AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #11101 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg kjøpte en pakke med 3 vaskenett i forskjellige størrelser til et par dollar. Det stod de kunne brukes til lingerie. De var både harde (hard nylon) og for grovmasket til f.eks. til å beskytte BH-hemper. I stedet for å beskytte vasken, ville de trolig skrape den opp. Jeg etterlot derfor en nøytral feedback, siden jeg syns produktbeskrivelsen ikke stemte. Nå fikk jeg mail fra selgeren som skriver at hvis jeg endrer min feedback til positiv, vil han refundere pengene. (Prisen er forresten nå redusert til det halve.) Denne var ny for meg! De slutter ikke å overraske meg disse selgerne. Hva ville dere ha gjort? Jeg tror ikke en gang det er mulig å endre feedback i ettertid? Anonymous poster hash: 651f1...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #11102 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg kjøpte en pakke med 3 vaskenett i forskjellige størrelser til et par dollar. Det stod de kunne brukes til lingerie. De var både harde (hard nylon) og for grovmasket til f.eks. til å beskytte BH-hemper. I stedet for å beskytte vasken, ville de trolig skrape den opp. Jeg etterlot derfor en nøytral feedback, siden jeg syns produktbeskrivelsen ikke stemte. Nå fikk jeg mail fra selgeren som skriver at hvis jeg endrer min feedback til positiv, vil han refundere pengene. (Prisen er forresten nå redusert til det halve.) Denne var ny for meg! De slutter ikke å overraske meg disse selgerne. Hva ville dere ha gjort? Jeg tror ikke en gang det er mulig å endre feedback i ettertid? Anonymous poster hash: 651f1...111 Edit: Jeg ser at selgeren skriver at han kan gi meg en link som gjør det mulig å endre feedback*en jeg allerede har gitt. Anonymous poster hash: 651f1...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 19. mars 2014 #11103 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Brudekjolen min... ebay kr 435 frakt kr 208 Den kom etter 10 dager med budbil på døra mi http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT og over skal jeg ha denne toppen, dekkende og romantiskhttp://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT kr 220 shipping kr 17 Har ikke fått den ennå. Endret 20. mars 2014 av Wonders 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 19. mars 2014 #11104 Del Skrevet 19. mars 2014 Wow, du kommer til å bli nydelig Wonders! Den "toppen" var helt fantastisk 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #11105 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg har spurt før men tror ikke jeg fikk noen respons.. Dere som kjøper vipper, har dere tips til noen i "normal" størrelse? (Altså ikke lady gaga lengde) Og en annen ting jeg lurte på, har noen handlet marc jacobs smykker på ebay og har tips til seriøs selger? Jeg bruker Ardell Babies vippene. Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. mars 2014 #11106 Del Skrevet 19. mars 2014 Å, Wonders! Så lekkert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 19. mars 2014 #11107 Del Skrevet 19. mars 2014 (endret) Jeg har spurt før men tror ikke jeg fikk noen respons.. Dere som kjøper vipper, har dere tips til noen i "normal" størrelse? (Altså ikke lady gaga lengde) Og en annen ting jeg lurte på, har noen handlet marc jacobs smykker på ebay og har tips til seriøs selger? Jeg har kjøpt en god del punktvipper! Kjøper de opptil 14/16 mm, det er passe langt for min del. Da ser det naturlig ut, og de blir ikke for lange. Edit: Kan forresten legge til at det er stor forskjell på kvaliteten på de ulike vippene. Jeg har kjøpt både merke og billig, og foretrekker helt klart merke. Bruker Ardell både i lim og vipper. Endret 19. mars 2014 av Adele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 19. mars 2014 #11108 Del Skrevet 19. mars 2014 Nydelig Wonders!! Var den like fin som på bildene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lavendelkyss Skrevet 19. mars 2014 #11109 Del Skrevet 19. mars 2014 Brudekjolen min... ebay kr 435 frakt kr 208 Den kom etter 10 dager med budbil på døra mi http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT og over skal jeg ha denne toppen, dekkende og romantisk http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT kr 220 shipping kr 17 Har ikke fått den ennå. http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT Så nydelig Ble det ikke toll da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 19. mars 2014 #11110 Del Skrevet 19. mars 2014 For et kupp Wonders!! Du kommer til å se helt fantastisk ut! (Link nr 2 og 3 var foresten like?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 19. mars 2014 #11111 Del Skrevet 19. mars 2014 Noen som har gode punktvipper å anbefale? Jeg er lei av å kjøpe øyevipper som ikke blir brukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 19. mars 2014 #11112 Del Skrevet 19. mars 2014 Collegegenser, fantastisk! Kom lynraskt, deilig stoff og normal størrelse. Bestilte mørk grå, kjempefin. Den genseren er herlig! Og har fått så mange komplimenter for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 19. mars 2014 #11113 Del Skrevet 19. mars 2014 Den genseren er herlig! Og har fått så mange komplimenter for den Hvordan er den i størrelsen? Jeg bruker 36 til vanlig. Bør jeg gå for 36/38 eller 40/42? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 19. mars 2014 #11114 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvordan er den i størrelsen? Jeg bruker 36 til vanlig. Bør jeg gå for 36/38 eller 40/42? Jeg er også interessert i den genseren. Men får dere kjøpt fra den selgeren? Er ikke den varen "utgått"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 19. mars 2014 #11115 Del Skrevet 19. mars 2014 Lenge siden jeg har delt mine kjøp her, men bedre sent enn aldri Brynsskygge Denne ble egentlig litt for mørk for meg, men ellers fungerer den fint. Har ingen å sammenlikne med Brynkost Veldig god å bruke til å påføre skyggen. Kakekutter Mottok grønn. Har ikke prøvd den, men den ser grei ut Q-tipsdispenser Denne er helt fantastisk Falske negler De ser kjempefine ut Var ikke med lim da Treningssokker Blåe! Tips fra ei her inne De er helt fantastiske. En drøm å ta på foten. Yankee candle voks Ingenting å klage på her (bortsett fra at jeg ikke har vokssmelter..) Rask shipping Klokke Tusen takk dere som prøvde å hjelpe meg med å regulere den, men den greia sitter bom fast. Desverre blir klokken da ubrukelig for meg. Holdningsretter Fant ikke på noe bedre navn. Men denne ser ut til å fungere faktisk Planer om å bruke den når jeg sitter lenge i ro på jobb (innafor genseren vel å merke..) Kjøleskapsmagnet Akkurat som beskrevet Undertøyssett Bestilt i dag Skolisser Bestilt i dag. Tenkte å freshe opp nikeskoene mine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 20. mars 2014 #11116 Del Skrevet 20. mars 2014 Hvordan er den i størrelsen? Jeg bruker 36 til vanlig. Bør jeg gå for 36/38 eller 40/42? Jeg bruker 38 til vanlig, og kjøpte den i str. 12-14, og den sitter fint. Se link til genseren i mitt tidligere innlegg, tror selgeren fremdeles har den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. mars 2014 #11117 Del Skrevet 20. mars 2014 Wow, du kommer til å bli nydelig Wonders! Den "toppen" var helt fantastisk takk takk. Det er mote med skulder eller litt tildekket nå, så toppen var et fint innslag. Håper den passer, for toppen har ikke kommet ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. mars 2014 #11118 Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Å, Wonders! Så lekkert! Nydelig Wonders!! Var den like fin som på bildene? Så nydelig Ble det ikke toll da? Takk takk. Den er veldig pen. Lett og ledig. Den er like fin som på bildene ja. Godt håndarbeid. Ingen løse tråer eller skjeiv sying. Det er ikke kommet noe toll foreløpig. Om det kommer så er ikke den store summen. Veldig fornøyd. Jeg har jo to andre kjoler jeg også skal bruke av typen pakistani wedding lehnga... De kan veie mellom 12-15 kilo hver, så derfor går jeg for en lettere kjole når det kommer til den norske tradisjonelle. Jeg har en nyfødt baby også, så må tenke på amming. Den hvite kjolen er det bare å brette ned, om jeg ikke pumper akkurat den dagen. Endret 20. mars 2014 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 20. mars 2014 #11119 Del Skrevet 20. mars 2014 Takk takk. Den er veldig pen. Lett og ledig. Den er like fin som på bildene ja. Godt håndarbeid. Ingen løse tråer eller skjeiv sying. Det er ikke kommet noe toll foreløpig. Om det kommer så er ikke det store summen. Veldig fornøyd. Jeg har jo to andre kjoler jeg også skal bruke av typen pakistansk lengha. De kan veie mellom 12-15 kilo hver, så derfor går jeg for en lettere kjole når det kommer til den norske tradisjonelle. Jeg har en nyfødt baby også, så må tenke på amming. Den hvite kjolen er det bare å brette ned, om jeg ikke pumper akkurat den dagen. Er sikker på at du kommer til å bli helt nydelig Wonders! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 20. mars 2014 #11120 Del Skrevet 20. mars 2014 Er sikker på at du kommer til å bli helt nydelig Wonders! Takk skal du ha. Det blir nok bilder på dere når den tiden kommer ;D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå