Gå til innhold

Bør funksjonshemmede få tilbud om onanaringshjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ei venninne som jobber som personlig assistent hos en mann som er lam i stort sett hele kroppen. Moren til denne karen her nærmest forlangte at hun og de andre andre ansatte skulle onanere han! (Noe de selvsagt ikke gikk med på.) Men huff, det er ikke noe ålreit altså...

"Hva har du gjort på jobb idag da...?" ehm....

Skjønner at dette kan være frustrerende for den det gjelder, men ærlig talt.. Ring heller en prostituert..

Da hadde jeg anmeldt denne kvinnen på dagen!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ei venninne som jobber som personlig assistent hos en mann som er lam i stort sett hele kroppen. Moren til denne karen her nærmest forlangte at hun og de andre andre ansatte skulle onanere han! (Noe de selvsagt ikke gikk med på.) Men huff, det er ikke noe ålreit altså...

"Hva har du gjort på jobb idag da...?" ehm....

Skjønner at dette kan være frustrerende for den det gjelder, men ærlig talt.. Ring heller en prostituert..

Lam i hele kroppen bortsett fra penis?

Den er lei, ass.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok aldri til å bli lov det. Ser virkelig problemet, men da syntes jeg den funksjonshemmede skal ta en alvorsprat sammen med et familiemedlem/pårørende om å leie en prostituert. Skal det noen gang skje blir det nok innad i familien og en privat ordning. Aldri om det hadde blitt innført onaneringsplikt for de ansatte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så nøye hvem det er. Hvis ingen er villige, så går forslaget mitt ut. Men jeg tror det vil være mange frivillige. Spesielt i tider med høy arbeidsledighet.

Det er mange drittjobber her i verden. Å gi funksjonshemmede litt seksuell nytelse er neppe blant de verste.

Anonymous poster hash: 60134...04c

Noen av grunnene til at folk går arbeidsledige er at de ikke gidder å jobbe eller at jobbene de blir tilbudt er under deres verdighet å utføre. Tror du virkelig da arb.ledige vil onanere handikappede personer?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi dårlig tannhelse kan man dø av, får man ikke onanert overlever man så vidt jeg vet.

Man overlever i kjelleren til Josef Fritzl også, men man lever ikke et verdig liv. Sex er superviktig for et verdig liv, det er nok de aller fleste enige om.

Anonymous poster hash: 60134...04c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ingen menneskerett. Klarer man ikke å ha sex med seg selv er det muligens et problem for noen, men det er ikke verdens undergang og man klarer seg helt fint.



Anonymous poster hash: 340e1...37f
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med frivillige? Noen fra frivillighetssentralen, Røde Kors og andre hjelpeorganisasjoner?

Hvem som helst som vil gjøre det frivillig. Hvis ingen har lyst på den jobben, så skal ingen tvinges til det, men jeg tror nok at mange heller ville onanert et takknemlig menneske enn å feie gater eller vaske toaletter.

Anonymous poster hash: 60134...04c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man overlever i kjelleren til Josef Fritzl også, men man lever ikke et verdig liv. Sex er superviktig for et verdig liv, det er nok de aller fleste enige om.

Anonymous poster hash: 60134...04c

Det er jeg ikke enig i. Munker og nonner har ikke sex men de lever i aller høyeste grad verdige liv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som helst som vil gjøre det frivillig. Hvis ingen har lyst på den jobben, så skal ingen tvinges til det, men jeg tror nok at mange heller ville onanert et takknemlig menneske enn å feie gater eller vaske toaletter.

Anonymous poster hash: 60134...04c

Er det noen hjemme?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Man overlever i kjelleren til Josef Fritzl også, men man lever ikke et verdig liv. Sex er superviktig for et verdig liv, det er nok de aller fleste enige om.

Anonymous poster hash: 60134...04c

Alt hva man lærer på KG :). Jeg har ikke hatt sex på snart ett og et halvt år, men visste ikke før jeg leste innlegget over at jeg lever et uverdig liv. Ikke er jeg handicapped, heller.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å den lamme vil helt sikkert klare å få utløsning når det kommer en Naver e.l inn fra gata, tar på seg gummihanskene å gir en onani samtidig som hjelperen titter på klokka å lurer på om h*n snart kan gå...

Verdighet da...



Anonymous poster hash: 0865a...ab4
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt problemstillingen i og for seg. Men hvem er det som skal utføre det?

Tviler på at hjelpepleiere har noe ønske om å gjøre det og ville det blitt pålagt for å kunne ha jobben så ser jeg for meg at mange ville omskolert seg.

Frivillige generelt, tja, kanskje, men problemet der er vel at man ville tiltrukket en veldig shady base med mennesker, skulle man ta bakgrunnsjekk av disse? Hvordan skal man vite at de har pasientens gode i hensikt eller om de er der for egne fetisher?

Prostituerte kanskje, men da må man nesten gjøre prostitusjon lovlig igjen på et vis, og tviler på at det skjer helt med det første. Og skulle man betalt for dette selv? Eller på resept som nevnt over. Eller fullfinansiert av staten?

Og hvem skulle få denne hjelpen?

De som er fult funksjonshemmet, som ikke kan snakke, røre på seg eller noe?

De som er delvis funksjonshemmet, som kanskje bare kunne trengt litt hjelp?

Hvor lang tid ville det tatt før andre sykdomsgrupper ville satt krav om å få samme "behandlingen" ? Skal mennesker med angst få? Eller sterk asperbergers?

Ganske mye som må tenkes på egentlig.



Anonymous poster hash: 28b47...1b8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig ikke se behovet.

Anonymous poster hash: ba91c...4cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan virkelig ikke se behovet.

Anonymous poster hash: ba91c...4cc

Ikke jeg heller. Jeg tror en rullestolbruker har større daglige utfordringer og bekymringer enn seksuell tilfredstillelse..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer man ikke å ha sex med seg selv er det muligens et problem for noen, men det er ikke verdens undergang og man klarer seg helt fint.

Anonymous poster hash: 340e1...37f

Du viser liten forståelse for deres situasjon. Tipper pipen hadde fått en annen lyd om det var du selv som satt der, sexløs og frustrert.

Anonymous poster hash: 60134...04c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke enig i. Munker og nonner har ikke sex men de lever i aller høyeste grad verdige liv.

Helt uenig. Den eneste grunnen til at noen av dem kanskje synes livene sine er verdige, er at de tror de vil få kompensasjon for elendigheten de går igjennom (etter døden).

Anonymous poster hash: 60134...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor kan ikke de funksjonshemmede selv ta kontakt med en prostituert, hvis de har behov for det? Prostituerte kan nås både på internett og over tlf. Man trenger knapt å flytte seg en millimeter for å få til det. Sex er privat, og ikke noe det offentlige skal involveres i, ikke i det hele tatt.



Anonymous poster hash: 7c62b...00f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hva man lærer på KG :). Jeg har ikke hatt sex på snart ett og et halvt år, men visste ikke før jeg leste innlegget over at jeg lever et uverdig liv. Ikke er jeg handicapped, heller.

Sex kan man ha ikke bare med andre. Man kan kose med seg selv også. De aller fleste onanerer, sex er en naturlig menneskelig drift som vi ikke bør undertrykke.

Anonymous poster hash: 60134...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt hva man lærer på KG :). Jeg har ikke hatt sex på snart ett og et halvt år, men visste ikke før jeg leste innlegget over at jeg lever et uverdig liv. Ikke er jeg handicapped, heller.

Hvorfor har du ikke hatt sex på så lenge? Sex med andre, vel å merke.

Anonymous poster hash: 60134...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kreativitet dere har, her blir jeg imponert :D :ironi:

det fins hjelpemidler for dem som trenger det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...