Gjest avocadoen Skrevet 4. september 2014 #12861 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg vet jo ikke, men jeg har trua på at kvaliteten på smykker derfra skal være fin også! Du frista meg til å teste det, så nå bestiller jeg dette armbåndet Jeg skjønner at du ikke vet, men ja Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 4. september 2014 #12862 Del Skrevet 4. september 2014 Fikk dette armbåndet i dag, og det levde helt opp til forventingene! Kjøpte et til meg og et til min søster Oi, denne selgeren hadde veldig mye fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #12863 Del Skrevet 4. september 2014 I dag fikk jeg en sminkeveske (har ikke link tilgjengelig nå) Den er fin og ser lik ut som på bildet, det er bare.. Lukten. Den lukter skikkelig ekkelt. Har lagt den i en plastpose i fryseren nå, håper lukten forsvinner litt da.. Anonymous poster hash: 4ca6d...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 4. september 2014 #12864 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg fikk denne bikinien i posten i dag, og den var fantastisk! Jeg er forelsket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 4. september 2014 #12865 Del Skrevet 4. september 2014 Nå postet jo jeg en selger med gode vipper. Du burde sjekke ut butikken der. De setter også ned verdien på pakken om det kommer over 200 kr. For meg har det alltid tatt ca. en uke fra jeg bestiller til pakken er hjemme hos meg. Sendes fra USA, så er prima saker Her er direktelink til butikken med kategori vipper Ardell sitt er bedre. Synes DUO sitt er så ufattelig sterkt, som igjen fører til rennende øyne. Hvilken tykkelse velger du i punktvippene? Vil gjerne teste en pakke eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 4. september 2014 #12866 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg fikk denne bikinien i posten i dag, og den var fantastisk! Jeg er forelsket! Jeg kjøpte den for en tid tilbake siden. Veldig fin ja, men ikke sjangs at jeg får plass i de koppene. Kan ikke si noe annet enn at jeg er misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #12867 Del Skrevet 4. september 2014 Har nå mottatt en cardigan jeg bestilte for litt siden. Den er helt lik som på bildet,typisk hm-kvalitet. Bestilte en m/l og den var fin i str, men mer en M enn L. Anonymous poster hash: d8c88...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 4. september 2014 #12868 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg kjøpte den for en tid tilbake siden. Veldig fin ja, men ikke sjangs at jeg får plass i de koppene. Kan ikke si noe annet enn at jeg er misunnelig. Bruker vanligvis 65-70 D/DD og ble veldig overrasket selv!! Men bestilte str M da, du bestilte kanskje S? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 4. september 2014 #12869 Del Skrevet 4. september 2014 Bruker vanligvis 65-70 D/DD og ble veldig overrasket selv!! Men bestilte str M da, du bestilte kanskje S? Jeg bestilte M, bruker 65-70 I-J så er ikke spesielt overasket over at det ikke passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 4. september 2014 #12870 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg bestilte M, bruker 65-70 I-J så er ikke spesielt overasket over at det ikke passer. Da forstår jeg! Heldige deg Men det var synd den ikke passet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2014 #12871 Del Skrevet 4. september 2014 Dumt spørsmål (er nybegynner på ebay) Hvordan gir man feedback til selgere?Anonymous poster hash: 4ca6d...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 4. september 2014 #12872 Del Skrevet 4. september 2014 Dumt spørsmål (er nybegynner på ebay) Hvordan gir man feedback til selgere?Anonymous poster hash: 4ca6d...e64 Du trykker på "my e-bay" øverst i høyre hjørnet Velg "Purchase history" Nedover i en rekke da så kommer det du har handlet, og på høyre siden så står det en blå firkant med "leave feedback" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEirin Skrevet 4. september 2014 #12873 Del Skrevet 4. september 2014 noen som har denne klokken? hvordan er den i str? Jeg har den. Når du rører håndleddet med klokken på, så er det sånne små hjerter på skiva, ser ut som en barneklokke x) Men str. var grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aphrodite Skrevet 5. september 2014 #12874 Del Skrevet 5. september 2014 Heisenberg "meth". Catnip pute til kattene. Bikini. Topp i forskjellige farger. Sokker. Skjørt. Veldig gjennomsiktig i hvitt. Kjole. Alt dette har jeg kjøpt og er fornøyd med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 5. september 2014 #12875 Del Skrevet 5. september 2014 Heisenberg "meth". Catnip pute til kattene. Bikini. Topp i forskjellige farger. Sokker. Skjørt. Veldig gjennomsiktig i hvitt. Kjole. Alt dette har jeg kjøpt og er fornøyd med! Denne kjolen var fin, men jeg finner ingen som selger den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #12876 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg har lyst på et armbånd som ligner på dette fargene, må ikke nødvendigvis være samme mønster, men syns fargene var så fine sommerfargen. Noen som har peiling på hvordan jeg kan lete? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 5. september 2014 #12877 Del Skrevet 5. september 2014 Tråden er ryddet for brudd på kopiretten. - Avalon, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 5. september 2014 #12878 Del Skrevet 5. september 2014 Heisenberg "meth". Catnip pute til kattene. Bikini. Topp i forskjellige farger. Sokker. Skjørt. Veldig gjennomsiktig i hvitt. Kjole. Alt dette har jeg kjøpt og er fornøyd med! Hvordan er den toppen i forskjellige farger? Størrelse, form, var den fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 5. september 2014 #12879 Del Skrevet 5. september 2014 Hvilken tykkelse velger du i punktvippene? Vil gjerne teste en pakke eller to Tar vanligvis den "vanlige", men kjøpt de doble nå for å teste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 5. september 2014 #12880 Del Skrevet 5. september 2014 Noen i tråden har sikkert litt mer snøring på dette enn meg. Får ikke til å søke ordentlig, får mange ganger "May not ship to Norway" blant treffene. Litt frusterende når det jo er i Norge jeg bor. Tidligere gikk det an å spesifisere "ships to.." og merke av for "international", men den funksjonen er visst bortevekk. Noen tips? (Det er det samme om jeg er innlogget på ebay eller ikke)Edit:Svarer meg selv her. Fant igjen den gode gamle funksjonen under Advanced - Location - Only show items: Available to --> Norway Jeg finner ikke ut av dette, under min advanced- location ser det slik ut: Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå