Gå til innhold

Dama er dårlig i senga, nesten ikkje sex og ikkje bj..


Premix83

Anbefalte innlegg

Kanskje hun er lesbisk, siden hun ikke tenner på deg eller vil ha sex med deg?



Anonymous poster hash: ae559...a44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan og være litt sånn som dama di eller jeg liker sex,er ikke prippen og nyter det når vi har det,men jeg klarer ikke helt å slå meg løs.

Tok ganske lang tid før jeg sugde kjæresten min,for jeg hadde ganske mye prestasjonsangst når det gjaldt akkurat det. Han var ganske tålmodig,og er helt klar på det at jeg absolutt ikke er dårlig.

I tillegg har jeg hatt ganske lav sexlyst på grunn av flere ting,men når vi først har sex så er det veldig bra.

Reagerer veldig på det at hun ser på det som griseri og vil ha det fort unnagjort. Virker ikke som hun nyter det. Kanskje hun er veldig lite kjent med sin egen kropp,og er vant til sex bare er inn og ut? Sex blir jo mye bedre når begge får noe ut av det,men hvis hun ikke er vant til å ta på seg selv så blir det kanskje bare kjedelig for henne.

Hvis hun er uerfaren,så kommer det nok til å ta sin tid og da må en jo være ganske tålmodig. Eventuell kan hun jo være aseksuell,og da blir det jo verre. I hvert fall må du ta det opp med henne selv om det kan være litt vanskelig,men da kan dere jo finne en løsning på problemet. Det trenger jo ikke være noe alvorlig,og 6 måneder er ikke lang tid sånn egentlig.



Anonymous poster hash: 529c3...996
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten jeg blir heller ikke så veldig tent på å "gi en hjelpende hånd" når jeg har mensen,og i hvert fall ikke når det blir sånn at det er forventet at jeg skal stille opp.

Akkurat den biten ville ikke jeg fokusert på så mye egentlig. Kanskje det er noe som kommer etter hvert.



Anonymous poster hash: 529c3...996
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...