Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest redstar

Valentins gave til meg og mine kjære *tusen takk for tipset*

Navnesmykke

Bli brun, kosttilskudd (ikke sikkert d funker men jaja:p)

Cd, flere av dem også men gidder ikke legge ut alle:p

Jeg kjøpte en HTC tlf for noen uker siden og den funker som bare det den, selv om jeg ikke kan fordra tlf og måtte bestille meg en ny så funker den og jeg belte 800kr for tlf istedenfor ca 5-6000kr her i norge:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som vet om noen stilige gensere som ikke koster en formue, på Ebay? Jeg har nettopp kjøpt en hvit bluse, helt nøytral, men det var ikke bare enkelt å finne. Det er mange hvite bluser ja, men de fleste har puff-armer, utrigning til tusen eller skulderputer jeg ikke vil gå med.

Har ivertfall kun god erfaring med gensere (og overdeler generelt) på Ebay, og de fleste fra japan og rundt der. Men vil gjerne ha tips fra dere om dere vet om noen stilige gensere, kanskje noe dere selv har kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal jeg søke når jeg leter etter løpere til å ha på bord? Helst slike lange, lette, som man har i konfirmasjoner og slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe en rull på kremmerhuset for 50 kr. Hvis det er sånn gjennomsiktig du mener. Ikke dyrt i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal jeg søke når jeg leter etter løpere til å ha på bord? Helst slike lange, lette, som man har i konfirmasjoner og slikt.

Du får iallfall litt treff om du søker på "organza" :) Dei har litt av desse type duk også på Tilbords, men utvalet er nok ikkje det beste då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søk på bryllupsforumet, der har det blitt tatt opp flere ganger husker jeg. Men jeg husker selvsagt ikke hva det het da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var hvertfall dyyyyr. Lønner seg nok IKKE å bruke ebay.no

Jeg bruker både com og uk, men jeg bruker den norske siden til å lete opp produkter - syns den har bedre oversikt ;) Ellers er den jo veldig billig i forhold til de 149kr som den selges på norske nettsider!

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...