Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hahahaha, det var jo litt trist det med sløyfa da :(

Anonymous poster hash: f8a06...374
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var litt slitsomt at Sjefen hele tiden lo en nervøs ah-hah etter hver setning han sa på TV. Greit å få han ut pga. det alene. Jeg skjønner ikke at Magne slår så godt an blant jentene, men han lager god (og klein) stemning, så det var helt greit for meg at han ble værende.

• Liker 1
Skrevet

Synes det var litt slitsomt at Sjefen hele tiden lo en nervøs ah-hah etter hver setning han sa på TV. Greit å få han ut pga. det alene. Jeg skjønner ikke at Magne slår så godt an blant jentene, men han lager god (og klein) stemning, så det var helt greit for meg at han ble værende.

Han gjør jo ikke det, han sier det jo selv. Jeg tror det er fordi han har problemer med å slappe av.

Skrevet

Han "sjefen" må jo være tull, det er ingen som ER sånn?????

Og Magne....herregud så klein han er.

Anonymous poster hash: 21c93...7be

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg synes faktisk utrolig synd på Andre (sjefen) som røk ut. Fatter ikke hvorfor Anna Anka og Lene ville ha ham ut fremfor MAGNE?! Og den flotte gaven fra Andre da :)

Den gaven fra Magne var jo idiotisk. Hvem tuller med å gi bestemorra si gullring liksom? Hadde blitt fornærmet jeg.

• Liker 1
Skrevet

Han bergenseren som virkelig liker Lene er jo bare så skjønn!

• Liker 6
Skrevet

Ja, han er kjempeskjønn! Håper hun velger ham:-)

Skrevet

Å herreguuud det eeevige gnålet fra Magne om "SPILLET"!

• Liker 2
Skrevet

Pause? Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 300bd...232

Skrevet

Hvilken pause er det alle snakker om? Står på nettavisers TV-program at det sendes som vanlig.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

BOMBE at Magne skal være ungkaren nesten uke! Lurer forøvrig på hvordan turen til Lene og norske Thomas var :)

Skrevet (endret)

Fikk litt sansen for Jostein. Klassisk hunk-utseende, men 19 år, usikker på seg selv og bor hos mamma. Lo godt under sekvensen hvor det kom frem og han prøvde å ro seg unna. Hadde vært gøy å se han med 4 jenter neste uke, for jeg tror han passer bedre i en slik rolle hvor han kan være mer passiv, og slipper å kjempe mot flere menn for å få oppmerksomhet.

Angående norske-Thomas, så synes jeg det er litt overraskende at noen mennesker blir så betatt allerede etter 1 dag. I mine øyne er det kleint med blomster, sanger, og romantiske brev, men det funket tydeligvis.

Han gjør jo ikke det, han sier det jo selv. Jeg tror det er fordi han har problemer med å slappe av.

Ja, du har rett. Jeg trodde først at han hadde gjort et godt inntrykk siden han fikk sove med henne, men vi så neste episode at hun ikke var i nærheten av tiltrukket.

Endret av Eriks
Skrevet

Er man 19 år så er det ikke ille å bo hjemme hos foreldrene vel.. Grensa er 20 år. Man er jo tross alt fortsatt tenåring.

Selv gidder jeg ikke å sitte oppe til klokka 12 om natta for å se på dette her, men jeg tar det opp på min nye get-box og ser det til frokosten dagen etter.

Anonymous poster hash: d0385...ba4
  • Liker 1
Skrevet

Synes det var rimelig snodig at hun syntes Jostein er for ung. Hallå, hun er bare 20 selv.. Ett år mellom dem altså. Det er klart de kan være veldig ulike, men det er jo ikke pga. aldersforskjell...

http://www.kampanje.com/medier/article6927003.ece Pause til neste sesong. Ja, det var jo et nokså weird konsept.

Anonymous poster hash: a3393...6f2
  • Liker 1
Skrevet

Når er neste ''sesong'', da?

De kan vel ikke bare ta pauser uten videre da sponsorer har betalt for reklameplass i pausene.

Skrevet

Syns det var litt fascinerende å se forskjellen på guttene og jentene. Jentene fikk en ganske bra fyr (ikke min smak, men objektivt sett var han bra). Samtlige snakket drit om han! Både til kamera og hverandre. Så vidt jeg husker var første reaksjonen til alle negativ. De slang rundt seg med negative bemerkninger og latterliggjorde han nesten ved å ha en "han er ikke bra nok for meg!"-holdning. Sara var verst, da hun "brakk seg" før de skulle dele seng og alt det der, hun var direkte slem. Likevel var de andre hakk i hel, alle var tydelige på at de skulle ta pengene og at flørtingen var et spill.

Guttene derimot, der likte ALLE jenta. Hun var ikke særlig pen, vil si hun var noen nivå under Kindi. Helt middels utseendemessig, Ok kropp, mindre pent fjes og det lange hvite extensionshåret. Ingen av guttene sa NOE negativt om henne, verken til kamera eller seg selv. Ingen var åpenbart spillere og ville gå for pengene, utenom svensken som innrømte det mot slutten.

Synd det var fascinerende å se hvor slemme og kravstore jentene var i forhold til guttene. Sier ikke at det er sånn IRL men på dette programmet var kontrasten meget tydelig. Var mye kjedeligere den uka Lene var pga guttene var så interessert i henne, sa ikke noe stygt eller lurte henne.

Og jenter sier gutter er drittsekker liksom;) Er glad jeg ikke er gutt jeg!

Synd det tas av skjermen, hadde gledet meg til å se jentenes reaksjon på Magne. Kan ikke tro de liker han, fyren er forferdelig. Makan til høye t

Anonymous poster hash: 073d5...9a1
  • Liker 2
Skrevet

Makan til høye tanker om seg selv, han tror han er superkjendis*

Anonymous poster hash: 073d5...9a1
Skrevet

Det er jo ikke rart at de har få seere når de sender det så sent.

Jeg ser det på webtv. Føler ikke det er verdt å være helt utslitt når jeg står opp 05:30 for å dra på jobb neste dagen fordi jeg satt oppe til midnatt for å se kjærlighetsredet. Syns de kunne sendt det en time tidligere, det hadde sikkert hjulpet på seertallene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...