Gå til innhold

Bør funksjonshemmede få tilbud om onanaringshjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor har du ikke hatt sex på så lenge? Sex med andre, vel å merke.

Anonymous poster hash: 60134...04c

Hvorfor er det så rart å ikke hatt sex på halvannet år? Selv har jeg ikke hatt sex på 4 år, og det går helt greit.

Anonymous poster hash: 7c62b...00f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt problemstillingen i og for seg. Men hvem er det som skal utføre det?

Hvem som helst, egentlig. Bare det er frivillig.

Hvem skal måke veiene? Spiller vel ingen rolle omd et er Ole Hansen eller Hans Olsen.

Jeg ser ikke problemet med om noen skulle ha en handikap-fetisj. Det er vel bare vinn-vinn? Det er bra med folk som elsker jobben sin.

Anonymous poster hash: 60134...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig ikke se behovet.

Anonymous poster hash: ba91c...4cc

Det tyder på dårlig forståelse av andres situasjon.

Anonymous poster hash: 60134...04c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke de funksjonshemmede selv ta kontakt med en prostituert, hvis de har behov for det? Prostituerte kan nås både på internett og over tlf. Man trenger knapt å flytte seg en millimeter for å få til det. Sex er privat, og ikke noe det offentlige skal involveres i, ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 7c62b...00f

Men nå er det en gang slik. Det offentlige involverer seg i sex gjennom forbudet mot kjøp av sex. Inntil prostitusjon legaliseres, bør staten sørge for at de som ikke har mulig til å skaffe seg sex som vanlige folk, får tilbud om dette.

Anonymous poster hash: 60134...04c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så rart å ikke hatt sex på halvannet år? Selv har jeg ikke hatt sex på 4 år, og det går helt greit.

Anonymous poster hash: 7c62b...00f

Uten å onanere også?

Jeg synes det er rart, for sex er godt.

Anonymous poster hash: 60134...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten å onanere også?

Jeg synes det er rart, for sex er godt.

Anonymous poster hash: 60134...04c

Selv om sex er godt, så er det likevel ikke livsviktig. Man venner seg til det. Jo, jeg onanerer i blant, men ikke så ofte.

Anonymous poster hash: 7c62b...00f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvorfor har du ikke hatt sex på så lenge? Sex med andre, vel å merke.

Anonymous poster hash: 60134...04c

Fordi jeg ikke har noen partner. Dessuten er jeg ikke i ut-på-byen-finne seg en-alder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i mot hele greia!

Det finnes sikkert en slags robot-onanerings hånd av noe slag som de heller kan skaffe seg. Alle mennesker er selv ansvarlig for seksuell lykke.



Anonymous poster hash: 58dc3...5ed
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvorfor er det så rart å ikke hatt sex på halvannet år? Selv har jeg ikke hatt sex på 4 år, og det går helt greit.

Anonymous poster hash: 7c62b...00f

Jeg levde uten sex (med andre) på det meste i 12 år. Det var ikke selvvalgt, men skyldtes en rekke ulykkelige omstendigheter. Behovet for sex var omtrent fraværende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hvem i all verden skal ha den jobben?! Skal man ha prostituerte på blå resept, eller skal hjemmehjelpen gi en hjelpende hånd?!

Man har det i Danmark. Prostituerte som har spesialisert seg på funksjonshemmede.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg levde uten sex (med andre) på det meste i 12 år. Det var ikke selvvalgt, men skyldtes en rekke ulykkelige omstendigheter. Behovet for sex var omtrent fraværende.

Så fordi du er aseksuell så skal du kunne diktere behovet for andre for sex?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, fordi dårlig tannhelse kan man dø av, får man ikke onanert overlever man så vidt jeg vet.

Si ikke det. Jeg er ganske så sikker på at flere selvmord kan knyttes helt eller delvis til mangel på sex. Og husk at ca dobbelt så mange dør av selvmord årlig i Norge enn det dør i trafikken. Så det et et STORT problem. Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Sex er da ingen menneskerett. Altså noe forbud mot det kommer da ikke på tale, men og skulle kreve det av det offentlige. Herregud mann. Da må jo også alle andre som har en sykdom som ikke tillater sex få det, likhet for loven og alt det der. Ja hvis jeg blir helt lam skal jeg fint klare meg uten sex! Hvis sexlysten min er så voldsom at jeg den utgjør et problem finns det medikamenter for det der.

Jeg har ei venninne som jobber som personlig assistent hos en mann som er lam i stort sett hele kroppen. Moren til denne karen her nærmest forlangte at hun og de andre andre ansatte skulle onanere han! (Noe de selvsagt ikke gikk med på.) Men huff, det er ikke noe ålreit altså...

"Hva har du gjort på jobb idag da...?" ehm....


Skjønner at dette kan være frustrerende for den det gjelder, men ærlig talt.. Ring heller en prostituert..

Herre min hatt. Jepp helt enig med den som sa politianmeld kjerringa. For noe forferderlig og skulle få høre. Tenk om hun hadde hatt et stort problem med og skulle si nei, og faktisk hadde følt seg tvunget til og gjøre det her. Nei fysjom sier jeg bare!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er et viktig spørsmål for de det gjelder. Dette var et tema også i forbindelse med sexkjøpsloven.

De som eventuelt tilby en slik tjeneste vil være prostituerte. I andre land er det prostituerte som har spesialisert seg på dette feltet. De kommer, drikker faffe, har sosialt samvær og gir personen en utløsning på den måten de finner best. Dette er et svært ettertraktet tiltak og det oppnås en kontakt og intimitet som mange funsksjonshemmede mangler. Ja kanskje er det en menneskerett å skulle få oppleve et sexsualiv. Hvorfor skal det bare tilhøre de funksjonsfriske ++. Hva er galt å tilby en slik tjeneste så lenge det er frivillig mellom to voksne personer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du viser liten forståelse for deres situasjon. Tipper pipen hadde fått en annen lyd om det var du selv som satt der, sexløs og frustrert.

Anonymous poster hash: 60134...04c

Jeg har ikke hatt sex på 3,5 år, og føler meg ikke frustrert i det hele tatt. Jeg synes at seksualitet er noe man må sørge for selv, og klarer man ikke det så får det bare være. Sex skal ikke være noe som det offentlige tar seg av, både fordi jeg synes ikke det er et ansvar de skal ha, men også fordi jeg ikke synes sex er så sabla viktig som mange skal ha det til. Sex er ingen menneskerett.

Anonymous poster hash: 340e1...37f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Så fordi du er aseksuell så skal du kunne diktere behovet for andre for sex?

Hvordan i all verden kan du trekke den konklusjonen? Jeg er ikke aseksuell, og hva andre gjør, blir opp til dem. Jeg kan fortelle deg den viktigste årsaken til at sex var uaktuelt for meg. Min mann døde plutselig i et fjerntliggende land, jeg ble alene med mange barn. Vi hadde dessuten flyttet til et annet sted. Jeg kjente nesten ingen, og hadde mer enn nok med å holde hodet over vannet og ta meg av barna som best jeg kunne.

Du skal være forsiktig med å dømme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...