Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Tok feil, var nesten 1 av 1000...føler mer lettere :P Ja, håper det - skal gi baby-rapport i kveld :o)

Håper alt gikk bra?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei søte jenter!

Jeg må tilbake i dag kl 14 for å ta ultralyd - fordi jeg tømte akkurat før undersøkelsen i går så var det vanskelig å se babyen. Visste ikke at det var lurt å ha blære litt full før ultralydundersøkelsen! :)

Så babyen gjemte seg bak tarmene men fikk sett at babyen beveget på seg - det var såååå fantastisk - hoppet og rullet! haha! Ja, så har normal hjerne - armer og bein - og fin størrelse.

Skal tilbake for å sjekke nakkefold , måle nøye osv :) *gleder meg og skal ikke gå på do på par timer!* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ting ser lovende ut, LLL! :)

Bra du minnet meg på det i morgen, da får jeg holde meg litt i morgen... bare gjøre sånn at man ikke får helt sprengt blære (da vil det IKKE være kjekt med et UL apparat som presser på systemet).

Lykke til nå om 5 min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å ikke tømme blæra helt, ja! Lykke til! :)

Gravid og fjerning av blindtarmen var... Interessant. Ble syyykt kvalm av narkosen og er veldig glad for at betennelsen kom nå og ikke senere i svangerskapet! Fordelen er at jeg må opp og tisse, og dermed beveger meg litt, selv om det gjør vondt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra! Babyen så veldig fin ut! :fnise:

Ja, det var stor urinblæra på skjermen! haha! - kanskje det holder å ikke gå på do i en time? :)

Lykke til i morgen Pasjonsfrukt! :) Det er en fantastisk opplevelse - skal fortelle til familien i kveld :)

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søte jenter!

Jeg må tilbake i dag kl 14 for å ta ultralyd - fordi jeg tømte akkurat før undersøkelsen i går så var det vanskelig å se babyen. Visste ikke at det var lurt å ha blære litt full før ultralydundersøkelsen! :)

Så babyen gjemte seg bak tarmene men fikk sett at babyen beveget på seg - det var såååå fantastisk - hoppet og rullet! haha! Ja, så har normal hjerne - armer og bein - og fin størrelse.

Skal tilbake for å sjekke nakkefold , måle nøye osv :) *gleder meg og skal ikke gå på do på par timer!* :)[/quote

fikk ikke du bare innvendig ul da siden de så det dårlig på utvendig?:P jeg hadde forresten nettopp tømt blæra og det hadde ingenting å si :P Tok først utvendig og så alt men siden jeg ville ha bra bilder så vi tok innvendig rett etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jordmor hadde innvendig utstyr - hadde tenkt å spørre men hun ba meg å komme tilbake, jeg så bare utvendig utstyr :)

Ja, blæra har ingenting å si hvis man tar innvendig - men er nok forskjell fra person til person, hun fikk ikke helt klare bilder når jeg kom tilbake men så mye ja :)

Jeg har bakrevegg livmor sa hun - så vet ikke om det har å si :P

Håper på bedre bilder i uke 18 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul vel gjennomført! 11 uker på vei, og fosteret så veldig friskt og normalt ut! Veldig god opplevelse... Nå er jeg skikkelig gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuææ, OUL i morgen kl 11! Tror denne natten kommer til å gå såå tregt :fnise: Er så utrolig spent. Jeg håper bare at de får til å se kjønnet, at det ikke er for tidlig eller noe (17+5 i morgen). Og selvfølgelig, at alt ser bra ut og babyen er frisk og rask.

*Teller timer* :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuææ, OUL i morgen kl 11! Tror denne natten kommer til å gå såå tregt :fnise: Er så utrolig spent. Jeg håper bare at de får til å se kjønnet, at det ikke er for tidlig eller noe (17+5 i morgen). Og selvfølgelig, at alt ser bra ut og babyen er frisk og rask.

*Teller timer* :rolleyes:

Åååå, jeg er så misunnelig :) masse masse lykke til, tror ikke det er sent, kjønnet er synlig relativt tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasjonsfrukt : Gratulerer så mye !

Arrow : Du er så heldig - vil vite kjønn nå! Kjedelig å vente 6 uker til *sukk!* :) Du må oppdatere om dere fikk vite kjønn i dag :) Lykke til om en time :)

Jeg har ikke fortalt til venner og kollegaer ennå at jeg er gravid - er 12+4 dager.....Kun 2 gode venninner, så har fortalt til familien. De er så glade til og med mine tanteunger. Han ene på 9 år har fortalt til alle i klassen hans og sendte en SMS med hilsen fra han og klassen hans ... :fnise: Søøt :skratte:

Hva med dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL Arrow! :hoppe:

Fortsatt ikke fått innkalling, godt jeg må til legen neste uke for å fjerne stiftene fra blindtarmsoperasjonen, så kan jeg spørre henne da :P

De nærmeste vennene våre vet, familie vet og så har vel jubgeltelegrafen gjort litt. Veldig usikker på om vi skal annonsere noe på FB denne gangen eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjæreste er ikke så glad i å legge ut privatliv på FB - han sier hvis folk begynner å gratulere så greit :)

Men jeg er usikker om jeg vil legge ut på min profil, men da må det bli etter OUL :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle vet det her, men ikke skrevet det på fb enda, det blir på onsdags kveld tenker jeg, etter oul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er OUL gjennomført, og skal si det var en bra start på dagen! Babyen er frisk og fin, og de synes babyen hadde et veldig fint hjertet. Så fint at de var to stk som satt å studerte det leeenge.. hehe.
Begge legene/jordmødrene var rimelig sikker på at babyen er en .... wait for it... Jente! :babyjente:
De sa at de kunne ikke si 100% sikkert, men det var isåfall ganske nær så sikkert som 100%. Jeg så det selv på skjermen, veldig flatt og fint, hehe.
Vi fikk også med 5 ultralydbilder! Og de sa at siden de brukte en del tid, så skulle jeg få bildene gratis! :danse:
Ene bildet er liksom hele fotavtrykket med hele fem tær, veldig søtt bilde :lillesky:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer! Det var koselige heter . Arrow! Så koselig med en jentebaby, da kan du pynte opp babyen med sløyfe, spenn og kjole! *ønsker meg også ei jente*

Søtt med hele fotavtrykket <3 ......... Nå kan du nyte svangerskapet ditt ! :):lillesky::lillesky: :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer! Det var koselige heter . Arrow! Så koselig med en jentebaby, da kan du pynte opp babyen med sløyfe, spenn og kjole! *ønsker meg også ei jente*

Søtt med hele fotavtrykket <3 ......... Nå kan du nyte svangerskapet ditt ! :):lillesky::lillesky: :lillesky:

Takk! Vi "feiret" kjønnet med å kjøpe litt babyklær, blant annet en liten søt kjole. Blir jo sommerbaby :)

Skal nyte til det fulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, gratulerer så masse med jente i magen:) Fikk du forandret termin?

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...