Gå til innhold

Dama er dårlig i senga, nesten ikkje sex og ikkje bj..


Premix83

Anbefalte innlegg

Typen min var sånn. Først etter 3 år så turde han slappe skikkelig av å bli litt kinky i senga. Nå er sexn helt topp! Sexuell kjemi med noen er enkelt å ha, men å finne ett menneske hvor alt klaffer i dagliglivet er vanskeligere. Sex er tross alt bare en liten del av forholdet. Får man alt det andre på plass så vil sexen gå seg til etterhvert som man føler seg trygg på hverandre.

Anonymous poster hash: d7f4b...fe5

Det er slett ingen garanti for at det vil gå seg til nei.

Seksuell kjemi og klaffe med et menneske i forhold til lyst og tenningsmønster er vanskeligere enn å leve sammen. I hvert fall når forskjellene blir så store som i dette forholdet. Det er mye lettere å finne kompromisser og lære seg å leve med hverandres særegenheter i hverdagen.

Har ikke tall på hvor mange tråder jeg har lest av folk som debatterer at det må da være lov å være utro - når de er godt gift med barn og ok samliv, men et sexliv som er ikke-eksisterende.

Anonymous poster hash: ad9e0...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som flere sier, dere må snakke sammen. Men, hun må også få fortelle hva hun liker og ikke liker i senga.

Jeg var temmelig passiv selv i begynnelsen med min nåværende samboer. Rett og slett grunnet prestasjonsangst.

Tror det tok meg nesten 1år før jeg ble kombfertabel. Og jeg blir stadig enda mer kombfertabel fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Du skal ha sex med hjernen hennes. Halve jobben er at du forfører henne mentalt og tenner henne. Det er en kunst. Dem som kun er "fysisk" i sengen med en partner blir ikke en god elsker. Kall det gjerne "mindgames" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble slik mot en kjæreste jeg hadde for lenge siden etter at jeg hadde blitt voldtatt av en kompis av ham. Orket ikke så mye kos da jeg fikk hetta av det og orket ikke å suge fordi vedkommende hadde forsøkt seg på å få meg til å suge ham mens han holdt hodet mitt fast.

Anonymous poster hash: fce4d...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Du skal ha sex med hjernen hennes. Halve jobben er at du forfører henne mentalt og tenner henne. Det er en kunst. Dem som kun er "fysisk" i sengen med en partner blir ikke en god elsker. Kall det gjerne "mindgames" .

:nigo:Ja.

Men jeg har en følelse av at TS ikke har skjønt det helt ennå.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnssykdommer i et fast forhold? Det er da bare for begge å teste seg og kjøre på.

Anonymous poster hash: e15ee...58c

Siden 99% av alle menn er utro så er det risk for kjønnssykdommer jo.

Anonymous poster hash: c9913...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden 99% av alle menn er utro så er det risk for kjønnssykdommer jo.

Anonymous poster hash: c9913...c46

Stemmer ikke. Tall fra 2002:

Noen år senere, i 2002, går det frem av tall fra Nasjonalt Folkehelseinstitutt, basert på svar fra et landsdekkende utvalg på 3600 personer i alderen 18 til 49 år, at 29 % av mennene og 23 % av kvinnene har vært utro en eller annen gang i livet. På spørsmål om utroskap i nåværende forhold, er andelen henholdsvis 16 % og 11 % (Træen, Holmen & Stigum, 2007).

http://www.psykologtidsskriftet.no/index.php?seks_id=49472&a=2

Anonymous poster hash: e15ee...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolded: nei, det er det ikke. Og det er slett ingen garanti for at sexen vil gå seg til etter hvert hvis man ikke tar opp dette - og jeg tror dessverre sjansen er større for at så skjer når det er jenta som ikke er så lysten på sex. Så jeg støtter Faerunpedia, ta det opp på en skånsom måte.

Så du vil heller ha ett langvarig forhold hvor sexen er knall fra begynnelsen men resten av forholdet suger enn ett bra forhold med en som sexn først blir blir knall etter en stund?

Anonymous poster hash: d7f4b...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil heller ha ett langvarig forhold hvor sexen er knall fra begynnelsen men resten av forholdet suger enn ett bra forhold med en som sexn først blir blir knall etter en stund?

Anonymous poster hash: d7f4b...fe5

Ingen garanti for at sex'en vil bli knall etterhvert. Det kan like gjerne skrumpe inn til null sex.

Mange fine historier her om folk som trengte litt tid på å tø opp i senga. Men de som etterhvert mista all interesse for sex er neppe aktive på et seksualitetsforum.....

Anonymous poster hash: ad9e0...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil heller ha ett langvarig forhold hvor sexen er knall fra begynnelsen men resten av forholdet suger enn ett bra forhold med en som sexn først blir blir knall etter en stund?

Anonymous poster hash: d7f4b...fe5

Man vil vel helst ha et forhold hvor begge deler klaffer. Og siden jeg ikke er desperat etter å ha en kjæreste, bare for å ha noen, venter jeg til jeg ramler over noen som byr på hele pakka.

Anonymous poster hash: e15ee...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud kis, innse nå bare at dama utnytter deg og er av typen som vil ha et forhold heller enn å være alene, men hun har ingen seksuell interesse for deg (eventuelt i heletatt) og du kaster bort tiden din. Kvinner er desperate etter en partner, og om de tenner på han eller ikke er bare formaliteter så lenge de har tryggheten av å være i et forhold. Anonymous poster hash: ec25b...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg litt igjen i dama di her TS.

Nå er ikke jeg redd for "griserier", hater ikke kos osv, men sexlysta mi er nærmest ikke-eksisterende. Til typens store frustrasjon ;)
De siste åra har lysta mi dala av ulike grunner som misbruk, tillitsproblemer, prestasjonsangst.
Dette får nåværende kjæreste lide for dessverre. Sexen mellom oss er fantastisk når vi først har det, likevel lyster jeg ikke etter særlig mer.

Typa derimot kan lett ha seg 7 ganger om dagen, mens jeg er fornøyd med 1 gang hver/annenhver uke.

Følger med på tråden her for å se om noe KONSTRUKTIVT for å hjelpe deg(dama de) og meg for å bedre dette problemet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til TS, det eneste som hjelper når hun har et anstrengt forhold til sex er å gi henne fred og ro. Fjerner du presset slapper hun av. Selv om du ikke maser eller sier så mye om det så skjønner hun at du er misfornøyd og hun føler seg ikke god nok. Gi henne tid, ikke forvent så mye, la kjærligheten blomstre så vil du se at hun forandrer seg. Og så er det ikke sikkert at du er tilfredsstillende for hennes behov, enten det er følelsesmessig, seksuelt eller annet.

Reagere litt på at du sier hun er "dårlig i senga" osv... litt kjip kritikk av en man skal være glad i. Det er heller ingen plikt eller selvfølge at kvinner skal stille opp på for eksempel oralsex. Finn ut samme hva dere felles får glede av seksuelt. Så langt høres det ut som om dere ikke kommuniserer på det seksuelle plan. Det kan godt være at hun er en skikkelig råtass i senga, bare at dette ikke kommer til utrykk. Forståelse av kvinner kommer etter mange år sammen med dem.

Samenlignet med andre jenter eg har vært med og jenter generelt så er no nok det du vil kalle "dårlig i senga"

Lite eksempel på sist vi hadde sex:

Ho legger seg i senga naken og ber meg om å "stappe den inn å bli ferdig med griseriet" og under sexen er ho liksom ikkje med, ho bare ligg der og klager på at det tar litt tid.. Er ikkje noe kjekt at eg heller ikkje får ta noe serlig på henne heller, ho e veldig killen så bare det å ta ho på magen eller ryggen e et problem.

Og når det kommer til at eg skal gi henne oralsex så får eg ikkje røre klitten.. Ho lure på koffor eg skal være borti den, hehe ;)

Har prøvd å snakke litt med henne om sexen, men virker ikkje som at ho mener at sex ikkje e så viktig i et forhold..

Men eg e self kjempe glad i ho og kommer aldri til å dumpe ho pga at vi har et litt dårlig sexliv som en hadde nevnt lengre oppe ;) Ho e kjempe snill og grei ellers i forholdet.

Og grunnen til at eg nevnte at ho hadde bra kropp å slikt, som noen reagerte på va bare det at da er det ekstra vanskelig for meg at eg ikkje får meg noe.. Eg blir liksom sprengkåt når ho e i nærheten, spes når vi legger oss og ho bare e i string trusa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsøke sexolog kan nok også være lurt, iallefall det lureste jeg gjorde når min lyst reiste sin vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun snakket om hva slags forhold hun har til egen seksualitet? Onanerer hun? Har hun noen gang opplevd orgasme? Det er flott at hun er pen, trener og har en flott kropp - men det er litt mer som skal til for å kunne slå seg løs i senga. Er hun hele tiden opptatt av hvordan hun ser ut? I senga må man kaste dette kortet!

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS,

etter den siste posten din er det jo rimelig opplagt at dama di har problemer med sex. Eventuelt i en kombinasjon med at du er lite hensynsfull selv, men det er jo vanskelig for oss å svare på. At hun sier "stappe den inn å bli ferdig med griseriet" er jo rett og slett ille. Tro meg når jeg sier at dette kommer det til å bli stort trøbbel med etter hvert hvis dere ikke tar tak i det - frustrasjonen din kommer garantert til å bli ødeleggende for forholdet. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser innlegget ditt og kjenner meg så alt for godt igjen i dette.

Er gift med en flott dame som jeg er veldig glad i. Har vært gift i 8 år, og sammen i 13.

Jeg har alltid vært aktiv seksuellt. Liker å utforske nye ting, prøve meg frem for at det skal være best mulig for henne.

Hun får orgasme hver gang vi har sex. Minst to tre ganger.

Gir henne massasje, oral sex, kort og godt alt jeg kan komme på for at det skal være best mulig for henne.

Men hun er akkurat lik dama di.

Sex er noe som kun foregår under dyna med lyset av. Virker som det å ha sex er et pliktløp som blir utført bare for min del.

Har prøvd "alt" jobber turnus med 4 uker på 4 uker av og på fri perioden min har jeg tatt meg av alt husarbeid, tatt meg av alle ungene, hele tiden. stått opp om morgenen og lagt de om kvelden i et håp om at hun skulle få overskudd/tid til å ha mer lyst. Men resultatet ble kun at hun gikk ennå mer tur med venninner.

Så nå orker jeg ikke det heller lengre.

Gi meg oral sex er helt uaktuelt. Ta på meg nedenfor brystkassen virker som det byr henne imot. Gjør det aldri på eget iniativ.

Ser alle sier til deg at dere må snakke om det. Har prøvd det også. Men hun snakker ikke om sex med meg. Det gjør hun heller med venninner, kompiser.

Liker ikke å dusje sammen heller. Generelt alt som har med å være naken/intim med meg virker som det byr meg imot.

Får høre fra andre at jeg er en fin mann, trener litt og holder meg noenlunde i form, så vet ikke hva det kan være.

Du sier du er gla i henne, og elsker henne.

Det gjør jeg også, men det blir vanskelig til slutt. som en sier over her at frustrasjonen blir slitsom kan jeg skrive under på. Til slutt gjør det noen med en når partneren aldri tar iniativ til å være intim sammen med en.

Håper inderlig for din del at dere finner ut av det. Men ikke si at hun er dårlig i senga. DET trenger hun neppe å høre. Håper hun "våkner" utav og klarer å slippe seg litt løs.

Etter 13 år har jeg gitt det opp for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Til TS, det eneste som hjelper når hun har et anstrengt forhold til sex er å gi henne fred og ro. Fjerner du presset slapper hun av. Selv om du ikke maser eller sier så mye om det så skjønner hun at du er misfornøyd og hun føler seg ikke god nok. Gi henne tid, ikke forvent så mye, la kjærligheten blomstre så vil du se at hun forandrer seg. Og så er det ikke sikkert at du er tilfredsstillende for hennes behov, enten det er følelsesmessig, seksuelt eller annet.

Reagere litt på at du sier hun er "dårlig i senga" osv... litt kjip kritikk av en man skal være glad i. Det er heller ingen plikt eller selvfølge at kvinner skal stille opp på for eksempel oralsex. Finn ut samme hva dere felles får glede av seksuelt. Så langt høres det ut som om dere ikke kommuniserer på det seksuelle plan. Det kan godt være at hun er en skikkelig råtass i senga, bare at dette ikke kommer til utrykk. Forståelse av kvinner kommer etter mange år sammen med dem.

Du er en klok mann :)

Leser innlegget ditt og kjenner meg så alt for godt igjen i dette.

Er gift med en flott dame som jeg er veldig glad i. Har vært gift i 8 år, og sammen i 13.

Jeg har alltid vært aktiv seksuellt. Liker å utforske nye ting, prøve meg frem for at det skal være best mulig for henne.

Hun får orgasme hver gang vi har sex. Minst to tre ganger.

Gir henne massasje, oral sex, kort og godt alt jeg kan komme på for at det skal være best mulig for henne.

Men hun er akkurat lik dama di.

Sex er noe som kun foregår under dyna med lyset av. Virker som det å ha sex er et pliktløp som blir utført bare for min del.

Har prøvd "alt" jobber turnus med 4 uker på 4 uker av og på fri perioden min har jeg tatt meg av alt husarbeid, tatt meg av alle ungene, hele tiden. stått opp om morgenen og lagt de om kvelden i et håp om at hun skulle få overskudd/tid til å ha mer lyst. Men resultatet ble kun at hun gikk ennå mer tur med venninner.

Så nå orker jeg ikke det heller lengre.

Gi meg oral sex er helt uaktuelt. Ta på meg nedenfor brystkassen virker som det byr henne imot. Gjør det aldri på eget iniativ.

Ser alle sier til deg at dere må snakke om det. Har prøvd det også. Men hun snakker ikke om sex med meg. Det gjør hun heller med venninner, kompiser.

Liker ikke å dusje sammen heller. Generelt alt som har med å være naken/intim med meg virker som det byr meg imot.

Får høre fra andre at jeg er en fin mann, trener litt og holder meg noenlunde i form, så vet ikke hva det kan være.

Du sier du er gla i henne, og elsker henne.

Det gjør jeg også, men det blir vanskelig til slutt. som en sier over her at frustrasjonen blir slitsom kan jeg skrive under på. Til slutt gjør det noen med en når partneren aldri tar iniativ til å være intim sammen med en.

Håper inderlig for din del at dere finner ut av det. Men ikke si at hun er dårlig i senga. DET trenger hun neppe å høre. Håper hun "våkner" utav og klarer å slippe seg litt løs.

Etter 13 år har jeg gitt det opp for min del..

Synes faktisk synd i deg. Sex er jo en berikelse for forholdet og jeg ser jo at du har lagt din sjel i det og virkelig prøver! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:Ja.

Men jeg har en følelse av at TS ikke har skjønt det helt ennå.

Det virker som damen ikke forstår hvordan et normalt parforhold fungerer.

Synes det er rart at man ikke er obs på disse tingene før man går inn i et tungt forhold. Hvis damen er aseksuell og man selv er seksuell så sier jo det seg selv at man ikke passer sammen.

Jeg tror ikke det å ta hensyn til henne vil hjelpe hans situasjon. Hvis hun er aseksuell så er det lite man kan gjøre med det. Å gå rundt å vente i flere år i håp om at noe skal skje virker til å være mer selvutslettende for ts enn hjelpende.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...