Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det står på nå. For noen trashy og billige jenter, og et like trashy program.

Anonymous poster hash: a12c9...0a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo verre enn paradise. Alle damene er lik type bimbos med fake vipper masse sminke og fake hår.

Skrevet

Ikke mye naturlig der i gården

Skrevet

Dette er jo verre enn paradise. Alle damene er lik type bimbos med fake vipper masse sminke og fake hår.

Heldigvis er det ikke alle gutter som liker sånne damer.

Skrevet

skjønner ikke at de gidder. De sover med falske håret og vippene.
Skrevet

skjønner ikke at de gidder. De sover med falske håret og vippene.
Skrevet

Gikk på ungdomsskole med Sara Nicole :fnise: Værste er at hun er akkurat samme jenta som før, og at hun egentlig ikke heter Sara da ..

• Liker 2
Skrevet

Det blir bedre i neste episode når ei jente skal velge mann. Ikke fulgt så kleint lenger :) Jeg tror det er neste iallefall, den siste episoden som er lagt ut på viaplay :)

Skrevet

De skulle heller lagt det opp slik at det var en mann og kanskje 10 jenter, og at en røk ut for hver gang. et kunne godt vært samme prinsipp med pengene eller kjærligheten, men pengesummen burde vært betydelig større. Da hadde det blitt mer liv og røre :)

Det programmet ble vel sendt på tvNorge(?) for noen år siden. Nesten ungkaren, bare at jentene tjente opp penger underveis.

Anonymous poster hash: 1d771...5ee

Skrevet

Jeg håper ikke dette telles som spoiling.

Hvorfor har hun bare på seg undertøy (trøye og truse) på daten? Tenkte først at det var badetøy, men det ser ut som en helt vanlig underbukse....

Skrevet

Hvorfor har hun bare på seg undertøy (trøye og truse) på daten? Tenkte først at det var badetøy, men det ser ut som en helt vanlig underbukse....

helt vanlig det da:D pleier ofte og dra på date i bare trusa jeg:D

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor har hun bare på seg undertøy (trøye og truse) på daten? Tenkte først at det var badetøy, men det ser ut som en helt vanlig underbukse....Anonymous poster hash: 1d771...5ee

Hun har jo allerede vært der en uke og hadde sikkert ikke pakket nok tøy. Klesvask hører ikke hjemme i et kjærlighetsrede så nå som hun ikke har mer rene klær må hun bruke det som er rent.

Undertøy har hun sikkert droppet å ha på under kjolene sine i de tidligere episodene så dermed ble det date i undertøy.

Logisk nok :P

• Liker 1
Skrevet

Gikk på ungdomsskole med Sara Nicole :fnise: Værste er at hun er akkurat samme jenta som før, og at hun egentlig ikke heter Sara da ..

Hva heter hun egentlig? :sjokkert:

Anonymous poster hash: 6936a...ec7

Skrevet

Hva heter hun egentlig? :sjokkert:

nilofar :laugh:

• Liker 3
Skrevet

nilofar :laugh:

hæh?! Er du seriøs?

Skrevet

hæh?! Er du seriøs?

haha ja .. Hun er jo iraner, så det er jo ikke sannsynlig at hun virkelig heter Sara Nicole Andersen liksom :P

• Liker 1
Skrevet

haha ja .. Hun er jo iraner, så det er jo ikke sannsynlig at hun virkelig heter Sara Nicole Andersen liksom :P

Hahah, oii. Det har jeg aldri tenkt på. Så rart. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

mange iranere bytter navn når de kommer til Norge av en eller annen grunn. Verste er når de bytter etternavn også til noe sikkelig norsk ala andersen

Anonymous poster hash: e3056...8d8

Skrevet

mange iranere bytter navn når de kommer til Norge av en eller annen grunn. Verste er når de bytter etternavn også til noe sikkelig norsk ala andersen

Anonymous poster hash: e3056...8d8

ja, men hun bytta sent og grunnen var til at navnet ikke passet karrieren hennes da. haha :) hun var en skikkelig slåss/ghettojente før

Skrevet

Sara Nicole er jo helt på trynet. Og jeg ser ikke helt hvordan hun ble miss norway? Er hun modell? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...