AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #12821 Del Skrevet 2. september 2014 Synes en del er i overkant hysteriske når det kommer til varer fra Asia. Det meste vi kjøper i butikken er ikke produsert innenfor Europa. Anonymous poster hash: e0ba3...30f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 2. september 2014 #12822 Del Skrevet 2. september 2014 Vær forsiktig med dem da de er kopiprodukter. Kan være de er helt greie - men med barberblader kan noen blad være skjevt montert slik at de kan raspe langs huden. Oi, takk for tipset! Det skal jeg huske på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 2. september 2014 #12823 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg fikk denne genseren i dag. Veldig fornøyd, passe tykk også har den mykt og godt "fyll." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 2. september 2014 #12824 Del Skrevet 2. september 2014 Denne er jo fin, har hvertfall blitt postet her tidligere, ellers er det bare å søke litt rundt Dataveske jeg har denne, kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 2. september 2014 #12825 Del Skrevet 2. september 2014 Synes en del er i overkant hysteriske når det kommer til varer fra Asia. Det meste vi kjøper i butikken er ikke produsert innenfor Europa.Anonymous poster hash: e0ba3...30f Hva har vel det med saken å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #12826 Del Skrevet 2. september 2014 Hva har vel det med saken å gjøre? Når varene blir produsert i Asia, blir de ikke bedre av en ekstra flytur (dvs av å bli solgt via en europeisk eller amerikansk selger). Det blir bare et ekstra ledd, ikke ekstra kvalitet.Anonymous poster hash: 00703...b48 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 2. september 2014 #12827 Del Skrevet 2. september 2014 Når varene blir produsert i Asia, blir de ikke bedre av en ekstra flytur (dvs av å bli solgt via en europeisk eller amerikansk selger). Det blir bare et ekstra ledd, ikke ekstra kvalitet.Anonymous poster hash: 00703...b48 Tror de fleste butikker er kritiske til hvilke produkter de tar inn og selger. De blir nok kvalitetsikret før de selges. Nå er det snakk om barberhøvler og det er helt rett å være obs på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. september 2014 #12828 Del Skrevet 2. september 2014 Har kjempegod erfaring med israelske Personna barberblad. Like gode som gillette, men mye billigere når jeg kjøper i bulk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #12829 Del Skrevet 2. september 2014 Tror de fleste butikker er kritiske til hvilke produkter de tar inn og selger. De blir nok kvalitetsikret før de selges. Nå er det snakk om barberhøvler og det er helt rett å være obs på dette. Jeg siktet ikke til noe spesifikt, som barberbladene det var snakk om, da hadde jeg sitert de som snakket om det. Det var ment som en generell kommentar til hele tråden. Anonymous poster hash: e0ba3...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 2. september 2014 #12830 Del Skrevet 2. september 2014 Kjøpte meg en messenger bag, har et håp om å få plass til en A3-skisseblokk i den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 2. september 2014 #12831 Del Skrevet 2. september 2014 Mottatt i dag: Kjole, grei ift prisen. Stoffet ser tynnere ut enn på bildene, men virker behagelig og varmt. Den passet bra, jeg bruker vanligvis str small og har B/C-cup, og det er ikke veldig mye å gå på rundt brystet. Den er heller ikke så innsvinget i livet som på bildene, så kommer nok til å bruke et belte til. Må advare om at den er litt kort til mine 168 cm, hvis jeg bøyer meg framover viser den litt mer enn ønskelig... Men ellers er jeg fornøyd og gleder meg til å bruke den når det blir litt kaldere ute - riktignok etter en vask, for den lukta litt merkelig Midjebelte, fornøyd! Passer perfekt. Ser at det står i beskrivelsen at beltet er 19 cm bredt, men det er kun på "korsett"-delen, resten av beltet er i underkant av 12 cm bredt. Topp med nagler, tja Målene i beskrivelsen stemmer bra, men så ikke noe bra ut på meg. Koppene sitter liksom tettere sammen enn på bh-ene jeg vanligvis bruker, og overkroppen min var rett og slett for bred til at delen under bh-en så bra ut. Passer sikkert en som er mindre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StarBar Skrevet 2. september 2014 #12832 Del Skrevet 2. september 2014 Dere som har kjøpt klokker på ebay, hvordan er kvaliteten? Skjønner at det er litt forskjellig, men er det større sjans for at den ikke fungerer enn at den faktisk er ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Via Skrevet 2. september 2014 #12833 Del Skrevet 2. september 2014 Dere som har kjøpt klokker på ebay, hvordan er kvaliteten? Skjønner at det er litt forskjellig, men er det større sjans for at den ikke fungerer enn at den faktisk er ok? Fikk en e-bay-klokke i gave til jul i fjor (2013). Regner med det var en typisk 15-20-kroners klokke, og den tikker og går fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #12834 Del Skrevet 2. september 2014 Noen som har link til slik tape? https://www.youtube.com/watch?v=PUDUooM8WdM Anonymous poster hash: 317ea...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M1A Skrevet 2. september 2014 #12835 Del Skrevet 2. september 2014 Her vil jeg følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StarBar Skrevet 2. september 2014 #12836 Del Skrevet 2. september 2014 Noen som har link til slik tape?https://www.youtube.com/watch?v=PUDUooM8WdM Anonymous poster hash: 317ea...4ad Jeg har bestil fra her lurere på om det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StarBar Skrevet 2. september 2014 #12837 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg har bestil fra her lurere på om det funker Haha glemte linken http://www.ebay.com/itm/121360624006?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StarBar Skrevet 2. september 2014 #12838 Del Skrevet 2. september 2014 Er det noen som vet om noen som selger denne kjolen i en annen farge? Synest den er så fin, men liker ikke fargen noe særlig http://www.ebay.com/itm/Sexy-Green-V-neck-Ruched-Mesh-Womens-Cocktail-Dress-0279B-UK-Size-14-/201158347051?pt=UK_Women_s_Dresses&hash=item2ed5f8c92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 2. september 2014 #12839 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg kopierte tittelen og tok bort størrelsen og "green", da har jeg så langt funnet en beige og en blå. Enkel måte å finne lignenede/billigere ting på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #12840 Del Skrevet 2. september 2014 Hvordan finne en kjole som ligner denne? Fin til vinteren! Kjole Anonymous poster hash: c7adf...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå