Gå til innhold

Mammabloggen mamma til michelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har skjedd noe alvorlig der, de må kanskje flytte. Mulig det baksiden av medaljen ved å blogge alt fra før fødsel til nå. Og mange bilder av barnet i alle mulige settinger og klær. Det finnes skumle folk der ute tydligvis. Man bør passe på hva man legger ut tydligvis.



Anonymous poster hash: e72dd...1a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vet jo ikke hva som har skjedd enda. Hun sa at det var en som stod hun nær, så det er nok ikke pga bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler om en person hun kjenner som vil henne vondt tror jeg da. Er ihvertfall det jeg forstod ut i fra videobloggen. Noen som stalker henne. Så har ingenting med bloggen å gjøre tror jeg, siden hun kjenner personen veldig godt.



Anonymous poster hash: cdd33...085
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter ned i 11 år faktisk, ser på henne som sin bestevenninne Hva da med fotballfruen??? Som er en enda større blogg. OMG.



Anonymous poster hash: e72dd...1a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg finner uforståelig er at noen legger ut så alvorlige, straffbare forhold på en blogg, hvor faren for flere represalier er så stor.



Anonymous poster hash: 72e01...55b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok baksiden av å blogge om hele livet sitt + oute et lite uskyldig barn. Jeg synes ikke noe om dagens out fit bilder av en liten unge på 2 år, smakløst rett og slett. Hun bør tenke seg om. Her er faktisk Rannveig klok som ikke outer barna sine.



Anonymous poster hash: e72dd...1a0
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Har alltid vært drama rundt den jenta, mye piss og rykter som går rundt om henne. Vet ikke om det er fortjent eller ikke da jeg ikke direkte kjenner henne, men hun har ikke akkurat de beste folkene rundt seg.

Noe som ikke er løsningen er å blottlegge livet til seg selv og barnet sitt på nett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta er nok grei hun, men det er nok ikke lurt å skape seg en karriere via et lite barn. Hun får sponset en del hun også, men en på 17 år kan da aldri leve av en blogg i all fremtid? Bra hun går på skole, og håper hun fullfører denne gangen. Er spent på om fotballfruen skal oute sitt barn så mye, men kanskje hun må det for å få klærne, utstyret og diverse et barn trenger. De får jo mye sponset og det er jo slik de overlever.



Anonymous poster hash: e72dd...1a0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som har skjedd, og hvem er denne bloggeren?



Anonymous poster hash: 81a0c...25c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok baksiden av å blogge om hele livet sitt + oute et lite uskyldig barn. Jeg synes ikke noe om dagens out fit bilder av en liten unge på 2 år, smakløst rett og slett. Hun bør tenke seg om. Her er faktisk Rannveig klok som ikke outer barna sine.

Anonymous poster hash: e72dd...1a0

Men kanskje du heller skal se videobloggen hun la ut? For dette hadde skjedd om hun så ikke hadde blogget, da det er en person som står henne nær ;)

Anonymous poster hash: cdd33...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Euforia

Stakkars jente. Håper hun slipper å flytte. Jeg så det var mange som kommenterte "Amir?" på bloggen hennes, og jeg har tidligere sett bilder av henne sammen med Amir fra Paradise Hotel. Hvorfor er de venner? Trodde det var en ganske stor aldersforskjell der, men mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gidder ikke å se videoen. Kan ikke bare noen fortelle kort hva den handler om.

Anonymous poster hash: 81a0c...25c

Den handler om at det har skjedd ett eller annet og at en eller annen som har stått henne nær er innblandet i noe som hun ikke vil si noe om og denne personen kommer hun aldri mer til å ha kontakt med..Videoen sa egentlig svært lite, legger bare opp til en hel masse spekulasjoner.

Endret av Salmonella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje du heller skal se videobloggen hun la ut? For dette hadde skjedd om hun så ikke hadde blogget, da det er en person som står henne nær ;)

Anonymous poster hash: cdd33...085

Har set videoen, men synes ikke den 2 åringen bør bli så mye fotografert, pga der finnes så mange skumle folk i verden. Og ikke minst beskytte henne. Ikke sikkert hun liker dette når hun blir eldre.

Anonymous poster hash: e72dd...1a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge ut om dette på bloggen var nok ikke særlig gjennomtenkt.

Hun er "i skjul" for en som har stått henne nær, men som hun nå "aldri skal ha kontakt med igjen" og må "sannsynligvis flytte vekk" (hvor kan man liksom flytte for å unngå noen som er ute etter en? holder ikke akkurat å flytte til yiayia i Hellas, slektninger i Norge etc. Og bare røske opp dattera fra røttene sine? I think not.. ). Dette er nok overdramatisert!

Tenker ting ordnes opp i, at hun blir hvor hun er.. og... hold your horses.. fortsetter kontakten med denne personen.

Foreldrene eller andre (kanskje t.o.m. politiet) burde jo tatt en samtale med henne om hvordan hun bør forholde seg til dette på bloggen..



Anonymous poster hash: 61afe...2db
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å se videoen. Kan ikke bare noen fortelle kort hva den handler om.

Anonymous poster hash: 81a0c...25c

Jeg vet dette er utenom tema, men jeg klarer ikke la være. Dersom du ikke ORKER å se videoen, hvordan kan du da tro at noen vil bruke av sin tid på å skrive og fortelle deg?? Lat er også den sauen som synes ulla er tung å bære :huh:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...