klatremusa Skrevet 27. februar 2014 #741 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg er også kvalm fortsatt om det er en trøst! 100% sykmeldt, men det går fremover. Har ikke kastet opp på en stund nå, så bare kvalme og null matlyst. Hjelper selvsagt med medisinene. Du har vel fått kvalmestillende du og? Jeg håper å begynne å jobbe 20% om en uke. Har ikke vært på jobb siden før jul, så det gleder jeg meg til! Liker jobben min Kan jeg spørre hvordan du ligger an vektmessig? Jeg har et par kg igjen før jeg er på startvekt, så veldig fornøyd med at det går oppover og neste uke er det OUL! Jeg kaster opp sånn 2-3 ganger i uken så det er stor forskjell fra tidligere når keg kastet opp rundt 3 ganger hver dag. Men er fortsatt veldig kvalm da. Jeg tar ikke kvalmestillende. Tenker at siden jeg får i meg mat så klarer jeg meg uten. Tar en dose astmainhalasjon hver kveld så føler det holder med medisin. Jeg har jobbet 20% i fire uker, to halve dager og det er veldig godt å komme seg ut litt selv om det er veldig tøft også. Jeg har faktisk bikket 1,1 kg over startvekt så er kjempefornøyd matlysten har tatt seg veldig opp siste ukene heldigvis. Hvor langt på vei er du da? gleder meg til det gir seg, men tror det er en stund til ennå vet du kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mihi Skrevet 27. februar 2014 #742 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg kaster opp sånn 2-3 ganger i uken så det er stor forskjell fra tidligere når keg kastet opp rundt 3 ganger hver dag. Men er fortsatt veldig kvalm da. Jeg tar ikke kvalmestillende. Tenker at siden jeg får i meg mat så klarer jeg meg uten. Tar en dose astmainhalasjon hver kveld så føler det holder med medisin. Jeg har jobbet 20% i fire uker, to halve dager og det er veldig godt å komme seg ut litt selv om det er veldig tøft også. Jeg har faktisk bikket 1,1 kg over startvekt så er kjempefornøyd matlysten har tatt seg veldig opp siste ukene heldigvis. Hvor langt på vei er du da? gleder meg til det gir seg, men tror det er en stund til ennå vet du kjønn? Er 18 uker i dag i følge tidlig UL vi hadde. Skal på UL neste uke så håper vi får vite kjønn. Er nesten sikker på at det blir jente, de sier jo at man er mer kvalm med jenter har hatt hyperemesis siden uke 6 så da måååå det jo være jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klatremusa Skrevet 28. februar 2014 #743 Del Skrevet 28. februar 2014 Ja jeg venter jente så det stemte med meg jeg har heldigvis ikke hatt så gale som hypermesis, er diagnostisert med uttalt svangerskapskvalme. Men syns det er forferdelig bare det ;p hver gang jeg kaster opp, så kaster jeg opp mye blod. Kjennes ut som jeg har halsbetennelse etterpå fordi det gjør så vondt å svelge. Meeen det er verdt det for den lille <3 var helt fantastisk å være på OUL. Alt ble så ekte. Før ultralyden så følte jeg meg bare syk (nesten ikke fått mAge, og kjent lite spark) men etter vi fikk sett henne, vite at alt var bra og fikk vite kjønn så ble alt så veldig ekte. Så det er bare å glede seg til OUL. Masse lykke til må oppdatere etterpå da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cera Skrevet 28. februar 2014 #744 Del Skrevet 28. februar 2014 Da har jeg også vært på oul. Der fikk vi se en perfekt og aktiv baby <3 Vi har valgt å ikke få vite kjønn. Jeg måtte overtales litt til det da;) Men det viktigste er at det går bra. Og så er det jo litt spennende og:) Vi fikk og ny termin, den 29.juli:) 3 dager før menstermin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 28. februar 2014 #745 Del Skrevet 28. februar 2014 Var det lett å se kjønn på OUL både jente og gutt - er det 3d eller svart/hvitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cera Skrevet 28. februar 2014 #746 Del Skrevet 28. februar 2014 Vet ikke ang kjønn, men vi hadde ul i svart/hvitt men fikk bilder i 3d:) Dette var på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klatremusa Skrevet 28. februar 2014 #747 Del Skrevet 28. februar 2014 Det er spørs om navlestrengen er mellom beina osv. Var hvertfall lett å se på meg hadde ikke 3d i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 3. mars 2014 #748 Del Skrevet 3. mars 2014 Spennende! Håper jeg får vite kjønn på sykehuset - hvis ikke så tar jeg 3D før vi reiser til Europa i påsken, hadde vært så morsom å kjøpe klær!! Jeg kjente bobling i går - og i dag! Det er så morsomt! Jeg fikk sjokk da jeg leste at babyen er ca 16 cm når jeg nå er på uke 16. SÅ STOR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 4. mars 2014 #749 Del Skrevet 4. mars 2014 Da har vi vært på OUL og ny termin er 13.august (bryllupsdagen vår ). En akiv liten gutt som nektet å ligge i ro under undersøkelsen. Ufattelig deilig å ha sett han ordentlig. Det var forsåvidt lett å se kjønn på han. Han spredde bena godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 4. mars 2014 #750 Del Skrevet 4. mars 2014 Gratulerer med gutt , Purreløk! Hadde vært så koselig å få gutten på bryllupsdagen deres Han ville vel vise sitt kjønn skikkelig til dere Da er det å shoppe i vei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 4. mars 2014 #751 Del Skrevet 4. mars 2014 Oy, lenge siden jeg har skrevet noe! Har også vært på oul OG privat 3D og vi venter en gutt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 4. mars 2014 #752 Del Skrevet 4. mars 2014 Noen guttenavnforslag eller? Vi aaaaner ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #753 Del Skrevet 4. mars 2014 Noen guttenavnforslag eller? Vi aaaaner ikke! Hadde jeg fått gutt ville jeg valgt jonathan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #754 Del Skrevet 4. mars 2014 Oy, lenge siden jeg har skrevet noe! Har også vært på oul OG privat 3D og vi venter en gutt:) Fått ny termin? Så kan jeg oppdatere framsida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 4. mars 2014 #755 Del Skrevet 4. mars 2014 26. Juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plingse Skrevet 4. mars 2014 #756 Del Skrevet 4. mars 2014 Kjekt med flere gutte-mammaer. ;-) gratulere! I dag tidlig ville jeg ikke stå opp, mini var kjempe aktiv, så jeg og kjæresten kjente masse spark! Nå er jeg i uke 22- og neste uke begynner jeg på 6. måned! Helt utrolig hvor fort tiden går. Ble sendt hjem med babyboks fra apotek1. Har også registrert meg på Rimi.. Noen andre gode forslag til gratis produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mars 2014 #757 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Libero-boksen fra Kiwi syntes jeg var kjekk Ni dager til UL, og venninnene mine virker mer spente enn meg Så mye magi som forsvinner med nummer to, men jeg klarer også å kose meg mer! Endret 4. mars 2014 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #758 Del Skrevet 4. mars 2014 Kjekt med flere gutte-mammaer. ;-) gratulere! I dag tidlig ville jeg ikke stå opp, mini var kjempe aktiv, så jeg og kjæresten kjente masse spark! Nå er jeg i uke 22- og neste uke begynner jeg på 6. måned! Helt utrolig hvor fort tiden går. Ble sendt hjem med babyboks fra apotek1. Har også registrert meg på Rimi.. Noen andre gode forslag til gratis produkter? Kan man få den pakken fra apotek1 allerede nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 4. mars 2014 #759 Del Skrevet 4. mars 2014 Føler meg virkelig ikke som en gutte-mamma (har jente fra før), syns det er skikkelig uvant! jeg som elsker rosa stæsj, blonder og bling-bling må liksom snu om i hodet mitt. Tenkte det sikkert var en jente, aner ikke hvorfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klatremusa Skrevet 4. mars 2014 #760 Del Skrevet 4. mars 2014 Så heldig du er tekola mine venniner virker ikke bry seg engang. Så gøy med en av hver da sjøhest! Vi har termin på samme dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå