Gå til innhold

Bør funksjonshemmede få tilbud om onanaringshjelp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er funksjonshemmed ensbetydende med ingen partner?

Anonymous poster hash: 83094...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange empatiløse folk her. To ting bør være helt selvsagt:

1. Personlige assistenter kan ikke pålegges å onanere sin arbeidsgiver.

2. Sexkjøpsloven må oppheves, blant annet slik at funksjonshemmede med slikt behov kan kjøpe tjenesten.

Endret av Ellsworth
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt sexliv er viktig. Så kanskje funksjonshemmede (de som sitter i rullestol og sånn) bør få tilbud om onanaringshjelp?

Anonymous poster hash: 60134...04c

Nei, overhodet ikke.

Anonymous poster hash: dcaba...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange empatiløse folk her. To ting bør være helt selvsagt:

1. Personlige assistenter kan ikke pålegges å onanere sin arbeidsgiver.

2. Sexkjøpsloven må oppheves, blant annet slik at funksjonshemmede med slikt behov kan kjøpe tjenesten.

Det er kommunen som betaler og dermed er arbeidsgiver. Pleiere av ulike slag er ikke underlagt klienten eller pasienten, det er å snu verden helt på hodet. Når du ligger på sykehus har du heller ingenting med å diktere hva legene gjør, de er ikke underlagt deg.

Anonymous poster hash: dcaba...cb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Men det er som sagt ingen tvang ovenfor de som allerede har inngått kontrakter som hjemmehjelp, snakker kun om at man kunne ha kontraktsfestet utførelse av slik tjeneste i nye kontrakter. Behøver heller på ingen måte være kun teknisk, i den grad funksjonshemningen tillater det så kan selvfølgelig pleier og klient ha gode samtaler sammen mens tjenesten utføres. Hvorfor er dette så sykt? Man kan jo i første om gang ha det som et prøveprosjekt, og hvis det er vellykket bør man vurdere å ta steget videre til at tjenesten f. eks inkluderer avsugning e.l. Det er mye god helse i tilfredsstillelse og vi bør våge å tenke nytt.

Anonymous poster hash: 6536e...76f

Er noe galt med deg når du ikke skjønner hvorfor det er sykt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja for det er det samme liksom.. Sex står i en særstilling siden ingen kan tvinges til å gjøre noe seksuelt uten fri vilje. Å ikke å bli isolert fra det sosiale mener jeg er en menneskerett siden vi er flokkdyr

Ja det er det samme.

Vi er også seksuelle vesener og seksuelle behov er minst like sterke som behov for sosial omgang med andre, og mangel på det kan være like ødeleggende.

Og ingen kan heller tvinges til å være venner med noen uten deres samtykke.

Anonymous poster hash: bb342...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja det er det samme.

Vi er også seksuelle vesener og seksuelle behov er minst like sterke som behov for sosial omgang med andre, og mangel på det kan være like ødeleggende.

Og ingen kan heller tvinges til å være venner med noen uten deres samtykke.

Anonymous poster hash: bb342...43f

men sex er intimt. Tvang her er voldtekt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funksjonshemmede skal ikke onanere, det er ekkelt og de må få tydelig beskjed om at det er uakseptabelt og inndragning av lommepenger/husarrest eller annen passende sanksjon så de ikke er til plage for omgivelsene.



Anonymous poster hash: 0b99f...529
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største problemet her er ta de

Det jeg kan si er at jeg i allefall ikke syns det er ekkelt og grisete. Dette viser jo bare hvor feilslått denne sexkjøpsloven er. Den treffer så til de grader feil.

Men som sagt, De rødgrønne har fått de ekle eg heslige prostituerte vekk fra gata, de får kjærkomne inntekter i form av bøter til "grisete" menn, og driter i at mange av de prostituerte har fått det mye verre.



Anonymous poster hash: 98fa8...c29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Funksjonshemmede skal ikke onanere, det er ekkelt og de må få tydelig beskjed om at det er uakseptabelt og inndragning av lommepenger/husarrest eller annen passende sanksjon så de ikke er til plage for omgivelsene.

Anonymous poster hash: 0b99f...529

de må gjerne gjøre det om de får det til. Om ikke er ikke det andres problem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe galt med deg når du ikke skjønner hvorfor det er sykt

Skjønner ikke hvorfor du mener det. Er jo mye bedre med håndjobb og avsugning i ordnede former gjennom hjemmehjelpstjenesten enn at de må bli kriminelle som benytter seg av tjenestene til prostituerte.

Fordelen er jo også at hjemmehjelpene vil bli dyktige på det, og det er sikkert en egenskap som samboere/partnere setter pris på. Altså vinn-vinn situasjon.

Anonymous poster hash: 6536e...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Skjønner ikke hvorfor du mener det. Er jo mye bedre med håndjobb og avsugning i ordnede former gjennom hjemmehjelpstjenesten enn at de må bli kriminelle som benytter seg av tjenestene til prostituerte.

Fordelen er jo også at hjemmehjelpene vil bli dyktige på det, og det er sikkert en egenskap som samboere/partnere setter pris på. Altså vinn-vinn situasjon.

Anonymous poster hash: 6536e...76f

Det er ikke bedre for den som må utføre håndjobben. Stakkars vedkommende. Jeg hadde iallefall følt meg skitten og brukt etterpå. Er greit nok at det er syns på handicappede som ikke får det til, men det skal nå virkelig ikke gå ut over andre. Og avsugning er ennå verre. Skjerp deg.

Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du mener det. Er jo mye bedre med håndjobb og avsugning i ordnede former gjennom hjemmehjelpstjenesten enn at de må bli kriminelle som benytter seg av tjenestene til prostituerte.

Fordelen er jo også at hjemmehjelpene vil bli dyktige på det, og det er sikkert en egenskap som samboere/partnere setter pris på. Altså vinn-vinn situasjon.

Anonymous poster hash: 6536e...76f

Hvis du jobbet som hjemmehjelp, hadde det vært greit for deg å sleike, suge, fingre og runke klientene dine?

Jeg vil ikke ha disse arbeidsoppgavene, og vil vel gå så langt å si at dersom bystyret vedtar at Oslo kommune skal gjøre dette arbeidet , så kan de versågod få gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis en mann sitter i rullestol, er han ikke lam i tissen og? Eller vil den funke uansett? Dette har jeg alltid lurt på! Syns forresten ikke at folk skal få onaneringshjelp nei, hællemåååne! Finn heller på noe annet, spill kort eller tetris eller noe.



Anonymous poster hash: 99a9b...0b1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du, TS, er den eneste som kommer til å stille opp som frivillig til dette opplegget. Jeg regner derfor med at du reiser til en institusjon for utviklingshemmede i dag, og tilbyr "avsugning" til alke som ønsker dette. Dette gjør du selvfølgelig helt frivillig og gratis, det er jo ikke ulovlig å tilby sex så lenge man ikje tar betalt for det. i løped av halvåret regner jeg med at du har gitt tilbudet ditt til alle funksjonshemmede i Norge som ønsker dette, og kan starte på runde to. Lykke til :)

Anonymous poster hash: d3a4f...68d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan jo få veiledning av typen "sånn gjør du det" og få tilbud om hjelpemidler som en vibrator til damene, men at folk skal drive å runke mennene og fingre damene blir for sært. Det er vel bare folk som er vel mye interressert i sex som vil ha en slik jobb.

Jeg har jobbet med voksne psykisk utviklingshemmede og flere av de klarte fint å onanere selv, også de multihandikappede. Vi trengte ikke lære de noe som helst fordi de hadde skjønt greia. Vi lot dem være alene på soverommet eller badet og sa at nå kan du kose deg. Vi måtte ha grenser for hvis det var opp til dem selv så ville de onanere hvor som helst, spesielt mennene. Å ta frem kølla og runke på butikken eller tbanen er ikke akkurat passende oppførsel. Disse var jo mentalt på barnenivå men i en voksen kropp med seksuelle behov.

Anonymous poster hash: 4b006...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du jobbet som hjemmehjelp, hadde det vært greit for deg å sleike, suge, fingre og runke klientene dine?

Jeg vil ikke ha disse arbeidsoppgavene, og vil vel gå så langt å si at dersom bystyret vedtar at Oslo kommune skal gjøre dette arbeidet , så kan de versågod få gjøre det selv.

Hehe ja da får de i styret gjøre det selv. Jeg har jobbet i hjemmetjenesten og opplevd at eldre menn har fått stå når jeg har vasket de og skiftet bleie, men det betyr ikke at jeg har lyst å runke de. Det hadde følt som et overgrep mot både meg og de.

Anonymous poster hash: 4b006...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du mener det. Er jo mye bedre med håndjobb og avsugning i ordnede former gjennom hjemmehjelpstjenesten enn at de må bli kriminelle som benytter seg av tjenestene til prostituerte. Fordelen er jo også at hjemmehjelpene vil bli dyktige på det, og det er sikkert en egenskap som samboere/partnere setter pris på. Altså vinn-vinn situasjon. Anonymous poster hash: 6536e...76f

Samboer hadde dumpet meg om jeg på jobb runker og suger menn. Sjøl hadde jeg aldri i livet gjort det. Det er et overgrep mot folk å gjøre seksuelle ting man ikke vil. At du syns det er supert sier mye om deg, du får påta deg den jobben og husk at du må gjøre det gratis.

Anonymous poster hash: 4b006...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...