Eriks Skrevet 18. oktober 2013 #161 Del Skrevet 18. oktober 2013 Uff, jeg synes programmet var artig. Trist nyhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #162 Del Skrevet 18. oktober 2013 Neste sesong i TV-verdenen er vel på nyåret - altså over jul.Anonymous poster hash: 21c93...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Byliv Skrevet 18. oktober 2013 #163 Del Skrevet 18. oktober 2013 Makan til høye tanker om seg selv, han tror han er superkjendis* Du bekrefter det jo for han her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #164 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg hadde ikke orket og sett programmet neste uke uansett, har fått nok av "skjendis"-Magne for leenge siden.. Anonymous poster hash: 6bb3e...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 19. oktober 2013 #165 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) hva er egentlig konseptet bak programmet? det jeg har forstått er at det er 4jenter og 1 gutt, gutten velger en jente, så kan jenta velge mellom gutten og pengene, så skal en jente velge 1gutt blant 4gutter, og en gutt går videre jeg satt og leste litt på kampanje.com og kom over dette bilde http://www.kampanje.com/medier/article6929175.ece er det greit og bruke en sånn kjole som sneier nippla? Endret 19. oktober 2013 av Frøkenlove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 19. oktober 2013 #166 Del Skrevet 19. oktober 2013 Det er jo ikke rart at de har få seere når de sender det så sent. Jeg ser det på webtv. Føler ikke det er verdt å være helt utslitt når jeg står opp 05:30 for å dra på jobb neste dagen fordi jeg satt oppe til midnatt for å se kjærlighetsredet. Syns de kunne sendt det en time tidligere, det hadde sikkert hjulpet på seertallene men realiteten er at «Ari og Per» utsettes og det samme gjør «Kjærlighetsredet». Rent personlig synes jeg disse programmene har hatt et noe sent sendetidspunkt (22.30, journ. anm), sier administrerende direktør Trond Kvernstrøm i Monster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 19. oktober 2013 #167 Del Skrevet 19. oktober 2013 Orka ikke lese alt i de linkene så jeg skumleste bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 19. oktober 2013 #168 Del Skrevet 19. oktober 2013 hahaha, blir så flau på Magnes vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 19. oktober 2013 #169 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kjipt at det ikke er lengre! Jeg synes det var god underholdning. Elsker slike typer program, men vet jo at mange hater det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattinka Skrevet 19. oktober 2013 #170 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kjipt at det ikke er lengre! Jeg synes det var god underholdning. Elsker slike typer program, men vet jo at mange hater det også. Er det avsluttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 19. oktober 2013 #171 Del Skrevet 19. oktober 2013 Er det avsluttet? Vises ikke på tv lengre, men tror kanskje det skulle komme senere en gang (pga. få seere). Finnes eller ikke på viaplay. kjipt. Jeg som gledet meg til å se Magne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattinka Skrevet 19. oktober 2013 #172 Del Skrevet 19. oktober 2013 Vises ikke på tv lengre, men tror kanskje det skulle komme senere en gang (pga. få seere). Finnes eller ikke på viaplay. kjipt. Jeg som gledet meg til å se Magne. Haha synd for magne som gledet seg fryktelig til å være kjendis..Rart at de bare kan avslutte en serie sånn midt i da. Høres rart ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 19. oktober 2013 #173 Del Skrevet 19. oktober 2013 Håper de blir lagt ut på tv3play i det minste. Synes serien var litt morsomt jeg.. bra tidsfordriv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #174 Del Skrevet 19. oktober 2013 haha, Julie! Vet godt hvem hun er, stod i stall med henne for en del år siden. Da var hun veldig skrytete og "bortskjemt" (dyr hest, likte å vise hun var bedre enn oss andre osv). Hun var også veeeldig glad i oppmerksomhet fra gutter, husker hun sendte nakenbilder til gutter på mms da vi knapt var tenåringer:p Morsomt å se henne igjen:) Syns foressten Sara var kjempeslem som hintet om at Julie var tykk. "Hun spiser hele tiden" og sånn. Syns Julie hadde finere kropp enn Sara. Da de filmet Sara naken bakfra (da hun overnattet med Kindi) tenkte jeg "wow, jeg har ti ganger finere rumpe enn Miss Norway!". Hun har nydelig ansikt, men kroppen var vel den minst fine av de fire jentene. Julie så trent ut i det minste:) Om enn litt too much silikon:p Anonymous poster hash: 073d5...9a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spørsmålstegnet Skrevet 21. oktober 2013 #175 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg kan innrømme at jeg er en av de som så på. Riktignok så tok jeg det opp og så det dagen etter. Men blir ganske irritert over Tv3, som spoiler ALT når de reklamerer for programmet. Dette skjer to ganger!! Jeg så lett hvem som Magne valgte, og jeg så lett hvem som hu ene jenta i rosa kjole valgte. I tillegg så jeg hvem som manglet av frierne, som jeg da skjønner skal være med neste gang. Det blir jo for dumt av tv3! Jeg liker hva anonym..9a1 skriver over meg her. Sara er slem og ufin. Og har heller ikke digg rompe. Julie Koksvik er etter min menig en utrolig søt jente og utrolig mye finere enn Sara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #176 Del Skrevet 4. juni 2014 så de episodene som sendes nå er ett år gamle? fy farao for et program, og guuud så patetisk magne er. Anonymous poster hash: c4468...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 4. juni 2014 #177 Del Skrevet 4. juni 2014 Ååh, jeg trodde det var de siste episodene noensinne men fikk med meg at det lå noen "nye" ute igår. Haha jeg blir så flau av å se det.. Måtte holde meg for ørene og lukke igjen øynene flere ganger når Magne sa ting som "Jeg er jo en kjendis" osv.. Klarer dessverre ikke la være å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juni 2014 #178 Del Skrevet 5. juni 2014 Ååh, jeg trodde det var de siste episodene noensinne men fikk med meg at det lå noen "nye" ute igår. Haha jeg blir så flau av å se det.. Måtte holde meg for ørene og lukke igjen øynene flere ganger når Magne sa ting som "Jeg er jo en kjendis" osv.. Klarer dessverre ikke la være å se på Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. juni 2014 #179 Del Skrevet 5. juni 2014 Magne er høy på pæra ja. Ble flau på hans vegne da han fortalte om den konserten han hadde vært på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #180 Del Skrevet 5. juni 2014 Hva synes dere om han Thomas? ( på tv nå begynte 22.30)... Anonymous poster hash: 1109b...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå