Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bestilt masse mascara via Ebay, og har enda ikke fått "fake", sjekk ut ratingen på selgeren, om han har en historie for å svindle noen, det bruker som regel å stå som negativ feedback ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte øyenskygge i februar å den ble sendt like etter sto det. når jeg ser i dag er den borte fra kjøpt listen min og øyenskyggen er borte fra der du kan kjøpe. det står :Sorry, this page is not available at this time.

jeg finner ikke selgeren så kan ikke sende mail. Har jeg blitt lurt eller har noen av dere opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte øyenskygge i februar å den ble sendt like etter sto det. når jeg ser i dag er den borte fra kjøpt listen min og øyenskyggen er borte fra der du kan kjøpe. det står :Sorry, this page is not available at this time.

jeg finner ikke selgeren så kan ikke sende mail. Har jeg blitt lurt eller har noen av dere opplevd dette?

Det skjedde en gang til meg også. Men fikk mail av selger om at ebay hadde slettet annonsen, men at jeg likevel skulle få varen. Og det fikk jeg. Kan jo hende det er det samme som har skjedd, altså at ebay har fjernet annonsen. Kanskje ikke samme situasjon som meg da produktet ble slettet for det vist nok var ulovlig.

Du kan jo sende mail til paypal når det har gått noen uker og du enda ikke har mottatt varen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater denne tråden! For hver nye post her inne må jeg klikke og begynner så å leite selv. Bare i dag har bokmerkemappen min for ebay vokst med 17 sider!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater denne tråden! For hver nye post her inne må jeg klikke og begynner så å leite selv. Bare i dag har bokmerkemappen min for ebay vokst med 17 sider!

Men har man først beveget seg inn her en gang så er det nesten klin umulig å ikke gå inn igjen. "Det kan jo hende det er noen kupp noen har kommet over", eller: "jeg skal bare sjekke den ebay-tråden igjen sånn kjapt, tar bare 5 sekunder", :popcorn: ..så sitter man plutselig der med 10 ting i handlekurven uten å ha merket hvordan de havnet der eller hvordan man havnet på ebay i utgangspunktet. Jadda..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne fake ?

Min lenke

Den har ikke all skriften som den jeg har hjemme.

Mest sansynligvis ikke, da Maybelline ikke har 100% likt design i alle land, så marikanske produkter ser anderledes ut en de Norske. Og nå som denne er gått ut fra det Norske markedet har du jo ikke noe å tape ;) Men sjekk like vel feedback!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

I dag har jeg kjøpt noe på ebay for første gang i livet (og mer skal det bli :nigo: Man kan vel si jeg oppdaget ebay først i dag, selv om jeg opprettet konto for lenge siden). Flesket til med en kjempesøt blå cocktailkjole for 20 dollar (sånn superbillig kina-kjole, men akkurat sånn type kjole jeg har sett etter. Så da satset jeg 120 kroner på det :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg kjøpt noe på ebay for første gang i livet (og mer skal det bli :nigo: Man kan vel si jeg oppdaget ebay først i dag, selv om jeg opprettet konto for lenge siden). Flesket til med en kjempesøt blå cocktailkjole for 20 dollar (sånn superbillig kina-kjole, men akkurat sånn type kjole jeg har sett etter. Så da satset jeg 120 kroner på det :lol: )

Uu, link? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Chevy

Noen som har tips til billig hårkur på ebay? Om det i det hele tatt finnes? Jeg er så dårlig til og finne noe bra sånt.

Takker for hjelp om noen kan hjelpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg vil også ha link!

---

Fin kjole ninuska_, har du bestilt kjoler før? Vet du hvordan størrelsene er i forhold til "vanlig"? :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole ninuska_, har du bestilt kjoler før? Vet du hvordan størrelsene er i forhold til "vanlig"? :)

Det står mål vanligvis, så jeg har bare målt meg selv. Jeg tror det er ganske likt det jeg bruker. Mener det var lignende mål som når jeg kjøpte kjole på Nelly sist!

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det står mål vanligvis, så jeg har bare målt meg selv. Jeg tror det er ganske likt det jeg bruker. Mener det var lignende mål som når jeg kjøpte kjole på Nelly sist!

Åja, haha, selvfølgelig, jeg sjekket ikke så nøye tydeligvis :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...