AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1061 Del Skrevet 19. mars 2012 Noen som har kjøpr noen sånne bandeau bher og som er fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 19. mars 2012 #1062 Del Skrevet 19. mars 2012 Du vet at de du har bestilt er vedlikeholds greie? De skal brukes for å fjerne missfarging fra kaffe og div daglig. Den gir ikke mye bleking i seg selv.. Klarte å kjøpe den ved en feiltagelse for en stund siden selv. Hvordan vet du hva jeg har bestilt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hekta Skrevet 19. mars 2012 #1063 Del Skrevet 19. mars 2012 Smart Shirt Collar V-Neck Cuff Sleeve Knit Top 2-in-1 Style Stunning Trimmed Boat Neck Long Sleeve Blouse Knit Top Sexy Tied Off One Shoulder Party Blouse Top 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Poppins Skrevet 19. mars 2012 #1064 Del Skrevet 19. mars 2012 Tips oss om tannbleking folkens! Sigarettene og kaffi skitner til tennene mine(jada jeg skal slutte!) men vil gjerne bleke, TIPS tas imot med STORT takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 19. mars 2012 #1065 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) 2 La Roche-Posay Effaclar H 40ml Endret 19. mars 2012 av finkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jie-jie Skrevet 19. mars 2012 #1066 Del Skrevet 19. mars 2012 Hva er dere mest fornøyd med av det dere har kjøpt på eBay, og hva er dere minst fornøyd med? (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 19. mars 2012 #1067 Del Skrevet 19. mars 2012 Hmmmm. I det siste må det være Ergobabyen jeg kjøpte til omtrent halv pris av norsk pris, og Mary Kay produktene pga prisen. Men brudekjolen min må ha vært det beste kjøpet noensinne. Jeg fikk tak i akkurat den kjolen jeg så etter i min størrelse fra en nedlagt brudebutikk i USA. Den hadde vært brukt som prøvemodell så den måtte renses, og jeg måtte feste et par løse tråder og legge den opp. Men jeg betalte 1700 inkl frakt og toll i stedet for 15 000 som den hadde kostet her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1068 Del Skrevet 19. mars 2012 Noen som vet om en selger som selger basis tøy av god kvalitet? Singletter, undertøy, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2012 #1069 Del Skrevet 19. mars 2012 Kunne det vært en idé å lage en spør/svar hverandre gruppe? Spørsmålene begynner å bli flere enn innleggene som svarer på spørsmålet forumtittelen.. Noen som tar på seg oppgaven? Clarfashions - selger bra klar, litt basic og veldig rask levering. Opplevd å få etter bare 3 dager Crest Whitestripes er bra tannbleking. Har ikke kjøpt undertøy/bandeau topper, men husker å ha lest ei bakover i forumet her som hadde kjøpt nettopp dette.. Jeg er mest fornøyd med en kjole jeg kjøpte og tror jeg har en genser på vei som snart vil havne på topplisten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 19. mars 2012 #1070 Del Skrevet 19. mars 2012 Kunne det vært en idé å lage en spør/svar hverandre gruppe? Spørsmålene begynner å bli flere enn innleggene som svarer på spørsmålet forumtittelen.. Noen som tar på seg oppgaven? jeg prøvde det for lenge siden, og få til en gruppe med favoritt selgere. men der kom det et svar ellerno bare. men du må gjerne prøve igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 20. mars 2012 #1071 Del Skrevet 20. mars 2012 Uglesmykke! Bare 3$ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 20. mars 2012 #1072 Del Skrevet 20. mars 2012 Parfymeprøver (fnys til parfymerier som ikke deler ut lengre..) MD Formulations hydrating gel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 20. mars 2012 #1073 Del Skrevet 20. mars 2012 Tomme teposer til krydder og te Urban Decay Glide on Eye Pencil i Bourbon og Underground Jeg har forresten prøvd tannbleking fra Crest, og merket ingen forskjell på mine (normalfargede) tenner... (Kjøpte 40 Crest Professional Effect WHITE WHITESTRIPS 3D) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #1074 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) Blæææææ nå fikk dere meg til å MÅTTE ha den kjolen altså.. årg! Og jeg som til og med har sperret vekk kortet mitt fra ebay, haha:p Uansett, yvonne,- kan du lenke til noen av kjolene? Beklager at jeg ikke har svar deg tidligere, har rett og slett glemt det av. Jeg vil egentlig ikke linke til hva jeg har kjøpt av klær, jeg er ikke så sikker på kroppen min, så jeg blir litt flau av å gjøre det (ift størrelser og slikt). Her er ihvertfall en kjole (Monsoon) som jeg kjøpte nylig: Mvh Yvonne Endret 21. mars 2012 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 21. mars 2012 #1075 Del Skrevet 21. mars 2012 (endret) 2 x iPhone-lader Fotpleie "Negle-teip" Og noe mer... men det er ikke for "offentlighetens" øyne Endret 21. mars 2012 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 21. mars 2012 #1076 Del Skrevet 21. mars 2012 Beklager at jeg ikke har svar deg tidligere, har rett og slett glemt det av. Jeg vil egentlig ikke linke til hva jeg har kjøpt av klær, jeg er ikke så sikker på kroppen min, så jeg blir litt flau av å gjøre det (ift størrelser og slikt). Her er ihvertfall en kjole (Monsoon) som jeg kjøpte nylig: Mvh Yvonne Kjeeempefin!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mobil_jenta Skrevet 21. mars 2012 #1077 Del Skrevet 21. mars 2012 Here goes... Sko, brune Dings til å lage krøller Genser; Grå, sort og mørk grønn Enda en hårdings.. Underbukser til samboeren BH'er Hotpants Hårdings, ja... Smykke Belte, Sort og Hvit Tripod til iPhone Ansiktsdings Jeggings, sort Falske øyenvipper, tykke Falske øyenvipper, naturlige Øreringer Sko, sort Fjærextensions 1 Fjærextensions 2 Fjærextensions 3 Fjærextensions 4 Bok Bok 2 Veske, Blå Eeeh... Har du fått den blå vesken? Lurer veldig på hvor mange rom og lommer den har innvendig =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 21. mars 2012 #1078 Del Skrevet 21. mars 2012 Den kjolen var nydelig Yvonne! Hva betalte du for den? (Og var den fin på?) (Drit i størrelse da, ingen bryr seg om det. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #1079 Del Skrevet 21. mars 2012 £91.99. Kjolen kostet egentlig £180. Som jeg skrev i min egen dagbok, har kjøpt fra denne selgeren før og vet at det er ekte vare. Dette er vel det meste jeg har gitt for en kjole noen gang tror jeg (utenom brudekjolen som jeg betalte 1000 kr for), men jeg kommer jo til å bruke denne mer, så det føles som et godt kjøp. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 21. mars 2012 #1080 Del Skrevet 21. mars 2012 Den var utrolig flott i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå