Gå til innhold

Anjes lune hjørne

Anje

Anbefalte innlegg

:forvirra: Er det et nattbord Anje? Jeg har aldri sett noe som ligner engang jeg. Håper noen kan hjelpe deg da.

Og så må du ha en fiiiiin helg! :sjokolade::roser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh når skal du på tulipantur da, Anje? Nå til våren??! :rodmer:

Jeg kan ikke huske å ha sett det bordet heller, men det minner om noe jeg har sett :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirra: Er det et nattbord Anje? Jeg har aldri sett noe som ligner engang jeg. Håper noen kan hjelpe deg da.

Og så må du ha en fiiiiin helg! :sjokolade::roser:

God helg til deg og Aldri. Selv om du nå har helg hele uka. :blomst:

Det er et gammelt fransk sidebord forteller Google meg. Men må innrømme at jeg er noe uklar på hva det er. :fnise: Men det hadde passet heeeeeeelt perfekt som nattbord hos meg. :strix:

Åhh når skal du på tulipantur da, Anje? Nå til våren??! :rodmer:

Jeg kan ikke huske å ha sett det bordet heller, men det minner om noe jeg har sett :klo:

Det er planen å få det til i vår. I mars eller april. Må bare sjekke når det er tulipaner i plenty. :rodmer:

Og så har jeg forresten fått hele to spirer til i krukker med sitronsteiner. Dette er ikke planten for de utolmodige. :fnise: Men når de først spirer så vokser de kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkutsalg kan fungere på enkelte slik vitaminpiller visstnok skal gjøre på andre. :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkutsalg kan fungere på enkelte slik vitaminpiller visstnok skal gjøre på andre. :jepp:

Og noen kan kjøpe løk som om de har tatt en smule for mye vitaminer :laugh:

Men vi nevner ikke navn! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til deg og Aldri. Selv om du nå har helg hele uka. :blomst:

Det er et gammelt fransk sidebord forteller Google meg. Men må innrømme at jeg er noe uklar på hva det er. :fnise: Men det hadde passet heeeeeeelt perfekt som nattbord hos meg. :strix:

Det er planen å få det til i vår. I mars eller april. Må bare sjekke når det er tulipaner i plenty. :rodmer:

---

Høres fantastisk ut! :rodmer: Du må ta masseeeee bilder! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner så absolutt ikke noe om navn her og kunne ikke ha nevnt noen om jeg hadde villet det aldri så mye. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner så absolutt ikke noe om navn her og kunne ikke ha nevnt noen om jeg hadde villet det aldri så mye. :fnise:

Og det er vi alle veldig glade og takknemmelige for! :takke:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke peiling. Men det var fint! :nigo:

Jeg synes de burde hatt slike på IKEA. :opplyser: Nemlig. :fnise:

:laugh: Har en mistanke om at jeg er av den sorten. Jeg blir jo kjempegira av en liten sitronspire.

Og noen kan kjøpe løk som om de har tatt en smule for mye vitaminer :laugh:

:jepp: Fornuftige folk kaller vi dem! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fantastisk ut! :rodmer: Du må ta masseeeee bilder! :jepp:

Jeg skal ta bilder som en som har tatt for mye møllers tran, aner det meg! :laugh:

:fisk:

"Har du hørt historien om de tre små fisk?

De svømte og de svømte og de svømte rundt."

:romeo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ta bilder som en som har tatt for mye møllers tran, aner det meg! :laugh:

"Har du hørt historien om de tre små fisk?

De svømte og de svømte og de svømte rundt."

:romeo:

:ler:

Det høres bra ut! :jepp:

I dag har jeg funnet ut hva jeg skulle bruke overskuddssjokoladen til! (tenk at jeg noensinne skulle skrive en slik setning!) :overrasket:

Nesten flyyyyyytende, lune brownies med cappucino-iskrem til .. :nigo:

Og med det er julen offisielt over her i huset :opplyser:

Håper du har hatt en fin helg :blomst:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det høres bra ut! :jepp:

I dag har jeg funnet ut hva jeg skulle bruke overskuddssjokoladen til! (tenk at jeg noensinne skulle skrive en slik setning!) :overrasket:

Nesten flyyyyyytende, lune brownies med cappucino-iskrem til .. :nigo:

Og med det er julen offisielt over her i huset :opplyser:

Håper du har hatt en fin helg :blomst:

Lune brownies! :daane: Du har ikke noen til overs? :lur:

Jeg har hatt en fin helg. Fått ryddet unna en del juleoverskudd (kan en kalle det det?). Noen kjøkkenting jeg ikke har brukt det siste året og ting jeg aldri kommer til å få bruk for. Nå står de i en kasse sammen med ulikt annet og venter på at jeg kjører dem til nærmeste gjennbruksbutikk. Det er en fin ordning, altså. For jeg liker ikke å kaste ting, men så liker jeg heller ikke å ha ting som bare står og støvler ned. Når noen andre kan bruke dem blir jeg glad. :nigo:

Og så har jeg bakt kjempegodt brød. :opplyser: Endelig ble det slik søreuropeisk luftig brød som smelter på tunga og er herlig luftig og... Nom! :fnise:

I dag har jeg shoppet kjole. :strix: Enda jeg egentlig kom til i sted at jeg har alt jeg trenger og mere til. Men jeg "trenger" noenpenekjoler og en jakke. Min trofaste vårjakke er nemlig slitt. :sukk: Og så har jeg lyst på en slik gammeldags vinrød ullkåpe. En slik de brukte på ... Kan det være på 50-tallet? Slik feminin figursydd sak. Men den har jeg lett etter i flere år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh det brødet høres nydelig ut! :daane:

Klart jeg har brownies! *setter frem stoooort fat* :jepp:

Så flink du er å rydde og ordne, jeg fikk med meg det i en annen tråd også her en dag, jeg er skikkelig elendig på å kaste, så jeg gruer meg alltid til å gå i gang! :sjenert: Men, nå skal jeg altså ..!

Rød ullkåpe har jeg også ønsket meg leeenge, men det er jo helt umulig å finne rette fargen! :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:spise: Takk for brownies!

*sette frem brød til den som vil ha*

Jeg hater egentlig å rydde. Men jeg får lett klaustrofobi når det ligger ting rundt forbi. Og erfaringsmessig funker det best når jeg har så få unyttige ting som mulig. :fnise: Men jeg har et helt rom som ser ut som et lager krysset med et kontor, altså! :opplyser: skal ikke late som jeg har alt på stell.

Farge og snitt som er rett, samtidig. Heeeeelt umulig! :daane: Og så rødt som kan være så pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: *innom og sjekker at alt er ok og at du :ninja: har husket å vanne sitronspirene dine* :lur:

Dagene flyr avgårde, jeg forstår ikke hvordan dette skal gå? :bond: Plutselig er det vel vår tenker jeg!

I dag har jeg kjøpt nye stuegardiner, grålilla lingardiner! :hoppendeglad: Jula er kastet ut for denne gang og jeg gleder meg allerede til vår og spiring i hagen.

Hvordan er ståa i vest? :)

Setter igjen en vår/sommerkurv til deg Anje :hjerter_rundt:

ys4b3hk.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst: *innom og sjekker at alt er ok og at du :ninja: har husket å vanne sitronspirene dine* :lur:

Dagene flyr avgårde, jeg forstår ikke hvordan dette skal gå? :bond: Plutselig er det vel vår tenker jeg!

I dag har jeg kjøpt nye stuegardiner, grålilla lingardiner! :hoppendeglad: Jula er kastet ut for denne gang og jeg gleder meg allerede til vår og spiring i hagen.

Hvordan er ståa i vest? :)

Setter igjen en vår/sommerkurv til deg Anje :hjerter_rundt:

ys4b3hk.jpg

Så pen kurv. :strix: og ut med jul og inn med vår er en finfin ide!

Her er alt som vanlig i januar. Det er for mye jobb på for liten tid, så vi alle springer rundt :bond:. Fordelen med det er at vips! så er det februar. Og så har pc'en min tatt kvelden, så jeg knoter på en iPad. :dry: Lærer masse smileykoder da... :fnise:

Men det eeeeeeer så pent vær. Riktig vårlig. Vi har hatt sånn ti pluss og ikkeno regn. :nigo: Jeg har jo til og med denne klematisen min som snart setter i gang med å blomstre. :daane:

Det går seg til med å ikke stå opp tidlig? Regner med det er fryyyyyktelig slitsomt? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...