Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Så rart å se nicket mitt med jentebebisansikt på framsiden :P jeg var heeeeelt sikker på at det var en gutt der inne så det er ikke gått opp for meg enda. Tror ikke på det før neste ultralyd. I dag kjente kjæresten spark for første gang <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan man få den pakken fra apotek1 allerede nå?

Jeg fikk den ihvertfall med meg når jeg skulle hente en resept. Fikk beskjed om å registrere meg på nett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på OUL i morgen. Har ei jente og en gutt, men vi er likevel veldig spente på hva lille blir!

Husker det var uvant med en bitteliten guttebaby etter at vi var vant til lille jenta. Men alt blir fort en vane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har siden i går gått flere ganger inn på første innlegget i gruppa her å sett på navnet mitt og guttebabyen ved siden av! Det er så rart og superfint på en gang!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke gratulert dere med oul! Så gøy at vi får friske og fine babyer :) Lykke til imorgen iingvild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen iingvild! :D

Kjæresten min kjente også spark for første gang i går, veldig gøy! Og det er masse liv hver dag nå, herlig følelse :rodmer: Jeg ble stående å stirre på magen min i speilet i dag, det er bare så RART at det ligger et lite menneske inni der. Min sønn liksom :fnise::babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere kjøpt mye utstyr da?:)

Har kun kjøpt bilsete! Kikket på vognda, så vet hvilken jeg vil ha :) ellers tar jeg det litt pø om pø. Vi skal til å pusse opp barnerommet nå, så etter det vil jeg få kjøpt seng og kommode og sånn! Ååh som jeg gleder meg! Har du? Du hadde et barn fra før??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt vogn, bilsete, seks bodier, frottekluter, sengetøy, dyne og pute, bamse og lue :)) sper det ut på de forskjellige månedene så det ikke blir så mye dyrt på en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Nummer to har foreløpig bare fått en ny pysjamas, som var måten jeg informerte HerrTekola på :fnise: Men vi flytter i juni, så det blir bare mas å kjøpe ting og flytte dem med seg. Har Stokke Sleep'n Bounce-vuggen som han eller hun skal sove i det første halvåret, og så blir det sannsynligvis søskensete til vogna. Har en vogndyne og Ikea-soveposene, så det blir ikke noe innkjøp der heller. Stakkars liten, ikke noe nytt og eget nesten. Litt klær om det blir gutt bare :fnise:

Seks dager til OUL :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har foreløpig kjøpt inn noen bodyer, badebalje og stellebord. Men med en veldig engasjert mor og en søster som fikk gutt i fjor så har vi en del klær og småplukk som dukker opp til stadighet. Noen som har bestemt seg for vogntype enda? Såååå mye å velge mellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har fått masse tøy! Og kjøpt litt når jeg ikke har klart å holde meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt litt tøy, og avtalt at vi skal kjøpe bilstol og vippestol av noen vi kjenner. Ellers ikke så mye enda. Håper å få kjøpt mye brukt, så følger med på Finn og div. Facebooksider etc., kjekt å ha godt tid på å gjøre sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å kjøpe klær, har ikke gutteklær. Har en jente fra før ja. Men lite som skal arves siden vi hadde dårligere råd da og kjøpte mye brukt. Vogna ble utslitt så det blir helt ny denne gangen. Seng har vi da. Men mye som skal kjøpes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det meste fra før, spesielt siden vi får en jente til. Men et par nye plagg skal likevel den lille få :) Og ny vippestol (den gamle var ikke noe særlig). Ellers er vi veldig fornøyd med alt vi har fra før, fra bilseter til vogn (emmaljunga) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt stellebord, BaybyBay seng, en bærepose med klær og en kommode, alt brukt. I tillegg har vi kjøpt en dyne, noen kluter, et teppe og litt sånn småting nytt. Sprinkelseng og bilstol skal vi få, det også brukt. Så skal vi ivei å se på vogn snart for å finne ut hvilken type vi vil ha, så får vi se om det blir ny eller brukt der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Vi har TFK Joggster Twist med Multi-X baggen og er knallfornøyde! Har først nå byttet over til sportdelen, men kunne fint hatt henne sittende mot oss i baggen en stund til. Det er en av få trehjulinger hvor man kan ha barnet sittende opp mot seg :jepp:

Så det blir nok søskensete på den, og så har vi bæresæle og sikkert etter hvert også meis for de gangene vi skal ut og gå langt :)

Gleder meg til å bære liten baby i sjal igjen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Anebfaler forresten http://www.kiddies24.de/shop/index.php på det varmeste for bilsete og vogn, vi sparte rundt 3000 kroner på å kjøpe vogn og bilsete derfra sammenlignet med Norge, og det var med frakt og fortolling! Hvis man lager seg en profil og logger inn får man opp prisene uten tysk moms :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart å se nicket mitt med jentebebisansikt på framsiden :P jeg var heeeeelt sikker på at det var en gutt der inne så det er ikke gått opp for meg enda. Tror ikke på det før neste ultralyd. I dag kjente kjæresten spark for første gang <3

så gøy, hvilke uke er du i nå siden du kjente spark :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow dere er så godt planlagt med tøy og babyting!

Jeg har bare fått en sparkebukse + sokker og en liten kanin fra min familie :fnise: ellers skal jeg arve en del av min søster som seng, sengetøy, dynetrekk osv + fra venninne + får kjøpt billig av min samboers kollega etterhvert ....Ja, skal kjøpe barnevogn i sverige men min samboer må se først før vi bestiller og barnestol +++ ja jøss blir så mye vi trengr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...