Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Homser? Hvem?

Jeg så bare slutten av onsdagens episode og da lå to av guttene og holdt omhverandre og kysset.

Anonymous poster hash: 1d771...5ee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sander virker som en player.

Anonymous poster hash: b4054...8fa
  • Liker 1
Skrevet

Sander virker som en player.

Anonymous poster hash: b4054...8fa

Jeg får litt gay vibber av Sander :/
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Sander virket som en kjekk og oppegående fyr. Men muligens litt player ja.

Anonymous poster hash: e1cd5...2af
AnonymBruker
Skrevet

Kult at han valgte Marte!

Anonymous poster hash: e7048...eb6
AnonymBruker
Skrevet

Lurer sånn på hvordan det går med parene i ettertid jeg... Noen som vet? Jeg vet at Monica og Marius er samboere. Maria og Ole ble ikke kjærester... Hva med Marte og Sander?

Likte Sander til å begynne med, men fikk avsmak etterhvert. Virker svært umoden og player. Litt ungdomsskolegutt:p Stakkars hun på 26 som måtte late som om hun var interessert:p

Marte virker veldig kontrollerende, kranglete og sjalu. Noe sier meg at Sander har fått henne forbannet ila turen og at de ikke er et par i dag. Men vet ikke...

Anonymous poster hash: 073d5...9a1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lurer sånn på hvordan det går med parene i ettertid jeg... Noen som vet? Jeg vet at Monica og Marius er samboere. Maria og Ole ble ikke kjærester... Hva med Marte og Sander?

Likte Sander til å begynne med, men fikk avsmak etterhvert. Virker svært umoden og player. Litt ungdomsskolegutt:p Stakkars hun på 26 som måtte late som om hun var interessert:p

Marte virker veldig kontrollerende, kranglete og sjalu. Noe sier meg at Sander har fått henne forbannet ila turen og at de ikke er et par i dag. Men vet ikke...

Lurer på dette jeg også!

Anonymous poster hash: 295bd...f51

AnonymBruker
Skrevet

Sander og Marte er ikke et par idag nei.

Anonymous poster hash: e1cd5...2af
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars hun som er denne uken. Makan til fæle typer de har klart å finne!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars hun som er denne uken. Makan til fæle typer de har klart å finne!

Ja, ingen av de var særlig brukbare. Utseendemessig er to av dem ok, men ingen av dem var vel ute etter kjærligheten.

Hun er jo ikke sånn superpen heller. Er "merkelig" det der; når hovedpersonen er attraktiv er de fleste interessert og ute etter kjærligheten, men når de ikke er så spesielt pene er de der bare for gøy. Overfladiskheten lenge leve.

Han blonde på 26 er den eneste jeg ser et lite håp for.

Syns Amanda er ganske morsom da, liker kommentarene hennes. Ble glad da hun ble ukens neste.

• 3 uker senere...
Skrevet

Noen som ser på nå? Morsom episode! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser på!

Eddin er så fæl. Selvtilliten står ikke i stil med innholdet for å si det sånn. Lyser jo useriøs sleiping fra fyren.

• 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...