AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #12881 Del Skrevet 5. september 2014 Noen dom har kjøpt en sånn caps og vet noe om kvalitet og størrelse? Anonymous poster hash: 5fed4...44d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 5. september 2014 #12882 Del Skrevet 5. september 2014 Hvordan er den toppen i forskjellige farger? Størrelse, form, var den fin? Den er veldig fin. Jeg er en typisk M men L passet helt fint. Farge var fin! Form også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 5. september 2014 #12883 Del Skrevet 5. september 2014 Denne kjolen var fin, men jeg finner ingen som selger den.. Beklager. Jeg finner den ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 6. september 2014 #12884 Del Skrevet 6. september 2014 Den er veldig fin. Jeg er en typisk M men L passet helt fint. Farge var fin! Form også :-) Supert, da har jeg bestilt en i gul :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. september 2014 #12885 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Jeg finner ikke ut av dette, under min advanced- location ser det slik ut: Hmm.jpg Forslag? Merkelig. Du er innlogget når dette vises? "Available to" skal ligge rett under "Located in". Se bildevedlegg: Kan det forresten være noe med at jeg sitter i Norge, og du muligens sitter i et annet land? Det er ebay.com du bruker? (ikke ebay.co.uk f.eks) Endret 6. september 2014 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 6. september 2014 #12886 Del Skrevet 6. september 2014 Merkelig. Du er innlogget når dette vises? "Available to" skal ligge rett under "Located in". Se bildevedlegg:ebay_advanced.png Kan det forresten være noe med at jeg sitter i Norge, og du muligens sitter i et annet land? Det er ebay.com du bruker? (ikke ebay.co.uk f.eks) Takk for svar Veldig merkelig, sitter i Norge, er innlogget på brukeren min og bruker Ebay.com. Så rart at jeg ikke har den oppe, skal gå inn å prøve ennå en gang for sikkerhetsskyld. Og der kom svaret! Ebay-siden husker at det er jeg som er der, så jeg trodde jeg var logget inn både nå og igår. Gikk rett inn på advanced først, fortsatt borte. Det jeg da gjorde var å logge meg ut, og så logge meg inn igjen. Da kom den opp :-) Tøysete så enkelt men vanskelig løsningen var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. september 2014 #12887 Del Skrevet 6. september 2014 Takk for svar Veldig merkelig, sitter i Norge, er innlogget på brukeren min og bruker Ebay.com. Så rart at jeg ikke har den oppe, skal gå inn å prøve ennå en gang for sikkerhetsskyld. Og der kom svaret! Ebay-siden husker at det er jeg som er der, så jeg trodde jeg var logget inn både nå og igår. Gikk rett inn på advanced først, fortsatt borte. Det jeg da gjorde var å logge meg ut, og så logge meg inn igjen. Da kom den opp :-) Tøysete så enkelt men vanskelig løsningen var 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 6. september 2014 #12888 Del Skrevet 6. september 2014 - Denne ørepynten kom i dag. Trengte noe stor ørepynt i akkurat denne fargen til en topp jeg kjøpte for litt siden, men orket ikke bruke mye penger (skal sikkert bare bruke de én gang, kanskje to). De ser helt fantastiske ut, er passe tunge (ikke bare plastikk, altså), men føles litt billige. Måtte formelig sette de sammen selv da jeg åpnet pakken. Men som sagt, de ser ut som en million dollar (men kostet bare litt over 2!)! Fikk disse i posten i dag. De var fine, men skjønner ikke helt hvordan jeg skal sette dem sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. september 2014 #12889 Del Skrevet 6. september 2014 Kjøpte denne her bodyen for en ukes tid siden men jeg veit at den er for stor http://www.ebay.com/itm/390511436885?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=660104235211&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Jeg leter og jeg leter både på e-bay og norske nettsider, men finner ingen liknene som er i mindre størrelse. Vil så gjerne ha dem med sånn stor rund hals både forran og bak! Noen som har kjøpt bodyer som dere er fornøyde med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #12890 Del Skrevet 6. september 2014 Når man ønsker å kjøpe flere ting fra en selger, fra samme vare, f.eks en gul og en rød genser, hvordan gjør man det for å betale en porto? Eller går det ikke an? Anonymous poster hash: 2ed56...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 6. september 2014 #12891 Del Skrevet 6. september 2014 Kjøpte denne her bodyen for en ukes tid siden men jeg veit at den er for stor http://www.ebay.com/itm/390511436885?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=660104235211&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Jeg leter og jeg leter både på e-bay og norske nettsider, men finner ingen liknene som er i mindre størrelse. Vil så gjerne ha dem med sånn stor rund hals både forran og bak! Noen som har kjøpt bodyer som dere er fornøyde med? Har du prøvd balletbutikk? Det kjøpte jeg min :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 6. september 2014 #12892 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Kjøpte denne her bodyen for en ukes tid siden men jeg veit at den er for stor http://www.ebay.com/itm/390511436885?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=660104235211&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Jeg leter og jeg leter både på e-bay og norske nettsider, men finner ingen liknene som er i mindre størrelse. Vil så gjerne ha dem med sånn stor rund hals både forran og bak! Noen som har kjøpt bodyer som dere er fornøyde med? Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men så har jeg til gjengjeld et til deg: Hvordan bruker du den? Altså, hva gjør den som ikke en topp kan, og er den ikke tungvint når man skal... på do? Eh, er det en turndrakt?? Endret 6. september 2014 av Pringle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #12893 Del Skrevet 6. september 2014 Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men så har jeg til gjengjeld et til deg: Hvordan bruker du den? Altså, hva gjør den som ikke en topp kan, og er den ikke tungvint når man skal... på do? Eh, er det en turndrakt?? Du har sett en babybody? Går an å åpne i skrittet. Anonymous poster hash: 2ed56...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 6. september 2014 #12894 Del Skrevet 6. september 2014 Du har sett en babybody? Går an å åpne i skrittet. Anonymous poster hash: 2ed56...353 Men likevel, hvorfor bruker man en body når man er voksen? Skjønner det dersom det er til turn eller dans, da topper som sklir opp kan være plagsomt. Men bruker voksne damer body utenom det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottepalme Skrevet 6. september 2014 #12895 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men så har jeg til gjengjeld et til deg: Hvordan bruker du den? Altså, hva gjør den som ikke en topp kan, og er den ikke tungvint når man skal... på do? Eh, er det en turndrakt?? Men likevel, hvorfor bruker man en body når man er voksen? Skjønner det dersom det er til turn eller dans, da topper som sklir opp kan være plagsomt. Men bruker voksne damer body utenom det? Jeg har ett par sånne, og bruker de til alt mulig. Bukser, skjørt, shorts. Slipper at toppen glir over buksa/skjørtet pga knappene. (At man hele tiden slipper å må stappe toppen nedi buksa igjen, fordi den glir opp!) Også holder toppen seg "stram" hele veien. Endret 6. september 2014 av Pottepalme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 6. september 2014 #12896 Del Skrevet 6. september 2014 Kjøpt bittelitt i det siste:Diskett-klistrelapper til samboer (tenkte å gi dem ifm jul) Blottingpapir Q-tips holder Falske roser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. september 2014 #12897 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Har du prøvd balletbutikk? Det kjøpte jeg min :D TAAAAKK for tips! Det har jeg ikke tenkt på nei...Men det er ikke sånn glatt "badedrakt"stoff på dem da? Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men så har jeg til gjengjeld et til deg: Hvordan bruker du den? Altså, hva gjør den som ikke en topp kan, og er den ikke tungvint når man skal... på do? Eh, er det en turndrakt?? De dagene jeg ikke går med kjole så har jeg på skjørt (enten i livet eller nede på hoftekammen) med en stram topp eller genser inni. Og siden jeg er så mye mer fornøyd med overkroppen fremfor underkroppen så synes jeg det er en fin måte å fremheve nettopp overkroppen på. Synes det er mer slitsomt å sørge for at toppen/genseren er pent ned i skjørtet enn å kneppe igjen et par knapper Endret 6. september 2014 av Noz 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 6. september 2014 #12898 Del Skrevet 6. september 2014 TAAAAKK for tips! Det har jeg ikke tenkt på nei...Men det er ikke sånn glatt "badedrakt"stoff på dem da? Nei, jeg har mine i forskjellige stoff. Jeg tror mine kostet fra 150 til 400. De to jeg har til 400 er de fineste som jeg bruker til litt sånn finere ting. Veldig fint stoff. De til 150 er mer hverdagslige. De er ikke badedrakt lignende i det hele tatt. Jeg bruker 38 til vanlig, og her så måtte jeg ha 42 Så man må veldig ofte gå opp strl pga pupper og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 6. september 2014 #12899 Del Skrevet 6. september 2014 Iphone deksel med glitter. Jeg trengte noe rosa bling "Jeans" leggings. T-skjorte til meg selv. Den handler om sims Ugle pynt. Jeg elsker ugler!!! Matbolle til kattene. Har mottatt alt dette, og er veldig veldig fornøyd :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 6. september 2014 #12900 Del Skrevet 6. september 2014 Noen dom har kjøpt en sånn caps og vet noe om kvalitet og størrelse? Anonymous poster hash: 5fed4...44d Kvaliteten er bra Men er litt usikker på størrelsen, godt mulig jeg er uvanlig tjukk i hodet altså, men føler den sitter så rart på meg... Sitter liksom ikke skikkelig på, føler jeg da, ser greit ut, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå