Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Du vet at de du har bestilt er vedlikeholds greie? De skal brukes for å fjerne missfarging fra kaffe og div daglig. Den gir ikke mye bleking i seg selv.. Klarte å kjøpe den ved en feiltagelse for en stund siden selv.

Hvordan vet du hva jeg har bestilt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Poppins

Tips oss om tannbleking folkens!

Sigarettene og kaffi skitner til tennene mine(jada jeg skal slutte!) men vil gjerne bleke, TIPS tas imot med STORT takk!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dere mest fornøyd med av det dere har kjøpt på eBay, og hva er dere minst fornøyd med? (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm.

I det siste må det være Ergobabyen jeg kjøpte til omtrent halv pris av norsk pris, og Mary Kay produktene pga prisen.

Men brudekjolen min må ha vært det beste kjøpet noensinne.

Jeg fikk tak i akkurat den kjolen jeg så etter i min størrelse fra en nedlagt brudebutikk i USA. Den hadde vært brukt som prøvemodell så den måtte renses, og jeg måtte feste et par løse tråder og legge den opp. Men jeg betalte 1700 inkl frakt og toll i stedet for 15 000 som den hadde kostet her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen som vet om en selger som selger basis tøy av god kvalitet? Singletter, undertøy, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne det vært en idé å lage en spør/svar hverandre gruppe? Spørsmålene begynner å bli flere enn innleggene som svarer på spørsmålet forumtittelen.. Noen som tar på seg oppgaven?

Clarfashions - selger bra klar, litt basic og veldig rask levering. Opplevd å få etter bare 3 dager

Crest Whitestripes er bra tannbleking.

Har ikke kjøpt undertøy/bandeau topper, men husker å ha lest ei bakover i forumet her som hadde kjøpt nettopp dette..

Jeg er mest fornøyd med en kjole jeg kjøpte og tror jeg har en genser på vei som snart vil havne på topplisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne det vært en idé å lage en spør/svar hverandre gruppe? Spørsmålene begynner å bli flere enn innleggene som svarer på spørsmålet forumtittelen.. Noen som tar på seg oppgaven?

jeg prøvde det for lenge siden, og få til en gruppe med favoritt selgere. men der kom det et svar ellerno bare.

men du må gjerne prøve igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæææææ nå fikk dere meg til å MÅTTE ha den kjolen altså.. årg! Og jeg som til og med har sperret vekk kortet mitt fra ebay, haha:p

Uansett, yvonne,- kan du lenke til noen av kjolene?:)

Beklager at jeg ikke har svar deg tidligere, har rett og slett glemt det av.

Jeg vil egentlig ikke linke til hva jeg har kjøpt av klær, jeg er ikke så sikker på kroppen min, så jeg blir litt flau av å gjøre det (ift størrelser og slikt). :sjenert:

Her er ihvertfall en kjole (Monsoon) som jeg kjøpte nylig:

post-73-0-71309800-1332346075_thumb.jpg

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke har svar deg tidligere, har rett og slett glemt det av.

Jeg vil egentlig ikke linke til hva jeg har kjøpt av klær, jeg er ikke så sikker på kroppen min, så jeg blir litt flau av å gjøre det (ift størrelser og slikt). :sjenert:

Her er ihvertfall en kjole (Monsoon) som jeg kjøpte nylig:

post-73-0-71309800-1332346075_thumb.jpg

Kjeeempefin!! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kjolen var nydelig Yvonne! Hva betalte du for den? (Og var den fin på?)

(Drit i størrelse da, ingen bryr seg om det. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

£91.99. Kjolen kostet egentlig £180. :sjenert:

Som jeg skrev i min egen dagbok, har kjøpt fra denne selgeren før og vet at det er ekte vare. Dette er vel det meste jeg har gitt for en kjole noen gang tror jeg (utenom brudekjolen som jeg betalte 1000 kr for), men jeg kommer jo til å bruke denne mer, så det føles som et godt kjøp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...