skjønner. Hvordan var dine?

Den silver leaf lignet ikke i det hele tatt, jeg klaget, og de skal sende en ny ring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny toalettmappe... Var litt mindre enn jeg hadde sett for meg, men min egen feil da jeg innbilte meg at målene kanskje var litt større enn det de egentlig var :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den silver leaf lignet ikke i det hele tatt, jeg klaget, og de skal sende en ny ring :)

Ja, det ser jo egentlig ut som om de har hatt en del i promille når de har lagd den.. Men min er ikke så ille at jeg gidder å klage. Bra du gjør det, så du får noe skikkelig å ha på fingeren din!

Kjøpte også denne ringen i dag.

Ebay er en skummel side, og denne tråden gjør det mye bedre/verre (alt ettersom hvordan man ser det) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alltid like flink til å sjekke at de sender til Norge, men.. Bruker å gå bra..

Derfor bruker jeg kun "Price+Shipping first"(ebay.com)/"Price+P&P:lowest first"(ebay.co.uk), det gjør det enkelt å se hvem som sender til Norge og ikke. Ville aldri gamblet på at de sender til Norge eller ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor bruker jeg kun "Price+Shipping first"(ebay.com)/"Price+P&P:lowest first"(ebay.co.uk), det gjør det enkelt å se hvem som sender til Norge og ikke. Ville aldri gamblet på at de sender til Norge eller ikke.

Mvh Yvonne :heiajente:

Det er sant.. Jeg bruker bare å ta på ending soonest, og da rekker jeg ikke alltid å sjekke. Men de som absolutt ikke sender til Norge pleier å sperre for å by, det har alltid gått bra til nå.. Men takk for tips!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damn. :O

Mye koster alt dette da? :P

Ca 800.- Vil nevne at det er to kjoler her, og en del elektronikksaker som er veldig dyrt om jeg skulle kjøpt det her hjemme. . . . :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke bestemme meg for om jeg syns de er kjempeharry eller kjempefine.

Haha.. Står å vipper i den ene eller andre enden :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke bestemme meg for om jeg syns de er kjempeharry eller kjempefine.

Haha.. Står å vipper i den ene eller andre enden :P

:ler: Jeg heller litt mot kjempeharry, men hver sin smak ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...