Gjest Tekola Skrevet 28. januar 2014 #621 Del Skrevet 28. januar 2014 Venter i spenning på brevet fra St Olavs, utålmodiiig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 28. januar 2014 #622 Del Skrevet 28. januar 2014 Begynte å kjenne liv i uke 15:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plingse Skrevet 29. januar 2014 #623 Del Skrevet 29. januar 2014 http://www.stillhet.no/Artikler/Alle-numre-av-Bindu/Bindu-23/Gravidyoga Jeg har aldri vært en person som føler seg "i kontakt med sin indre gudinne" - men etter at jeg begynte meg yoga i begynnelsen av svangerskapet kjenner jeg at kroppen og sinnet har så godt av det. Jeg skal på kurs for gravide. Er det noen annen som har prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 29. januar 2014 #624 Del Skrevet 29. januar 2014 Prøvde sånn DVD hjemme sist, men var ikke noe for meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hsf Skrevet 29. januar 2014 #625 Del Skrevet 29. januar 2014 Hei, er ny her og gravid 14+5 (førstegangsgravid). Har sett bankende hjerte i uke 6, liten akrobat i uke 10, og en litt slappere bebi i uke 14. Har OUL 28. februar og håper på å få vite kjønn da. Lurer ellers på om her er noen andre fra Møre og Romsdal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebis1 Skrevet 29. januar 2014 #626 Del Skrevet 29. januar 2014 Hei, er ny her og gravid 14+5 (førstegangsgravid). Har sett bankende hjerte i uke 6, liten akrobat i uke 10, og en litt slappere bebi i uke 14. Har OUL 28. februar og håper på å få vite kjønn da. Lurer ellers på om her er noen andre fra Møre og Romsdal? Hei Jeg er fra Møre og Romsdal og som deg førstegangsgravid Er etter mine beregninger 13 uker + - idag Testet sent positivt så kan hende jeg er litt mindre. Jeg skal føde i Ålesund Hvor skal du føde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hsf Skrevet 30. januar 2014 #627 Del Skrevet 30. januar 2014 Hei Jeg er fra Møre og Romsdal og som deg førstegangsgravid Er etter mine beregninger 13 uker + - idag Testet sent positivt så kan hende jeg er litt mindre. Jeg skal føde i Ålesund Hvor skal du føde? Sendte deg en PM =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mihi Skrevet 30. januar 2014 #628 Del Skrevet 30. januar 2014 Hvor skal dere andre føde? Har dere fått fødeplass? Jeg er uke 13 nå, men legen vil ikke sende inn søknad før neste uke. Blir nok Bærum eller Drammen på meg. Er litt utålmodig, vil jo ha innkalling til UL snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 30. januar 2014 Forfatter #629 Del Skrevet 30. januar 2014 Jeg tror jeg kjente liv igår kveld og nå nettopp. Helt nede rett over skambeinet. Har jo ikke tarmer der, og føles litt som noe bobler slik jeg har hørt andre beskriver det. Hvis det er babyen er jo det en fantastisk følelse. Tenk at det er min baby som er så stor og sterk. Eneste som gjør at jeg tviler litt er fordi jeg også kjente det utenpå igår, tok hånda ned for å kjenne igår kveld. Er ikke det rart å skulle kjenne utpå samme tid som du kjenner innvendig? Kjente det med fingrene da, og var veldig svakt. Jeg skal føde i Kristiansand forresten har jobbet på barsel selv sommeren 2011. Vil helst på barselhotellet, men det er stengt hele sommeren, så det er litt kjedelig syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bib_84 Skrevet 30. januar 2014 #630 Del Skrevet 30. januar 2014 Gøy å lese oppdateringene deres :D Jeg er vel straks fire mnd på vei nå, og magen er stooor. Hos meg begynte den å vises veldig tidlig, og mange kommenterer at jeg ser ut som jeg er lenger på vei. Jeg klarer iallefall ikke skjule det eller gå med vanlige bukser lenger Har blitt innkalt til ekstra legetime i neste uke. Jeg vet ikke hva det gjelder, så det gjør meg litt urolig, men jeg tenker at jeg hadde fått beskjed om det var noe alvorlig. Jeg vet iallefall at jeg har lavt nivå av antistoffer mot røde hunder, kanskje det er noe med det. Ellers er formen fin og jeg gleder meg til første UL om mindre enn to uker Jeg skal på kurs for gravide. Er det noen annen som har prøvd? Jeg har begynt på yoga for gravide, har bare vært på to timer enda, og det virker helt greit. Jeg har gjort en del yoga før, og ettersom formen min enda er bra og magen ikke er stor nok til å være i veien synes jeg noe av "gravidtilpasningene" gjør det litt lite utfordrende. Men det er nok uansett lurt å lære seg med tanke på yogapraksis videre i svangerskapet og fordi man har mye fokus på å skape rom i bekken/mellomgulv/bryst og på avspenning. Jeg tenker det kan være greit å bruke under fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 30. januar 2014 #631 Del Skrevet 30. januar 2014 Hurra! Endelig fått innkallelse til oul. 4. Mars! Er bare 16+6 i følge mine beregninger da. Men legen vil jo følge standrd beregning.. så da blir det litt ekstra tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 31. januar 2014 #632 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg tenker å fortelle til min familie på mandag....Kanskje sende et MMS med bolle i ovnen Hvordan fortalte dere til deres familien og hvilke uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 31. januar 2014 #633 Del Skrevet 31. januar 2014 med nr. 1 fortalte vi det i uke 12/13.. vi lagde kort med bilde fra tidlig UL, og ga disse i henholdvis bursdagsfeiring og bryllupsdagesferiring. Type: gratulerer med dagen bestemor, her er jeg. jeg kommer til sommeren. veeeeeldig godt mottatt. Denne gang fortalte vi det til familien i uke 5 grunnet jule og nyttårsfering, vi fortalte det ganske enkelt uten for mye tull og tøys (følte ikke for å gjøre et stort nummer ut av det på et såpass tidlig tidspunkt- litt vel tidlig å feire at man skal bli 2 barnsmamma da) ------ Til uka skal jeg på tidlig UL, og jeg er så spent! Gleder meg sånt til å se, men gruer meg også. Det knytter seg i magen hvis jeg tenker på at de kan komme til å si noe negativt. Hva gjør jeg da liksom? uff.. Men mest sannsynlig så ser det vel godt ut. Blir bra å få unnastått. Lurer på hva de sier om termin osv også... spent!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 31. januar 2014 #634 Del Skrevet 31. januar 2014 Så koselig! Vi hadde egentlig tenkt å fortelle i 60 års dag - familiefest men da er det lenge å vente, så vi bestemte oss for å fortelle nå til familien før venner og andre Så spennende! Jeg skal på UL nå på mandag! Blir nok en lang og spent helg med nedtelling til UL på mandag, min kjære skal være med! Håper at barnet er friskt! Selvsagt er jeg redd for negative beskjeder! Tror jeg lener mer tilbake når jeg har fått vite at det går bra med babyen! Til og med termin ja! Foreløpig r min termin den 22. august - selv om min menstermin sier den 17-19. Blir spennende , selv om fleste sier at OUL er mest sikker termin da! Gleder meg til OUL også - vite kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 31. januar 2014 #635 Del Skrevet 31. januar 2014 Vi fortalte på julaften, uke 11. Gav bildekalender til mine foreldre og på juli var det bilde av babyføtter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #636 Del Skrevet 2. februar 2014 Hvordan går det med dere? Jeg har kjent liv hver dag siden onsdag. Syns det er så innmari koselig. Mage har jeg også fått, ikke den største, men definitivt babymage begynner å bli mer virkelig nå. Og neste onsdag er det ul! Wææ så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aomame Skrevet 2. februar 2014 #637 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Går inn i uke 12 nå! Veldig deilig er fremdeles kvalm hver dag, så venter i spenning på at det skal avta. Endret 2. februar 2014 av Aomame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purreløk Skrevet 2. februar 2014 #638 Del Skrevet 2. februar 2014 Hvordan går det med dere? Jeg har kjent liv hver dag siden onsdag. Syns det er så innmari koselig. Mage har jeg også fått, ikke den største, men definitivt babymage begynner å bli mer virkelig nå. Og neste onsdag er det ul! Wææ så spennende så gøy! Hvor langt på vei er du? Gleder meg til å kjenne noe til mageboeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 3. februar 2014 #639 Del Skrevet 3. februar 2014 Hurra for 12 uker, Aomame! (feilstava det som "Aomama" først, hahaha) Her er formen uforskamma god. 11 uker i dag, og får kun noen små snev av kvalme innimellom. På det verste er det litt vanskelig å få spist opp middagen, men det går alltid og går fort over - så jeg kan ikke akkurat klage. Ja, også har jeg fått mage full av luft. Orker ikke kneppe igjen noen av buksene mine lenger. Tror jeg må på shopping. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livelovelaugh Skrevet 3. februar 2014 #640 Del Skrevet 3. februar 2014 Skal på UL i dag - 12 uker i morgen...*spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå