Gå til innhold

Kjærlighetsredet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes Isa virker som en kjempe morsom jente som finner på masse gøy. Selv om hun kan virke "horete" med jentene, så tror jeg ikke hun ville vært slik med gutter.

Sara klarer jeg ikke. Så utrolig fæl og måten hun spiller på er så falsk. Håper virkelig Kindi klarer å få opp øynene sine.

Julie er høy på seg selv og hun er egentlig ganske lik Sara, uten om at Sara er en mye bedre skuespiller.

Lene er min favoritt. Synes hun er ærlig og morsom, ikke den smarteste, men fortsatt den mest ekte jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal fuckings Magne være med og? Spaaaar meg! Ingen kommer til å forelske seg i det der

Magne er jo kjempemorsom! Noen jenter kunne sikkert lett forelska seg. Ikke helt min type, og jeg hadde nok aldri sluttet å frykte at han er gay, men..

Anonymous poster hash: 53240...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magne er jo kjempemorsom! Noen jenter kunne sikkert lett forelska seg. Ikke helt min type, og jeg hadde nok aldri sluttet å frykte at han er gay, men..

Anonymous poster hash: 53240...d44

Jeg likte han veldig godt i begynnelsen av Paradise, han var liksom morsom og litt søt. Men jeg ble helt tullete av at var sånn "Wææ jeg er skikkelig gaal bleee :bond: " og når Kristian Rene kom inn i huset ble jeg bare kvalm av hele fyren, æsj

Endret av Rosewood
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forstå at noen kan melde seg på et slikt program. Ikke bare pga stempelet de får i etterkant, men at de klarer å gå inn for å lure noen på denne måten for penger, de kan da ikke eie et snev av empati. Jeg blir kvalm.

Og hva betyr egentlig en missetittel i Norge? Trodde det var sånn at man skulle være et forbilde jeg? Sarah burde jo ikke gå rundt og vifte med den tittelen slik hu oppfører seg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh.. Sara har gått rundt frem til nå og godta seg skikkelig over hvordan hun har klart å lure ham ved å spille på følelsene hans, og så blir hun dritsur når hun ikke får noen hjerter fordi han er usikker?? Hæ?? Kjerring..



Anonymous poster hash: f8a06...374
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han Kindi er en kvalmende og lettlurt fyr.. Den gule singletten var virkelig ikke fin på han heller! :-S



Anonymous poster hash: 6bb3e...469
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes at Sara burde skamme seg. Kan hun virkelig se tilbake på oppførselen hennes og si at den er grei? Måten hun ''forfører'' Kindi på, men hun syntes han er ekkel. Det eneste jeg tenker på er hvor ille hun kommer til å ha det når hun prøver å skaffe seg jobb etter at hennes 15 min med fame er slutt.

Jeg syntes Lene er kjempe trivelig person og hun har moral. Hun driver ikke med falsk forføring som de andre jentene, og det repsekterer jeg.

Alt i alt, skammer jeg meg for at jeg ser på dette dritet, men jeg har det så gøy med å kritisere...



Anonymous poster hash: 73b0a...e70
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh.. Sara har gått rundt frem til nå og godta seg skikkelig over hvordan hun har klart å lure ham ved å spille på følelsene hans, og så blir hun dritsur når hun ikke får noen hjerter fordi han er usikker?? Hæ?? Kjerring..

Anonymous poster hash: f8a06...374

Hun er oppmerksomhets syk.

Anonymous poster hash: 73b0a...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg sitter og er flau i gjennom hele programmet. Jeg må ha et lame liv som synes dette er interessant å se på, haha! Neida, det er jo underholdning likevel! Det hele er så tragisk!



Anonymous poster hash: f8a06...374
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det for noe drit jeg sitter og ser på?! Det verste er jo at det var gøy og! :fnise:

Programleder leste jeg i tråden? Hvem er det da?

Endret av UnderCover
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har spoilere for i morgen?? :D



Anonymous poster hash: f8a06...374
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber ikke Sara som en slags danser/underholder på utesteder? Mener å ha sett hun i noe kostymegreier for en stund siden på et utested..

Anonymous poster hash: c4d5e...ed1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programlederen var innlagt på sykehuset noen episoder,sikkertderfor hun ikke var der i dag :)

Anonymous poster hash: c6da2...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har spoilere for i morgen?? :D

Anonymous poster hash: f8a06...374

han velger the joker.

Anonymous poster hash: 73b0a...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han velger the joker.

Anonymous poster hash: 73b0a...e70

= ??

Anonymous poster hash: f8a06...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hohoho, nå har Isa blitt sammen med Vegard fra Charterfeber... :fnise:



Anonymous poster hash: 4b187...13f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke les spoileren dersom du ikke vil vite hvem som vinner.

Kindi velger at Lene skal fortsette i huset en uke til (at hun skal date ulike menn) og han velger Sara Nicole til å vinne hjertet sitt. Hun velger ikke overraskende å knuse det

Anonymous poster hash: 295bd...f51


Anonymous poster hash: 295bd...f51



Anonymous poster hash: 295bd...f51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho, nå har Isa blitt sammen med Vegard fra Charterfeber... :fnise:Anonymous poster hash: 4b187...13f

Hvem er det, og hvordan vet du det?

Anonymous poster hash: 300bd...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest gjennom hele denne tråden, men kan noen svare meg på dette? Jeg tittet innom igår, og mener jeg har sett hu ene dama, eller jenta, jentungen. Jeg tenker på hu Sara. Har jeg sett henne i Ung Dum og Bortskjemt? og mener jeg så hu i det der Dagens Mann programmet også. I sistnevnte så ble hu valgt ut pga sitt søte sjarmerende jeg, men under daten så bare dreit hu seg ut, og ble dumpa med en gang. Hu er jo ikke helt god i mine øyne. At hu vil ødelegge ryktet sitt sånn.

Blir spennende å følge med ikveld :) Søppeltv er gøy!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...