Arrow Skrevet 7. februar 2014 #681 Del Skrevet 7. februar 2014 Åå, gratulerer så masse med jente i magen:) Fikk du forandret termin? Ja, det glemte jeg å skrive. Ble flyttet fram fra 17+5 til 18+1 i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 7. februar 2014 Forfatter #682 Del Skrevet 7. februar 2014 Ja, det glemte jeg å skrive. Ble flyttet fram fra 17+5 til 18+1 i stedet Så gøy deilig når det går den veien, skriver det inn i hovedinnlegget. Det blir 10 juli da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arrow Skrevet 7. februar 2014 #683 Del Skrevet 7. februar 2014 Så gøy deilig når det går den veien, skriver det inn i hovedinnlegget. Det blir 10 juli da? Nei, 12 juli er datoen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 8. februar 2014 #684 Del Skrevet 8. februar 2014 Så herlig Arrow! her blir det UL på torsdag. Kjener det virkelig begynner å gå opp for meg at vi skal få se babyen vår nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 10. februar 2014 #685 Del Skrevet 10. februar 2014 Lykke til bib! Det var så morsom å se babyen beveger på seg - fikk med video hjem og så på igjen og igjen. Babyen brukte mye hender over hodet så ned til føtter så opp igjen og strekker på seg osv... Så rart! Gled deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #686 Del Skrevet 10. februar 2014 Lykke til bib!! Jeg har oul på onsdag! Tror aldri jeg har vært så spent noen gang! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 10. februar 2014 #687 Del Skrevet 10. februar 2014 Takk begge to! Lykke til du også Blomst! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 10. februar 2014 #688 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg er 12 uker i dag, og var på kontroll hos legen. Fikk høre hjertelyden med doppler. Og på fredag er det UL. Kjenner det begynner å gå litt mer opp for meg nå, selv om det fortsatt er veldig uvirkelig. Lykke til til dere andre som skal på UL denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #689 Del Skrevet 10. februar 2014 Jeg er 12 uker i dag, og var på kontroll hos legen. Fikk høre hjertelyden med doppler. Og på fredag er det UL. Kjenner det begynner å gå litt mer opp for meg nå, selv om det fortsatt er veldig uvirkelig. Lykke til til dere andre som skal på UL denne uka! Gratulerer så mye med 12 uker!! En deilig milepæl og lykke til på ul, det er en fantastisk opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. februar 2014 #690 Del Skrevet 12. februar 2014 Hei! Vi venter også spent på ultralyd. Det blir ikke før 6/3 så det er litt tid igjen. Men vi har to barn fra før så jeg synes tiden flyr fort uansett. Jeg har termin 3/8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mihi Skrevet 12. februar 2014 #691 Del Skrevet 12. februar 2014 Hei! Vi venter også spent på ultralyd. Det blir ikke før 6/3 så det er litt tid igjen. Men vi har to barn fra før så jeg synes tiden flyr fort uansett. Jeg har termin 3/8. Så gøy! Vi har termin samme dag skal på UL 7/3, men har allerede tatt tidlig UL i uke 12. Fikk endelig brev med fødeplass og UL i går og formen blir bedre hver sag så her er alt supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #692 Del Skrevet 12. februar 2014 Oul vel overstått alt var perfekt, og som jeg trodde får vi ei lita jente ååh, gleden er stor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plingse Skrevet 12. februar 2014 #693 Del Skrevet 12. februar 2014 Så kjekt blomst12!!!! Gratulere! Jeg skal på oul i morgen, kan nesten ikke vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #694 Del Skrevet 12. februar 2014 Så kjekt blomst12!!!! Gratulere! Jeg skal på oul i morgen, kan nesten ikke vente Masse lykke til. Skal du vite kjønn? Har du noen følelse på hva det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arrow Skrevet 13. februar 2014 #695 Del Skrevet 13. februar 2014 Oul vel overstått alt var perfekt, og som jeg trodde får vi ei lita jente ååh, gleden er stor Så gøy Blomst12! Gratulerer med liten frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plingse Skrevet 13. februar 2014 #696 Del Skrevet 13. februar 2014 Endelig kan vi puste lettet ut, det var en velskapt liten gutt! :-) Jeg ble så lettet over at hun kunne se om noe var feil, men det var det da altså ikke! Vi reiste rett til barnas hus for å se på vogn og seng etterpå. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #697 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Endelig kan vi puste lettet ut, det var en velskapt liten gutt! :-) Jeg ble så lettet over at hun kunne se om noe var feil, men det var det da altså ikke! Vi reiste rett til barnas hus for å se på vogn og seng etterpå. ;-) Ååh, gratulerer så mye for en følelse Fikk du ny termin? Endret 13. februar 2014 av blomst12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plingse Skrevet 14. februar 2014 #698 Del Skrevet 14. februar 2014 Jeg ble flyttet (nok en gang) til 18.juli. Kan ikke tro at uke 19 er rett rundt hjørnet, tiden flyr!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 14. februar 2014 #699 Del Skrevet 14. februar 2014 Gratulerer til dere med jenter og gutter ! Snart 1 måned igjen til OUL - klarer ikke å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 15. februar 2014 #700 Del Skrevet 15. februar 2014 Gratulerer Blomst og Plingse! Her fikk vi se en veldig aktiv gutt, og jeg har også termin 18.juli (ble flyttet et par dager tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå