Gå til innhold

Dama er dårlig i senga, nesten ikkje sex og ikkje bj..


Premix83

Anbefalte innlegg

Eg har vært sammen med ei fantastisk jente i 6mnd nå. Vi har det godt sammen og eg er veldig glad i ho 😊

Men når det kommer til sex så er ikkje ting så bra.. Føler eg hvertfall.

Ho vil skjeldent ha sex og heller ikkje gi oral sex. Og når vi først har sex er det litt merkelig, ho vil ikkje ha forspill, kos. Bare bli fort ferdig med det.. Og ho e self livredd for å få noe "griseri" på seg 😝

Og det er ikkje snakk om at eg får ei "hjelpende hånd" av og til heller.

Lure litt på om ho kanskje ikkje har hatt så mye sex før ho ble sammen med meg,.?

Vet ikkje helt ka eg skal gjør :( eg sjøl er veldig seksuell. Eg elsker sex. Hadde det vært opp til meg hadde vi nok hatt sex flere ganger for dagen 😊 oralsex liker eg veldig godt, både å gi å self få 😀

Så eg er litt seksuelt frustrert..

Noen som har noen tips til meg om hvordan vi kan få et bra sexliv sammen?

Ho e forresten 26år og veldig pen. Ho trener mye, så ho har veldig veldig bra kropp 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Faerunpedia

Høres ut som om hun har et veldig anstrengt forhold til sex, og tror nesten det eneste du kan gjøre er å snakke med henne og prøve å finne ut hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mange ulike grunner til at hun reagerer slik. Kanskje hun har komplekser, er uerfaren, usikker? Jeg er selv en jente på 24 år og jeg har ett anstrengt forhold til sex, fordi jeg har vært singel så lenge og ikke er jeg noe fan av ONS, så jeg føler meg skikkelig uerfaren. Nå dater jeg en utrolig kjekk fyr og vi har enda ikke hatt sex, hovedgrunnen til det er at jeg føler meg fullstendig idiot fordi jeg er 24 år og ca null seksuell erfaring. Har angst for at han skal synes jeg er dårlig i sengen osv osv.

Mitt råd er uansett, ikke press henne, vær tålmodig og prøv å forstå hvorfor hun har det slik :) Spørr henne rett ut og lytt på hva hun har å si :)



Anonymous poster hash: 23eaa...aa1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min var sånn. Først etter 3 år så turde han slappe skikkelig av å bli litt kinky i senga. Nå er sexn helt topp! Sexuell kjemi med noen er enkelt å ha, men å finne ett menneske hvor alt klaffer i dagliglivet er vanskeligere. Sex er tross alt bare en liten del av forholdet. Får man alt det andre på plass så vil sexen gå seg til etterhvert som man føler seg trygg på hverandre.



Anonymous poster hash: d7f4b...fe5
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattinka

Typen min var sånn. Først etter 3 år så turde han slappe skikkelig av å bli litt kinky i senga. Nå er sexn helt topp! Sexuell kjemi med noen er enkelt å ha, men å finne ett menneske hvor alt klaffer i dagliglivet er vanskeligere. Sex er tross alt bare en liten del av forholdet. Får man alt det andre på plass så vil sexen gå seg til etterhvert som man føler seg trygg på hverandre.

Anonymous poster hash: d7f4b...fe5

Signerer denne jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest co_sette

Snakk med henne om hvordan du har det og dine behov, og hva som gjør at hun har det sånn med sex. Alltid best å snakke om det, det kan være en stor kilde til frustrasjon i forholdet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vanskelig å snakke om..

I går kveld feks va eg sprengkåt, og eg spurte på en fin måte om ho kunne gi meg en "hjelpende hånd" (ho har mens denne uka) da bare lo ho å sa at siden ho har mensen og ho ikkje kan få seg noe skal ikkje eg få noe heller. Blir nesten sånn at eg gleder meg til eg e aleine heime sånn arvet kan fikse det sjøl og det blir litt feil føler eg..

Skal prøve snakke litt med ho i kveld. Noen tips til kordan eg skal snakke med henne? Er litt redd for at ho skal bli sur og at det blir kleint meste gang vi skal ha sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vært sammen med ei fantastisk jente i 6mnd nå. Vi har det godt sammen og eg er veldig glad i ho

Men når det kommer til sex så er ikkje ting så bra.. Føler eg hvertfall.

Ho vil skjeldent ha sex og heller ikkje gi oral sex. Og når vi først har sex er det litt merkelig, ho vil ikkje ha forspill, kos. Bare bli fort ferdig med det.. Og ho e self livredd for å få noe "griseri" på seg

Og det er ikkje snakk om at eg får ei "hjelpende hånd" av og til heller.

Lure litt på om ho kanskje ikkje har hatt så mye sex før ho ble sammen med meg,.?

Vet ikkje helt ka eg skal gjør :( eg sjøl er veldig seksuell. Eg elsker sex. Hadde det vært opp til meg hadde vi nok hatt sex flere ganger for dagen oralsex liker eg veldig godt, både å gi å self få

Så eg er litt seksuelt frustrert..

Noen som har noen tips til meg om hvordan vi kan få et bra sexliv sammen?

Ho e forresten 26år og veldig pen. Ho trener mye, så ho har veldig veldig bra kropp

Generelt sett er det viktig å ha en god kjemi i sexlivet. Blir det stor forskjell der må jeg beklage å si at jeg ikke har tro på forholdet på sikt.

Hvorfor hun er slik er ikke godt å si, kanskje synes hun sex ikke er noe godt. Kanskje dårlige opplevelser, kan være mye. Etter 6 måneder er det rart med bare en utilpass i forhold til deg. Det skjer det at noen ikke finner sammen på dette feltet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest co_sette

Er vanskelig å snakke om..

I går kveld feks va eg sprengkåt, og eg spurte på en fin måte om ho kunne gi meg en "hjelpende hånd" (ho har mens denne uka) da bare lo ho å sa at siden ho har mensen og ho ikkje kan få seg noe skal ikkje eg få noe heller. Blir nesten sånn at eg gleder meg til eg e aleine heime sånn arvet kan fikse det sjøl og det blir litt feil føler eg..

Skal prøve snakke litt med ho i kveld. Noen tips til kordan eg skal snakke med henne? Er litt redd for at ho skal bli sur og at det blir kleint meste gang vi skal ha sex

Det er ikke noe hun burde bli sur for :) understrek ihvertfall at du tar det opp fordi du er så glad i henne at du ikke vil at en slik ting skal skape konflikt i forholdet deres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er vel kanskje ikke så seksuelt frigjort da? Eller så er hun kanskje bare aseksuell av natur. Ville uansett funnet ut av det. Kjipt å være sammen med en aseksuell person når man selv er seksuell..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho fester lite, ho har prioritert trening/idrett og skole. Det eg tror er at ho ikkje har vært i så mange forhold og ikkje er så veldig erfaren seksuelt.

Men det kan være at ho bare e aseksuell av natur som du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var slik selv.. det var egentlig fordi jeg følte meg veldig usikker.. tenkte at jeg ikke var bra nok, at jeg gjore det feil osv.. Da jeg ble tryggere på kjæresten forandret jeg meg, og klarte å slå meg løs.. Da ble sexen bra for meg og, og jeg klarte endelig å få orgasme.

Nå er det ofte jeg som tar initiativet :lur:



Anonymous poster hash: 91e89...949
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først tenkte jeg at hun er nok bare uerfaren og uvant. Men denne setningen får meg til å lure på om hun bare har lav lyst:

Og når vi først har sex er det litt merkelig, ho vil ikkje ha forspill, kos. Bare bli fort ferdig med det..

Det er en ting å føle seg klossete og ikke vite helt hva en skal gjøre i senga. Hadde selv litt terskel for å suge f.eks. Men om hun ikke nyter nærhet og kos i forkant av sex, da er det mer enn litt rart.



Anonymous poster hash: ad9e0...918
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dump henne. i beste fall vil sexen etterhvert utvikle seg til å bli "grei nok". hun vil aldri kunne gi en mann det han trenger i senga. pripne og usikre jenter er fryktelig turn off i senga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vil ha sex, dama er dårlig i senga, jeg vil ha en hjelpende hånd, jeg, jeg, jeg"

Det er hva jeg leser. Får du henne til å føle seg bra, til å føle seg verdsatt m.m? Egopeiser som deg får damer til å holde tilbake, sånn er det.



Anonymous poster hash: 4c976...083
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Jeg vil ha sex, dama er dårlig i senga, jeg vil ha en hjelpende hånd, jeg, jeg, jeg"

Det er hva jeg leser. Får du henne til å føle seg bra, til å føle seg verdsatt m.m? Egopeiser som deg får damer til å holde tilbake, sånn er det.

Anonymous poster hash: 4c976...083

Em, ts prøver jo faktisk å finne en løsning på problemet. Hadde han vært egoistisk hadde han dumpet henne for lenge siden. Det er forøvrig hun som er sær her, ikke han.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får TS laknene til å synge da?

haha!

Jeg var litt sånn som hun damen i mine yngre dager. Syntes sperm var litt ekkelt og det var latterlig med runking. Mistet heldigvis en del av disse hemningene ettersom jeg ble mer erfaren og mindre redd for å drite meg ut (IKKE bokstavelig ment).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha!

Jeg var litt sånn som hun damen i mine yngre dager. Syntes sperm var litt ekkelt og det var latterlig med runking. Mistet heldigvis en del av disse hemningene ettersom jeg ble mer erfaren og mindre redd for å drite meg ut (IKKE bokstavelig ment).

He, he, he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...