Gjest Blubberella Skrevet 19. februar 2015 #13801 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Jeg syns du kunne spart deg å kjøpe pelsen i første omgang. Dyret har allerede blitt mishandlet på det groveste. Det hjelper lite at du kaster pelsen i søppelet. Anonymous poster hash: 258b2...f5f Det var nok ikke noe dyr som hadde blitt mishandlet på det groveste så du kan trygt roe ned nervene. Pelskragen var veldig fin men var definitivt fake som bare det! Jakken var utrolig fin men ekstremt liten i størrelsen. Jeg vet jo at Kina-størrelser er små men når XXXXL (4XL ja) tilsvarer en knapp str 42 synes jeg det er litt i drøyeste laget. Jeg har kjøpt kinaklær før og ingen har vært så små som denne. Den hadde forøvrig falske knappehull også Jeg gadd ikke klage eller noe. Enten får jeg selge jakken videre eller så får jeg bare bruke den som den er selv om den er litt liten. Endret 19. februar 2015 av Blubberella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #13802 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg kan sikkert finne svar på dette på ebay, men jeg spør her likevel. Jeg har bestilt litt forskjellige småting fra ebay, og den ene selgeren har ikke sendt varen enda. Alle de andre har sendt varen, bortsett fra denne ene selgeren. Syns det begynner å ta litt lang tid nå. Hva gjør jeg om selger ikke sender varen? Anonymous poster hash: b82f8...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 24. februar 2015 #13803 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg kan sikkert finne svar på dette på ebay, men jeg spør her likevel. Jeg har bestilt litt forskjellige småting fra ebay, og den ene selgeren har ikke sendt varen enda. Alle de andre har sendt varen, bortsett fra denne ene selgeren. Syns det begynner å ta litt lang tid nå. Hva gjør jeg om selger ikke sender varen? Anonymous poster hash: b82f8...377 Det er ikke alltid selger gir beskjed om at varen er sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 24. februar 2015 #13804 Del Skrevet 24. februar 2015 http://www.ebay.com/itm/321593228213?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=510477699274&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Fikk denne treningsbuksa med fôret innside for litt siden, prøvde den her om dagen. Den var overraskende varm (i -3 grader), så det var positivt. Det dumme var at selv om jeg bestilte en M (jeg er en S-M til vanlig) så var den for liten, for den var så himla lav, så jeg fikk vel bare dekket 2/3 av rumpa Nå skal det sies at jeg har ganske stor rumpe da, men jeg syns en treningsbukse bør tåle det. Men kanskje når jeg får slanket av meg 1/3 rumpe, så går det muligens bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #13805 Del Skrevet 24. februar 2015 Noen som har kjøpt denne fuktighetskremen fra mizon? Mizon Hyaluronic Ultra Suboon Cream http://www.ebay.com/itm/130951654309?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Anonymous poster hash: 4748b...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 24. februar 2015 #13806 Del Skrevet 24. februar 2015 Har noen prøvd et slik hair towel, eller hair wrap? Selges til 299 på makestyle.no nå, helt sinnsyk pris, sikkert samme som på Ebay..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 24. februar 2015 #13807 Del Skrevet 24. februar 2015 Har noen prøvd et slik hair towel, eller hair wrap? Selges til 299 på makestyle.no nå, helt sinnsyk pris, sikkert samme som på Ebay..! Jeg har denne, den er mer som en klut enn et håndkle. Holder håret på plass (etter litt tvang, den er liten), men den tørker ikke noe særlig og blir fort våt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 24. februar 2015 #13808 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg har denne, den er mer som en klut enn et håndkle. Holder håret på plass (etter litt tvang, den er liten), men den tørker ikke noe særlig og blir fort våt. takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #13809 Del Skrevet 24. februar 2015 Det er ikke alltid selger gir beskjed om at varen er sendt. Åh ok, må jeg bare vente å se om varen kommer da? Har du opplevd det?Anonymous poster hash: b82f8...377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 24. februar 2015 #13810 Del Skrevet 24. februar 2015 Åh ok, må jeg bare vente å se om varen kommer da? Har du opplevd det? Anonymous poster hash: b82f8...377 Ja, som oftest så kommer den, hvis ikke så sender du mail til selger. Har ikke skjedd så mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 24. februar 2015 #13811 Del Skrevet 24. februar 2015 Åh ok, må jeg bare vente å se om varen kommer da? Har du opplevd det?Anonymous poster hash: b82f8...377 Det er også viktig å tenke på at det er kinesisk nyttår nå, og mange av selgerne på ebay har fri til 26. Februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2015 #13812 Del Skrevet 26. februar 2015 Et lite tips: selgeren Laucarroll er ikke til å stole på. Jeg kjøpte julegave til gudbarnet mitt derfra (to dukker) og når pakken endelig dukket opp i posten to uker på overtid, var den ene dukken ødelagt. Jeg sendte beskjed til selgeren og hun sa seg villig til å møtes på halvveien sånn at jeg kunne beholde dukkene men få 10 dollar i refund. Ikke all verdens men det er litt prinsipp. Det skjedde aldri noe på Paypal-kontoen min og jeg kontaktet henne flere ganger men fikk bare til svar masse svada om forsinkelser og at hun måtte høre med Paypal og Ebay om utbetaling av pengene fordi de ble "holdt tilbake". Enden på visa ble selvfølgelig at jeg aldri fikk noen refund og hun hadde dratt dette ut så lenge at jeg heller ikke kunne gi henne feedback. Jeg kontaktet Ebay men det hjalp nada. Jeg tapte ikke akkurat noen formue men jeg kjenner at det irriterer meg at hun bare dreit i å overholde avtalen og at jeg ikke fikk gitt feedback på det. At Ebay i tillegg var så passive irriterer meg nesten mer. Men nå er det uansett for sent og jeg har lært noe viktig: aldri gi meg og vær tidligere ute med å gi feedback. Anonymous poster hash: 9dcec...9ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 26. februar 2015 #13813 Del Skrevet 26. februar 2015 Jeg kan sikkert finne svar på dette på ebay, men jeg spør her likevel. Jeg har bestilt litt forskjellige småting fra ebay, og den ene selgeren har ikke sendt varen enda. Alle de andre har sendt varen, bortsett fra denne ene selgeren. Syns det begynner å ta litt lang tid nå. Hva gjør jeg om selger ikke sender varen?Anonymous poster hash: b82f8...377 Jeg har opplevd et par ganger at selger har levert med sporing, og selv om det ikke kommer opp at varen er sendt dukker den plutselig opp i posten. Tror du kan ta det helt med ro og heller kontakte selger om det bikker over estimert leveringstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 26. februar 2015 #13814 Del Skrevet 26. februar 2015 Skudd i blinde!! Men er det noen som har erfaring med noen av disse plaggene? Skjørt Kjole Kåpe Singlett med padding Ellers så har jeg kjøpt denne ansiktsmasken i dag : Absorbs sebum and cleans pores. Remove impurities and sebum that are deeply embedded within pores." Kan visstnok brukes på urenheter flekkvis over natten Prøver igjen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 1. mars 2015 #13815 Del Skrevet 1. mars 2015 aaahhh, Lilla! Elsk! Vi får håpe på det beste! Ja, det kan se sånn ut, men det er sjeeeeeldent klær faktisk er fine i virkeligheten... Skjønner ikke at jeg ikke har gitt opp for LENGST, alle armbånd ryker etter en uke, klærne har dust passform eller bare er pinlig stygge osv osv osv osv Har du fått dine? Fikk mine i dag. På avstand ser de fine ut, helt nærme kan det diskuteres.. veldig kopiaktig. Men! De har også magnet på seg, det hadde ikke jeg fått med meg De henges opp uansett.. på avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje:) Skrevet 1. mars 2015 #13816 Del Skrevet 1. mars 2015 Har shoppet en del på Ebay i det siste, tenkte jeg kunne dele noe av det! Liker jo så godt å få tips av andre selv Klokke - Jeg elsker denne klokken. Synes den var finere enn på bildet, og den kostet bare 16 kr (Kjøpte med svart reim) Klokke 2 - Ikke fått enda, kjøpte brun. Cottonballs med lys i - Veldig fint behagelig, varmt lys som jeg ønsket. Veldig fornøyd med kvaliteten. Hårstrikk - 5 for 7 kr. (Etter tips her inne) Synes disse er bedre enn h&m sine, veldig elastiske og myke og sitter godt i håret. Solbriller - (Etter tips her inne) God kvalitet, bedre enn du kjøper på marked i syden synes jeg. Og fine på Armbånd - Ikke fått enda iPhone 5 cover - Veldig fornøyd med kvalitet. Kun 11 kr. Og synes coveret er såå fint Skjermbeskyttelse til iPhone - Ekstremt rask shipping, men har ikke fått testet kvalititen. Klistremerkeknapp til iPhone - Billig, var deilig med en knapp så man ikke må trykke så langt inn. Concealer fra skinfood - Kjøpte etter tips her inne. Ikke så fornøyd. Veldig tynn i konsistensen.. Trening: Treningsmatte - Veldig fornøyd! Perfekt tykkelse, perfekt farge (Kjøpte den rosa), og ekstremt rask shipping. Og den er lang! Mye billigere enn alle butikker jeg har sett i Norge. Hoppetau til trening - Billig, rask shipping, men har ikke fått prøvd det enda. Foamroller - Veldig fornøyd med både pris, shipping og kvalitet. Allerede brukt mye! Litt til mine to små: Katteleke med fjær - Billig og bra, og kattene elsker den! Laserpenn til pusene - Kun 7 kr, veldig fornøyd. "Strå"ball til kattene - Ikke fått enda Katteleke med bevegelse - Ikke fått enda, veldig spent på denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilje:) Skrevet 1. mars 2015 #13817 Del Skrevet 1. mars 2015 Noen som har tips til noen kule "avslappet" topper eller tees med print? Fant ikke så gode eksempler men sånt Topp, topp tee, tee Tenker sånt sikkert er billig på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yzma Skrevet 1. mars 2015 #13818 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg lurer veldig på om pelskragen på denne jakken er fusk eller ekte. Den ser ganske fuskepels ut på bildet men jeg har litt angst for at pelsen er ekte. Hva tror dere? Den var kul, hvordan var den i real? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 1. mars 2015 #13819 Del Skrevet 1. mars 2015 Den var kul, hvordan var den i real? Veldig fin!!! Pelsen var fake og jakken var både pen og god på. Men den var veldig liten i størrelsen så jeg solgte min videre, med tungt hjerte. For dem som bruker str 40/42 eller mindre anbefaler jeg absolutt denne jakken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. mars 2015 #13820 Del Skrevet 1. mars 2015 Har du fått dine? Fikk mine i dag. På avstand ser de fine ut, helt nærme kan det diskuteres.. veldig kopiaktig. Men! De har også magnet på seg, det hadde ikke jeg fått med meg De henges opp uansett.. på avstand. Ja, fikk dem i går faktisk! Men du, mine er heeeeeeeeeeeelt supre!! Hver eneste sommerfugl har skikkelig kvalitet, Litt tykkere enn enn akvarell-ark vil jeg si, men samtidig pittelitt myke slik at de flakser litt Fikk med en plate med sånne prikker som blir til dobbelsidig teip. Hele leiligheten til mamma er lilla, så et lilla sett til skal bestilles med det samme Synd at du ikke var like heldige med dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå