Gjest anonym2233 Skrevet 22. november 2011 #701 Del Skrevet 22. november 2011 - Strawberrynett ahr gode priser! Der ahr ejg ofte kjøpt parfymer og annet make- up til billigere penge enn på parfymeri butikker her hjemme. Men sist jeg kjøpte på ebay : - Extension remy hår ( 50 kr) - Løse negletipper (500tipper) og top/primer coat (80 kr) Støper negler hjemme på privaten - Abercrombie & Fitch jakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 22. november 2011 #702 Del Skrevet 22. november 2011 - Strawberrynett ahr gode priser! Der ahr ejg ofte kjøpt parfymer og annet make- up til billigere penge enn på parfymeri butikker her hjemme. Strawberrynet kan ha gode priser, men det er generelt ikke billigere å kjøpe der enn på ebay. Dessuten suger kundeservicen, og nå juger de om en ny tollordning, så jeg holder meg langt unna den nettbutikken pga. dårlig erfaring. (Og de aller aller fleste nettbutikker i utlandet har gode priser sammenlignet med hudpleieklinikker og parfymerier her i Norge). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 22. november 2011 #703 Del Skrevet 22. november 2011 dette blir vel en liten avsporig men jeg har altid vært fornøyd med lookfantastic.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 22. november 2011 #704 Del Skrevet 22. november 2011 Lommebok / Mobilholder i lys rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 22. november 2011 #705 Del Skrevet 22. november 2011 Strawberrynet kan ha gode priser, men det er generelt ikke billigere å kjøpe der enn på ebay. Dessuten suger kundeservicen, og nå juger de om en ny tollordning, så jeg holder meg langt unna den nettbutikken pga. dårlig erfaring. (Og de aller aller fleste nettbutikker i utlandet har gode priser sammenlignet med hudpleieklinikker og parfymerier her i Norge). Tollen er litt sur faktisk, det kan jeg være enig i. Betalte sist sånn 200kr tror jeg det var! På e- bay kjøpte jeg en gang, kombi kjøp med annet.. Betalte faktisk ingen tollavgift da. Vet ikke hvorfor, hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 22. november 2011 #706 Del Skrevet 22. november 2011 Tollen er litt sur faktisk, det kan jeg være enig i. Betalte sist sånn 200kr tror jeg det var! På e- bay kjøpte jeg en gang, kombi kjøp med annet.. Betalte faktisk ingen tollavgift da. Vet ikke hvorfor, hmm.. Enten har folka i tollen bomma, du har fått varene i forskjellige forsendelser (som hver har havnet under 200 kroner) eller selger har skrevet en lavere sum på pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 22. november 2011 #707 Del Skrevet 22. november 2011 Tollen er litt sur faktisk, det kan jeg være enig i. Betalte sist sånn 200kr tror jeg det var! På e- bay kjøpte jeg en gang, kombi kjøp med annet.. Betalte faktisk ingen tollavgift da. Vet ikke hvorfor, hmm.. Strawberrynet betaler tilbake toll og moms om man går over 200 kroner. Men nå skal de "sy inn" tollavgiften i prisene, slik at varene blir dyrere. Men det betyr ikke at man slipper å betale tollavgift om den blir stoppet i tollen, fordi strawberrynet ikke oppgir at toll allerede er betalt på fakturaen. I stedet vil det fungere som tidligere, man betaler tollen og momsen og sender inn kvittering og får det refundert. Med andre ord: de bruker det som unnskyldning for å øke prisene, mens prosessen er den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 22. november 2011 #708 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Sett til kopping MD Formulations Continuous Renewal Serum Sensitive 12 prøver på MD Formulations shielding creme 12 prøver på MD Formulation Antioxidant lotion Mobil- og kortholder i rød Endret 22. november 2011 av finkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 22. november 2011 #709 Del Skrevet 22. november 2011 Her er min fangst de siste dagene: Hårspenne Makrolinse Hairbun En annen type Spiralhårnåler Veskeholder Liten neglfil, perfekt i lommeboka Neglfil i glass, også lommebokstørrelse Kjole Boxer Strikkepinner i bambus Iphonedeksel Iphonedeksel Boxer Serviettringer Mary Kay ansiktskrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #710 Del Skrevet 22. november 2011 30 tøybleier, 50 bleieinnlegg i bambus og 11 bleieposer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spent... Skrevet 22. november 2011 #711 Del Skrevet 22. november 2011 Her er noe jeg har kjøpt de siste ukene: Spiselig glitter til kake - rød Spiselig glitter hvit/sølv Wilton farge til glasur Pensko til barn Jule bånd Undertøy Neglelakk Til/fra kort til julegaver Sovemaske Innpakningspapir - jul Engleklistemerker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 23. november 2011 #712 Del Skrevet 23. november 2011 ELSK!! :rodmer: http://www.ebay.com/itm/170734367872?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648 Det er en julegave.. kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. november 2011 #713 Del Skrevet 23. november 2011 ELSK!! :rodmer: http://www.ebay.com/itm/170734367872?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648 Det er en julegave.. kanskje. Nice! :happy: Elsker BBT 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 23. november 2011 #714 Del Skrevet 23. november 2011 Er det bare jeg som må godkjenne lokasjonen min hver eneste gang jeg bytter side på ebay? Jeg blir gal! Det nytter ikke å be den huske lokasjonen min heller.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #715 Del Skrevet 23. november 2011 Er det bare jeg som må godkjenne lokasjonen min hver eneste gang jeg bytter side på ebay? Jeg blir gal! Det nytter ikke å be den huske lokasjonen min heller.... Jeg også. Jævli irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 23. november 2011 #716 Del Skrevet 23. november 2011 Er det bare jeg som må godkjenne lokasjonen min hver eneste gang jeg bytter side på ebay? Jeg blir gal! Det nytter ikke å be den huske lokasjonen min heller.... Nei, du er ikke alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 23. november 2011 #717 Del Skrevet 23. november 2011 Puh, det var godt å høre at flere har samme problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 23. november 2011 #718 Del Skrevet 23. november 2011 Ok nå har jeg blitt helt avhengig... Noen flere tips til hva jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #719 Del Skrevet 24. november 2011 Tips til fint billig undertøy til jenter på ebay? Og nattøy. Ikke sånn sexy/nastye nettinggreier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2011 #720 Del Skrevet 24. november 2011 Bare sett inn favoritt merket ditt i soekefeltet og du vilmed all sannsynlighet faa mange hits, eks marks& spencer http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=marks+%26+spencer+&_sacat=11514&_odkw=marks+%26+spencer+bras&_osacat=11514&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå