Pringle Skrevet 6. september 2014 #12901 Del Skrevet 6. september 2014 Takk for forklaring om body! Joda, det gir mening nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kongen Skrevet 6. september 2014 #12902 Del Skrevet 6. september 2014 Når varene blir produsert i Asia, blir de ikke bedre av en ekstra flytur (dvs av å bli solgt via en europeisk eller amerikansk selger). Det blir bare et ekstra ledd, ikke ekstra kvalitet.Anonymous poster hash: 00703...b48 Så är det väl alltid nästan, det mesta produceras ju där så. Ingen nyhet. Även de flesta märkeskläderna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 7. september 2014 #12903 Del Skrevet 7. september 2014 Lenge siden jeg har shoppet på ebay, så de siste dagene har jeg hatt en liten shopping spree, siden det tross alt snart kommer storstipend WallstickerBoks til å ha papirer iBindersMini post-itsMobilcover (panda) i gummiHvit klokkeBrun klokkeRosa matt neglelakkMatt topcoat neglelakk Er sånn halvveis på jakt etter en middels stor veske. Nå har jeg en veske som er stor nok til å kalles en bag, og en veske som er stor nok til mobil, lommebok, nøkler, snusboks og lypsyl aaaakkurat. Trenger en mellomting. Forsøker å bruke farger, gjerne pastell, men er veldig glad i brune vesker. Noen tips? Vil også ha et mobilcover som også er lommebok, men jeg finner ingen som er fine og som har plass til mer enn ett kort. Noen som har kommet over noe bra? Hei! Hvordan var den neglelakken? De hadde masse flotte farger! Mvh. CeeCee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 7. september 2014 #12904 Del Skrevet 7. september 2014 TAAAAKK for tips! Det har jeg ikke tenkt på nei...Men det er ikke sånn glatt "badedrakt"stoff på dem da? De dagene jeg ikke går med kjole så har jeg på skjørt (enten i livet eller nede på hoftekammen) med en stram topp eller genser inni. Og siden jeg er så mye mer fornøyd med overkroppen fremfor underkroppen så synes jeg det er en fin måte å fremheve nettopp overkroppen på. Synes det er mer slitsomt å sørge for at toppen/genseren er pent ned i skjørtet enn å kneppe igjen et par knapper HM har jo lenge hatt slike bodyer. Tror de ligger på 50-150 kr. God kvalitet har de og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #12905 Del Skrevet 7. september 2014 Har forsåvidt nettopp gjort en storhandel på Ebay, men har dog ikke fått varene ennå. Regner med at jeg får dem i begynnelsen av neste uke eller så.Bukse Skjørt (Fått en tidligere, bestilte to nye farger nå.)Skjorte med truse, eller hva en nå skal kalle det.Skjorte Øredobler, påfuglJumpsuit Kleshengere Buksehengere (Fått, veldig kjekke.)Maxi skjørt Slimming pants Øredobler, regnbueishØredobler, sølvhjerteØredobler, sølvhjerte nr 2Pencil kjole Øredobler, blomst Skjorte Retro kjole Yndig blå kjole Vet ikke om noen andre har gjort deg oppmerksom på det, men det heter "øreDOBBER" og ikke øredobler, slik du skriver det. Tenkte deg kan være greit å vite, så du ikke går rundt og skriver feil resten av livet. Litt flaut, hvis alle vet men ingen tør å si fra...Anonymous poster hash: 90f6e...fd2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #12906 Del Skrevet 7. september 2014 "Tenkte DET kan være greit å vite" skulle det være... :DAnonymous poster hash: 90f6e...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 7. september 2014 #12907 Del Skrevet 7. september 2014 http://www.ebay.com/itm/360994861322?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=630334715177&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT fikk dette skjørtet i dag, det var faktisk kjempefint Ble veldig overrasket. Trykket var bra, og størrelsen var riktig. Stoffet var ganske shiny, litt som badedraktstoff. Kommer nok til å bestille flere forskjellige skjørt derfra. Hvor høy er du og hvor langt ned rekker det på deg? Mvh. CeeCee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower Skrevet 7. september 2014 #12908 Del Skrevet 7. september 2014 Hei! Hvordan var den neglelakken? De hadde masse flotte farger! Mvh. CeeCee Den var veldig ålreit! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 7. september 2014 #12909 Del Skrevet 7. september 2014 Vet ikke om noen andre har gjort deg oppmerksom på det, men det heter "øreDOBBER" og ikke øredobler, slik du skriver det. Tenkte deg kan være greit å vite, så du ikke går rundt og skriver feil resten av livet. Litt flaut, hvis alle vet men ingen tør å si fra...Anonymous poster hash: 90f6e...fd2 "Tenkte DET kan være greit å vite" skulle det være... :DAnonymous poster hash: 90f6e...fd2 Litt flaut at du ikke klarte å skrive rett når du rettet på Fiolinisten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 7. september 2014 #12910 Del Skrevet 7. september 2014 Hvor høy er du og hvor langt ned rekker det på deg? Mvh. CeeCee 160, rett under rumpa (men har ganske stor rumpe, så om du har litt mindre rekker den sikkert litt lenger ned) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #12911 Del Skrevet 7. september 2014 Når man ønsker å kjøpe flere ting fra en selger, fra samme vare, f.eks en gul og en rød genser, hvordan gjør man det for å betale en porto? Eller går det ikke an? Anonymous poster hash: 2ed56...353 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 2ed56...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 7. september 2014 #12912 Del Skrevet 7. september 2014 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 2ed56...353 Du må vel sende en mail til selgeren og spørre om du kan gjøre det sånn. Jeg har aldri gjort det, så jeg vet ikke om de går med på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 7. september 2014 #12913 Del Skrevet 7. september 2014 Ingen som vet?Anonymous poster hash: 2ed56...353 Jeg bestillte nylig 3 ting fra en selger. Jeg sente en melding til selgeren etter på og spurte om frakten. Jeg fikk tilbake frakt for to av tingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #12914 Del Skrevet 7. september 2014 Du må vel sende en mail til selgeren og spørre om du kan gjøre det sånn. Jeg har aldri gjort det, så jeg vet ikke om de går med på det. Jeg bestillte nylig 3 ting fra en selger. Jeg sente en melding til selgeren etter på og spurte om frakten. Jeg fikk tilbake frakt for to av tingene. Takk, jeg får spørre Har ikke lyst å betale dobbel frakt når den er på 100kr Anonymous poster hash: 2ed56...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 7. september 2014 #12915 Del Skrevet 7. september 2014 Men likevel, hvorfor bruker man en body når man er voksen? Skjønner det dersom det er til turn eller dans, da topper som sklir opp kan være plagsomt. Men bruker voksne damer body utenom det? Jeg bruker body under skjørt. Synes det er vanskelig å finne topper som framhever midjen og er flatterende under skjørt, så da bruker jeg body i stedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 7. september 2014 #12916 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Hm, jeg fikk en e-post fra eBay nå i kveld. Den sier jeg har sendt forespørsel om å endre passordet mitt, og har lenke til der jeg kan få gjort det. Men jeg har ikke bedt om å få endre noe passord. Og det ligger heller ingen duplikatmelding til meg i innboksen min på My eBay, og det skal det gjøre hvis e-posten er ekte. E-posten er sendt fra [email protected], slik alle e-poster derfra er, og den ser helt grei ut. Så hva gjør jeg? Noen andre som har opplevd dette? Jeg trykker selvsagt ikke på lenken. Edit.: Jeg har rapportert e-posten til eBay nå, så får jeg se hva som skjer. Endret 7. september 2014 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 7. september 2014 #12917 Del Skrevet 7. september 2014 Hahaha, noen som har troa på denne? Et produkt som gjør at man kan lygge med hodet på puten å lese, se på mobilen osv... Her kan den kjøpes.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 7. september 2014 #12918 Del Skrevet 7. september 2014 Hahaha, noen som har troa på denne? Et produkt som gjør at man kan lygge med hodet på puten å lese, se på mobilen osv... Her kan den kjøpes.. Jeg har kjøpt denne, og det funker faktisk. Men bildet man ser blir nokså smått, og er ikke noe jeg vil anbefale å kjøpe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #12919 Del Skrevet 7. september 2014 En ting jeg aldri klarer å finne ut av når jeg handler på ebay, er å velge flere av samme ting, bare i forskjellige farger osv. Vil jeg ha en rosa, en sort og en hvit genser av samme type og selger, MÅ jeg da kjøpe den tre separerte ganger?? Prøvde en gang å legge ved et notat da jeg gjorde et kjøp jeg ville ha i samme pakke, men det funka ikke og jeg fikk den i to omganger.. Noen som har peiling? Anonymous poster hash: 78fc0...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2014 #12920 Del Skrevet 7. september 2014 En ting jeg aldri klarer å finne ut av når jeg handler på ebay, er å velge flere av samme ting, bare i forskjellige farger osv. Vil jeg ha en rosa, en sort og en hvit genser av samme type og selger, MÅ jeg da kjøpe den tre separerte ganger?? Prøvde en gang å legge ved et notat da jeg gjorde et kjøp jeg ville ha i samme pakke, men det funka ikke og jeg fikk den i to omganger.. Noen som har peiling? Anonymous poster hash: 78fc0...5e2 bruk handlekurven. Anonymous poster hash: a2f10...24d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå