Gå til innhold

Dama er dårlig i senga, nesten ikkje sex og ikkje bj..


Premix83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er vel noe du må ta med henne,men virker til at hun har ett ganske anstrengt forhold til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

dump henne. i beste fall vil sexen etterhvert utvikle seg til å bli "grei nok". hun vil aldri kunne gi en mann det han trenger i senga. pripne og usikre jenter er fryktelig turn off i senga.

Skikkelig dårlig stil. Vi skikkelige menn behandler ikke kvinner sånn. Ikke i tankene og ikke i praksis. Skjerpings broder !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Em, ts prøver jo faktisk å finne en løsning på problemet. Hadde han vært egoistisk hadde han dumpet henne for lenge siden. Det er forøvrig hun som er sær her, ikke han.

Em, les hva han skriver da mann;

Ho e forresten 26år og veldig pen. Ho trener mye, så ho har veldig veldig bra kropp

Anonymous poster hash: 4c976...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Til TS, det eneste som hjelper når hun har et anstrengt forhold til sex er å gi henne fred og ro. Fjerner du presset slapper hun av. Selv om du ikke maser eller sier så mye om det så skjønner hun at du er misfornøyd og hun føler seg ikke god nok. Gi henne tid, ikke forvent så mye, la kjærligheten blomstre så vil du se at hun forandrer seg. Og så er det ikke sikkert at du er tilfredsstillende for hennes behov, enten det er følelsesmessig, seksuelt eller annet.

Reagere litt på at du sier hun er "dårlig i senga" osv... litt kjip kritikk av en man skal være glad i. Det er heller ingen plikt eller selvfølge at kvinner skal stille opp på for eksempel oralsex. Finn ut samme hva dere felles får glede av seksuelt. Så langt høres det ut som om dere ikke kommuniserer på det seksuelle plan. Det kan godt være at hun er en skikkelig råtass i senga, bare at dette ikke kommer til utrykk. Forståelse av kvinner kommer etter mange år sammen med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Em, les hva han skriver da mann;

Ho e forresten 26år og veldig pen. Ho trener mye, så ho har veldig veldig bra kropp

Anonymous poster hash: 4c976...083

Er det feil å like kroppen og utseende til dama si også nå?

Anonymous poster hash: e15ee...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Em, les hva han skriver da mann;

Ho e forresten 26år og veldig pen. Ho trener mye, så ho har veldig veldig bra kropp

Anonymous poster hash: 4c976...083

Jammen, du vet vel at det er bare tynne, pene jenter som har sex?

:ironi:

Anonymous poster hash: ad9e0...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det feil å like kroppen og utseende til dama si også nå?

Anonymous poster hash: e15ee...58c

Jeg mener han er en egoist, du eller han ene over mener han ikke er en egoist for da hadde han forlatt henne for lenge siden. Så viser jeg til hva ts kom med; at hun er pen og har en veldig veldig fin kropp. Viser jo bare at han tenker på seg selv, og selvsagt ikke forlater noen med en flott kropp :roll:

Anonymous poster hash: 4c976...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Em, les hva han skriver da mann;

Ho e forresten 26år og veldig pen. Ho trener mye, så ho har veldig veldig bra kropp

Anonymous poster hash: 4c976...083

Du mener han bare er interessert i å fikse dette pga av det? Kanskje, men han skriver også at han er veldig glad i henne.

Vanskelig å si hvorfor hun ikke vil ha nærhet, kan jo være noe hun har opplevd, for eksempel.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vært sammen med ei fantastisk jente i 6mnd nå. Vi har det godt sammen og eg er veldig glad i ho

Men når det kommer til sex så er ikkje ting så bra.. Føler eg hvertfall.

Ho vil skjeldent ha sex og heller ikkje gi oral sex. Og når vi først har sex er det litt merkelig, ho vil ikkje ha forspill, kos. Bare bli fort ferdig med det.. Og ho e self livredd for å få noe "griseri" på seg

Og det er ikkje snakk om at eg får ei "hjelpende hånd" av og til heller.

Lure litt på om ho kanskje ikkje har hatt så mye sex før ho ble sammen med meg,.?

Vet ikkje helt ka eg skal gjør :( eg sjøl er veldig seksuell. Eg elsker sex. Hadde det vært opp til meg hadde vi nok hatt sex flere ganger for dagen oralsex liker eg veldig godt, både å gi å self få

Så eg er litt seksuelt frustrert..

Noen som har noen tips til meg om hvordan vi kan få et bra sexliv sammen?

Ho e forresten 26år og veldig pen. Ho trener mye, så ho har veldig veldig bra kropp

Dette kan (sier ikke at det er det) men det kan være tegn på at man har blitt seksuelt misbrukt.

Anonymous poster hash: fd27c...7e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Eg har vært sammen med ei fantastisk jente i 6mnd nå. Vi har det godt sammen og eg er veldig glad i ho

Men når det kommer til sex så er ikkje ting så bra.. Føler eg hvertfall.

Ho vil skjeldent ha sex og heller ikkje gi oral sex. Og når vi først har sex er det litt merkelig, ho vil ikkje ha forspill, kos. Bare bli fort ferdig med det.. Og ho e self livredd for å få noe "griseri" på seg

Og det er ikkje snakk om at eg får ei "hjelpende hånd" av og til heller.

Lure litt på om ho kanskje ikkje har hatt så mye sex før ho ble sammen med meg,.?

Vet ikkje helt ka eg skal gjør :( eg sjøl er veldig seksuell. Eg elsker sex. Hadde det vært opp til meg hadde vi nok hatt sex flere ganger for dagen oralsex liker eg veldig godt, både å gi å self få

Så eg er litt seksuelt frustrert..

Noen som har noen tips til meg om hvordan vi kan få et bra sexliv sammen?

Ho e forresten 26år og veldig pen. Ho trener mye, så ho har veldig veldig bra kropp

Hvordan er kommunikasjonen mellom dere? Har du noengang luftet disse tankene for henne?

Mitt stalltips? Snakke sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener han er en egoist, du eller han ene over mener han ikke er en egoist for da hadde han forlatt henne for lenge siden. Så viser jeg til hva ts kom med; at hun er pen og har en veldig veldig fin kropp. Viser jo bare at han tenker på seg selv, og selvsagt ikke forlater noen med en flott kropp :roll:

Anonymous poster hash: 4c976...083

Jeg tror han skrev det fordi han ville poengtere at hun ikke sliter med selvbildet. Eller ihvertfall ikke burde slite med selvbildet. At det ikke er dårlig selvbilde som er grunnen til at hun er så forsiktig. Men hvem vet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hun orgasme? Har hun fått det i tidligere forhold?

Hadde en venninne som aldri hadde hatt orgasme. Hun likte ikke sex, synes det var bortkastet tid og ville bare bli fort ferdig når det hendte. Synes det er så synd at noen kvinner har det slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Er vanskelig å snakke om..

I går kveld feks va eg sprengkåt, og eg spurte på en fin måte om ho kunne gi meg en "hjelpende hånd" (ho har mens denne uka) da bare lo ho å sa at siden ho har mensen og ho ikkje kan få seg noe skal ikkje eg få noe heller. Blir nesten sånn at eg gleder meg til eg e aleine heime sånn arvet kan fikse det sjøl og det blir litt feil føler eg..

Skal prøve snakke litt med ho i kveld. Noen tips til kordan eg skal snakke med henne? Er litt redd for at ho skal bli sur og at det blir kleint meste gang vi skal ha sex

Et sånt spørsmål på den måten hadde vært totalt turnoff for min del(og jeg er uberfan av sex) - så derfor lurer jeg på;

Kan det hende dere har veldig forskjellige "preferanser" og bare passer dårlig sammen seksuelt?

Du sier jo endel om hva du savner fra henne - men jeg får inntrykk av at dette er "for sjeldent og hun suger meg ikke, ergo er det kjipt"......

Har du spurt henne hva hun kunne tenke seg - og kaaaaaan det være(sier ikke at det er slik) at hun ikke liker "din måte" å gjøre det på? Altså; evner du trykke på de rette knappene hos henne?

Litt kjipt formulert; kan det være at ikke bare hun er tilbakeholden, men at du også har endel å jobbe med på den fronten? Jeg spør bare pga måten du formulerer deg på - det frister iallefall ikke meg sånn umiddelbart.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo rask til å slå fast at det er hun som er dårlig i senga. Har du tenkt over hva du selv gjør som kan være turn off? Liker du forspill og kos da? Det er ganske lett gjennomskuelig hvis du bare halvhjertet forsøker deg på forspill for egen "vinning", det er jo ikke så sexy.

I tillegg til det andre nevner, kan en mulighet være at du kan ha vært i overkant selvsikker i begynnelsen av forholdet. Forklaringen kan være så enkel som at du har gått litt hardt ut i begynnelsen, kanskje villet "vise deg" frem i senga, men med motsatt effekt. Kanskje sexen ikke har vært så interessant for henne eller hun ga ofte etter for press. Etterhvert vil hun da vegre seg mer og mer, istedenfor å gi etter for presset. Høres ut som det kan ha gått over til mas fra din side, heller ikke så veldig turn on. Kanskje du ikke er så god i senga som du tror, men at hun ikke vil ta det opp med deg for ikke å såre deg? (Bare en teori fra meg, ikke meningen å fornærme deg.)

Jeg tror du vinner på å ta opp temaet ydmykt her, ikke spør henne med negativ vinkling; hvorfor har du ikke lyst osv. Vis heller selvinnsikt, at du kan ha påvirket at situasjonen har blitt som den har blitt. Vær oppriktig interessert i hva du kan gjøre for at hun skal ha det bedre seksuelt med deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene hun bare skrever med beina og vil at det skal gå fort, har du bare kjørt på?

Isåfall har du ikke bidratt til en løsning, heller det motsatte.

Hva med bare kos uten noe seksuelt over det? Har du noen ganger fokusert på kun henne? Har du tatt iniativ til at hun kan få orgasme selv når hun hadde mensen? Kvinner kan få orgasme selv under mens, kanskje hun syntes du virket ego da du spurte? Bare noen tankespørsmål.

Det viktigste er uansett å legge opp til en samtale rundt dette, og bygger opp tillit. Dropp den at hun er dårlig i sengen. De færreste er dårlige, oftest ligger det grunner bak. Ikke alle får sexlivet de ønsker etter bare 6 mnd, det kan ta mer tid før ting blir kinky/"bra" nok for begge parter :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

haha!

Jeg var litt sånn som hun damen i mine yngre dager. Syntes sperm var litt ekkelt og det var latterlig med runking. Mistet heldigvis en del av disse hemningene ettersom jeg ble mer erfaren og mindre redd for å drite meg ut (IKKE bokstavelig ment).

Hææ? Sperm som er så koselig :) Får verdens nydeligste hud av det og, spesielt italiensk sperm.

Syns ho dama virker litt kjip jeg. Men kanskje ho er som meg, at ho har hysterisk angst for kjønnssykdommer?

Anonymous poster hash: c9913...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å gi henne komplimenter på det hun gjør! Gruet meg veldig til å suge hver gang mens jeg holdt på med en fyr som bare satt der uten å bevege en muskel. Begynte å tvile skikkelig på ferdighetene mine. Så da jeg sugde en annen etterpå, som faktisk pustet tyngre og sa ifra om hvor godt det var, fikk jeg all lysten til å gi bj tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min var sånn. Først etter 3 år så turde han slappe skikkelig av å bli litt kinky i senga. Nå er sexn helt topp! Sexuell kjemi med noen er enkelt å ha, men å finne ett menneske hvor alt klaffer i dagliglivet er vanskeligere. Sex er tross alt bare en liten del av forholdet. Får man alt det andre på plass så vil sexen gå seg til etterhvert som man føler seg trygg på hverandre.

Anonymous poster hash: d7f4b...fe5

Bolded: nei, det er det ikke. Og det er slett ingen garanti for at sexen vil gå seg til etter hvert hvis man ikke tar opp dette - og jeg tror dessverre sjansen er større for at så skjer når det er jenta som ikke er så lysten på sex. Så jeg støtter Faerunpedia, ta det opp på en skånsom måte.

Endret av KapteinSabeltann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ho dama virker litt kjip jeg. Men kanskje ho er som meg, at ho har hysterisk angst for kjønnssykdommer?

Anonymous poster hash: c9913...c46

Kjønnssykdommer i et fast forhold? Det er da bare for begge å teste seg og kjøre på.

Anonymous poster hash: e15ee...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...