Gå til innhold

Anjes lune hjørne


Anje

Anbefalte innlegg

:vinke: Monarch of the Glen? :rodmer: Den var veldig koselig!

Jeg har vært på ferie i Skottland en gang, veldig fint :jepp:

Åhh den likte jeg så godt også :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spesielt ikke etter man har smakt på en haug forskjellige whisky :ler:

Tja ... Dette er jo Skotland? Kanskje er det en sånn sti som en kun bør gå på dersom en har inntatt litt whisky? For å roe nervene, må vite! :jepp:

:ler:

 

:vinke: Monarch of the Glen? :rodmer: Den var veldig koselig!

Jeg har vært på ferie i Skottland en gang, veldig fint :jepp:

Monarch of the Glen, ja. :rodmer:

Akkurat den var det. Takk for navnet (lurer på om den er på nett et sted? :klo:)

Rumle som sjåfør? Jeg er med! :nigo:

Betales i desiliter vin per mil, tenker jeg? :ler:

Finnes det måter å betale for skyss som ikke involverer vin? :overrasket:

Jeg trodde det var gjengs betalingsmiddel. Her i vår streiket bilen til en kollega (slik "streik" som er komplisert, ikke slik som løses med en dag på verksted). Jeg insisterte på ikke'no for skyssen. Kollegaen tolket "ikke'no" som en flaske vin. Ah - fine folk. :nigo:

:ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja ... Dette er jo Skotland? Kanskje er det en sånn sti som en kun bør gå på dersom en har inntatt litt whisky? For å roe nervene, må vite! :jepp:

:ler:

 Monarch of the Glen, ja. :rodmer:

Akkurat den var det. Takk for navnet (lurer på om den er på nett et sted? :klo:)

---

Hele serien ligger på youtube i alle fall :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele serien ligger på youtube i alle fall :jepp:

:ninja:

Men det er jo fali, det. Tenk på alt jeg potensielt ikke får gjort om jeg starter se på den! :bond::ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele serien ligger på youtube i alle fall :jepp:

Å gjør den? Godt å vite!

(Ble visst vanskelig å ta pause :ler::klemmer: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ninja:

Men det er jo fali, det. Tenk på alt jeg potensielt ikke får gjort om jeg starter se på den! :bond::ler:

:fnise: mennn du har jo ferie? :jepp: Nødvin + monarch of the glen høres ut som en fin feriesyssel, spør du meg - spesielt hvis du har noe god sjokolade/ kake/is i tillegg :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: mennn du har jo ferie? :jepp: Nødvin + monarch of the glen høres ut som en fin feriesyssel, spør du meg - spesielt hvis du har noe god sjokolade/ kake/is i tillegg :nigo:

  

Det høres ganske perfekt ut :rodmer:

Jo, men ... Altså, dere: jeg kan jo rett og slett ikke komme tilbake til jobb og bli svare "drukket nødvin og sett Monarch og the Glen" når jeg blir spurt hva jeg har drevet med i ferien. :daane:

Det gjør seg ikke. :opplyser:

Det er sikkert minst like ille som å svare "sovet til 12, drukket vin og ignorert alt husarbeid" på spørsmålet om hva en har gjort i helga. (Jeg gjør det, altså - jeg bare svarer noe pent og diplomatisk...) :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kan du vel, sikkert ingen som forstår nødvin eller Monarch of the Glen likevel, særlig ikke hvis du sier det fort :opplyser:

Så slitsom jobbprat du har forresten :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Kan du vel, sikkert ingen som forstår nødvin eller Monarch of the Glen likevel, særlig ikke hvis du sier det fort :opplyser:

Så slitsom jobbprat du har forresten :fnise:

Jeg vet! :daane:

Men, altså, jeg jobber med slike mennesker som har vært på fjellet, på dugnad i nabolaget/barnehagen/turstien/havna og så laget fancy middag og deretter stått opp klokka 6 for å kjøre ungene til andre siden av landet for å spille håndball. Og etter dette har de feiret barnebursdag, hatt besøk av svigermor OG jobbet litt overtid.

Folk anno 2015 vet ikke å sette pris på latskap. :jolie: Vi (jeg..) som gjør det blir gjerne misforstått... :lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! :daane:

Men, altså, jeg jobber med slike mennesker som har vært på fjellet, på dugnad i nabolaget/barnehagen/turstien/havna og så laget fancy middag og deretter stått opp klokka 6 for å kjøre ungene til andre siden av landet for å spille håndball. Og etter dette har de feiret barnebursdag, hatt besøk av svigermor OG jobbet litt overtid.

Folk anno 2015 vet ikke å sette pris på latskap. :jolie: Vi (jeg..) som gjør det blir gjerne misforstått... :lol:

Høres ut som helgene deres er kun til for noen slags facebook konkurranse, glad det ikke er meg! :daane:

:laugh: Og tenk så gøy du kan ha det med å sjokkere dem med litt normal latskap! :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som helgene deres er kun til for noen slags facebook konkurranse, glad det ikke er meg! :daane:

:laugh: Og tenk så gøy du kan ha det med å sjokkere dem med litt normal latskap! :opplyser:

Vel, for å være rettferdig så er det bare halvparten av dem som er ute av stand til å sitte stille (han ene ble i fjor "kidnappet" med på sydenferie av konen og barna. Det var den kjedeligste uka i hans liv. Ingenting å gjøre! :bond:)

Den andre halvparten har pådratt seg fenomenet "barn i moderne tid" - innebærer tunge forpliktelser som sjåfør, hushjelp, butter, kokk, partyarrangør og (ikke minst) gratis arbeidskraft for ulike typer idrett og kultur. Mange i den kategorien ville nok siklet ved tanke på "stå opp sent, se YouTube og drikke vin" :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel ikke noe i veien for å ta en biiiiitteliten nødløgn og si at du har besøkt en monark i skottland og spist mye utsøkt sjokolade og drukket mengder av dertil passende vin? :plystre: Hvis du i tillegg benytter deg av

frøkens tips og sier det meget fort, vil jeg  påstå at det vil høre så utydelig ut at det er i grenseland sant også? :Nikke::plystre::ninja:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Det var en fiiiiiiin nødløgn! :rodmer: Nesten sann også :)

Mhmm :Nikke: jo mer jeg tenker på det, jo mer tror jeg at det er ganske sannsynlig, ergo sant? :jepp:

 

 

:arwen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...