Gå til innhold

Kjærlighetsredet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

fyfaen, hun Sara er slem. Måten hun så på han etter at hun hadde vunnet hjertet hans. Jeg tror han vil føle seg rimelig dum i kveld når han ser på hvor falsk hun er. Yikes, hun mangler stolthet.



Anonymous poster hash: 73b0a...e70
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LonelyAngel

Fy søren hvor billig hun er Sara er. Makan til klining og tafsing for kun 18 000 kr. Konkurranse instinkt til tusen. Jeg synes faktisk på kendi! Han var jo så usikker, og valgte Sara da han trodde hun var ekte.

Han skulle valgt Isa i stedet.

Forresten var det litt morsomt at han va sååå into blondiner, og så faller han for den eneste brunetten til slutt :danse:

Endret av LonelyAngel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara var jo utrolig pen da, skjønner at han blir betatt og hadde sikkert gått rett i fella selv. Men skjønner ikke helt poenget med denne serien, etter en uke er det somregel ikke mye følelser i bildet og man blir jo ikke akkurat sammen selv om man velger reisen, pengene var jo også bare småtteri, drite meg såpass at ut på tv for 20 000 hadde jeg aldri gjort. Synes de kunne valgt ut litt mer attraktive deltagere slik at ikke alle bare går for pengene. Ikke at han som er med stygg eller noe men tror det hadde blitt bedre hvis de var litt mer wow. Men sikkert ikke så alt for mange og velge utifra. Smake weed forener tatovert på ryggen, herregud, egentlig er dette skikkelig søppel men er litt artig for det om

Anonymous poster hash: 93ed6...7c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

De skulle heller lagt det opp slik at det var en mann og kanskje 10 jenter, og at en røk ut for hver gang. et kunne godt vært samme prinsipp med pengene eller kjærligheten, men pengesummen burde vært betydelig større. Da hadde det blitt mer liv og røre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattinka

Sara er kanskje det verste menneske jeg noensinne har sett på TV. Hun må jo bare være ond. Jeg fikk helt avsmak.

Stakkars foreldre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den begynner å bli gammel du!

Men kan du ikke bare oppføre deg ordentlig??

Anonymous poster hash: 300bd...232

Foreslår at du først begynner å tørre å skrive under eget brukernavn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tror pengene er et visst fast beløp ut i fra posten din.

Se heller serien nå, og kom tilbake når du har forstått hvorfor dilemmaet FAKTISK er vanskelig.

Hvorfor gidder du å være så jævlig spydig og oppføre deg som en bedreviter hele tiden? Må jo være utrolig slitsomt :/

Nå har jo disse hjertene et fast beløp og i verste fall må man velge mellom date-ferie og penger for 10 000 kroner. Men for at han skal ha noe sjangs til å bli valgt, må han/hun gi bekreftelser og mate henne med hjerter som også er verdt penger. Så ja, jeg vet at dilemmaet er vanskelig. Men likevel er det lettere å velge et beløp over 10 000 kroner enn en fyr hun har sett tilsammen langt under en uke. (og som jeg skrev tidligere i tråden, oppsøke han senere hvis det er noe interessant).

Man ser jo på det bachelor at jenter kjemper med nebb og klør, selvom de ikke er så interessert i fyren. Mest fordi de har stolthet og ikke vil bli utelatt. De vil stå igjen til slutt. Det samme ser man ofte i Bonderomantikk. Det er få som får det til å funke. Og i Dagens Mann, så var det nesten ingen jenter som sto igjen til slutt, og det tolker jeg som at jentene er livredd for å ikke bli avvist.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også en som går rett i fella. Hun er jo frekk helt på slutten der, enda så blir hun valgt. Men det var ihvertfall siste gang vi så hu i Dagens Mann

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også en som går rett i fella. Hun er jo frekk helt på slutten der, enda så blir hun valgt. Men det var ihvertfall siste gang vi så hu i Dagens Mann

Jeg vil se resten! Har du klipp av selve daten også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså.. Det er jo spillet da! Han kan jo ikke være totalt blåøyd han fyren heller.

Det siste jeg så var at ei jente sa til han at Sara er ute etter pengene. Allikevel valgte han tydeligvis henne? Hvorfor det?

Er jo helt tåpelig hvordan menn lar seg forhekses av blikk, kyss og det som egentlig er et lett gjennomskuelig dårlig forsøk på å late som...



Anonymous poster hash: 53240...d44
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah Nicole minner om en ungdomsskolemobber i oppførselen sin, kjenner at jeg synes det er forkastelig med en slik ovenfra-og ned- holdning til andre mennesker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara var jo utrolig pen da, skjønner at han blir betatt og hadde sikkert gått rett i fella selv. Men skjønner ikke helt poenget med denne serien, etter en uke er det somregel ikke mye følelser i bildet og man blir jo ikke akkurat sammen selv om man velger reisen, pengene var jo også bare småtteri, drite meg såpass at ut på tv for 20 000 hadde jeg aldri gjort. Synes de kunne valgt ut litt mer attraktive deltagere slik at ikke alle bare går for pengene. Ikke at han som er med stygg eller noe men tror det hadde blitt bedre hvis de var litt mer wow. Men sikkert ikke så alt for mange og velge utifra. Smake weed forener tatovert på ryggen, herregud, egentlig er dette skikkelig søppel men er litt artig for det om

Anonymous poster hash: 93ed6...7c5

Enig i at de kunne valgt en som var mer hunk. Også TAKLER jeg ikke bergensdialekt, verste jeg hører.

Anonymous poster hash: 28143...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattinka

Enig i at de kunne valgt en som var mer hunk. Også TAKLER jeg ikke bergensdialekt, verste jeg hører.

Anonymous poster hash: 28143...acc

Synes han var helt fantastisk kjekk jeg! Stor, muskuløs, fin hudfarge, pent smil, fyldige lepper og skikkelig mandig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Se hva jeg fant!!!

I <3 Kjærlighetsredet!

Kjendis :skratte::skratte::skratte::skratte::laugh::laugh::laugh::fnise::fnise: å kalle seg kjendis fordi man har vært med på 1sesong av ph , da må man kanskje google hva som er kjendis:P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også en som går rett i fella. Hun er jo frekk helt på slutten der, enda så blir hun valgt. Men det var ihvertfall siste gang vi så hu i Dagens Mann

Han hadde jo ikke mye valg. Det var tre jenter igjen som ville på date med han og de to andre var ikke like attraktive som Sara.

Anonymous poster hash: 73b0a...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sara var jo utrolig pen da, skjønner at han blir betatt og hadde sikkert gått rett i fella selv. Men skjønner ikke helt poenget med denne serien, etter en uke er det somregel ikke mye følelser i bildet og man blir jo ikke akkurat sammen selv om man velger reisen, pengene var jo også bare småtteri, drite meg såpass at ut på tv for 20 000 hadde jeg aldri gjort. Synes de kunne valgt ut litt mer attraktive deltagere slik at ikke alle bare går for pengene. Ikke at han som er med stygg eller noe men tror det hadde blitt bedre hvis de var litt mer wow. Men sikkert ikke så alt for mange og velge utifra. Smake weed forener tatovert på ryggen, herregud, egentlig er dette skikkelig søppel men er litt artig for det om

Anonymous poster hash: 93ed6...7c5

De skulle heller lagt det opp slik at det var en mann og kanskje 10 jenter, og at en røk ut for hver gang. et kunne godt vært samme prinsipp med pengene eller kjærligheten, men pengesummen burde vært betydelig større. Da hadde det blitt mer liv og røre :)

Jeg synes pengesummen er helt passe. Tenk dere selv, når deltagerne velger pengene allerede ved <20 000 kr, så ville ikke valget vært spennende i det hele tatt om summen var 10 ganger så høy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde jo ikke mye valg. Det var tre jenter igjen som ville på date med han og de to andre var ikke like attraktive som Sara.

Anonymous poster hash: 73b0a...e70

Nå var de jo ikke direkte stygge, men ja, jeg kan se poenget ditt. Men det Sarah sier etter 5:25 og ut, det hadde fått alarmen min til å blinke ihvertfall. Totalt usjarmerende.

Mulig at daten også ligger ute på youtube, men jeg har ikke funnet den. Har allerede spoila at svensken gjennomskua henne og hadde ingenting positivt å si om daten, og at han stakk rett etter maten. Husker ikke helt hva han sa.. er jo en stund sia jeg så det sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendis :skratte::skratte::skratte::skratte::laugh::laugh::laugh::fnise::fnise: å kalle seg kjendis fordi man har vært med på 1sesong av ph , da må man kanskje google hva som er kjendis:P

haha! jeg reagerte på akkurat det samme :laugh: Han er så jævlig klein

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var de jo ikke direkte stygge, men ja, jeg kan se poenget ditt. Men det Sarah sier etter 5:25 og ut, det hadde fått alarmen min til å blinke ihvertfall. Totalt usjarmerende.

Mulig at daten også ligger ute på youtube, men jeg har ikke funnet den. Har allerede spoila at svensken gjennomskua henne og hadde ingenting positivt å si om daten, og at han stakk rett etter maten. Husker ikke helt hva han sa.. er jo en stund sia jeg så det sist :)

http://www.tv3play.no/program/dagensmann her er alle episodene :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...