Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest redstar

De der bokserne er garantert fake. men det visste du kanskje :)

Jaja men det får bare være,håper bare de passer ham og at de er behagelige å gå med:) Han valgte de selv så:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calvin Klein har ikke det smilefjeset i logoen som skjuler C'en. ;) Dessuten kan man ta som en forutsetning at alt som kommer fra HK er fake, det er svært lite som ikke er det. Og hadde det vært ekte ville selgeren gjort en veldig stor greie ut av det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Jaja, fake eller ikke fake calvin clein,- de er sikkert like gode fordeom:p

Kjøpte HTC tlf(sånn me tastatur du kan dra ut) for ca 800kr, og den er jeg SUUUPER fornøyd med.. Var litt skeptisk til å kjøpe tlf på ebay men etter at andre bekjente kjøpte så slo jeg også til, og angrer ikke et sekund:p Har bestilt 4 htc tlf til nå:P:):)

Endret av redstar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg forbanner denne tråden altså. Jeg har tatt helt av på ebay etter jeg fant denne. :ler: Jeg kjøper litt gaver, men mest til meg selv. :nigo:

Øredobber

Øredobber

øredobber

Øredobber

Kjede og øredobber

Og så har jeg x-antall øredobber på watch lista mi... Noe er gaver, men mest blir nok til meg tenker jeg. ;)

Åh, så mye fint! Du har utrolig god stil. Kjøper noen av disse ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger tråden innimellom for inspirasjon. Elsker internett-shopping, men har ennå ikke kjøpt fra eBay. Men jeg har stusset litt: Er dere ikke bekymret over helsemessig risiko ved kjøp?

Det har vært veldig alvorlige skandaler i Kina ang. matvareproduksjon, men det har også vært avdekket mye gift i klesproduksjonen i utlandet. Ja, jeg husker også sorte kjøkkenvarer (sleiver osv) som i Norge ble anbefalt kassert fordi de inneholdt giftige stoffer.

Jeg mener ikke å være gledesdreper, men vil oppfordre til forsiktighet mht. sminke, alt som er i kontakt med mat, osv.

Tanker om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...