Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)

Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Tusen takk, er fornøyd selv! Kroppen har vel fått sjokk av at jeg ikke spiser godteri hver dag lenger :) Pleide å spise mye godteri hver dag.

Veldig bra! :) Godteri hver dag er ikke akkurat sunt nei, du kommer nok til å merke mye forskjell på energien din etterhvert altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chloe87

Tuuusen takk alle sammen for gratulasjoner! :danse:

Det stopper nok opp for meg og, hahah :fnise: Jeg er bare inne i en god periode med masse energi og trening og sunn mat. Må bare passe på at disse kjærestekiloene ikke kryper seg på igjen, blir jo fôra som en gris når jeg er med kjæresten! Svigers lager så mye god mat og kaker og guuuuuud.. Kan ikke være der hele tida kjenner jeg :ler:

Man må jo kose seg litt og da, spesielt idag! Bursdager og lørdag/fredag er kosedager :biggrin:

Gratulerer med dagen og vektnedgangen! Idag kan du kose deg med god samvittighet! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Ned 1.1 kg! Veier 76.9 nå! :laugh: En god start i allefall! :)

God helg alle sammen! :blomst:

Superflink jo :danse:

Her lages det nå knekkebrød, og om de blir gode så blir det mye av det fremover tror jeg. Nå er jeg lei av å se vekten gradvis går opp igjen :(

Endret av Funky Punk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superflink jo :danse:

Her lages det nå knekkebrød, og om de blir gode så blir det mye av det fremover tror jeg. Nå er jeg lei av å se vekten gradvis går opp igjen :(

ikke gi opp bare er det eneste som teller!

Vekta viste 71,9 i dag, så ned 0,6 kg siden siste laveste veiing :).

Gratulerer med bursdag og gode resultater Sjokoladenøtt :blomst:

Endret av Atrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, Sjokoladenøtt! :D Håper du får en finfin kveld - høres ut som at du har en god plan!

Jeg antar at jeg må endre litt på hva som har vært i min tabell, så jeg får gjøre det skikkelig her nå...

Egentlig startvekt rundt to uker før vi begynte i denne tråden: 76-78 kg

Startvekt for denne tråden: ca. 73 kg

Uke 1: 72,1 kg

Uke 2: 71 kg

Jeg vet ikke hvordan dere andre regner ut vekt, men jeg veier meg både morgen og kveld, og tar gjennomsnittet av de to. Morgenvekten min i dag var 70,6, men jeg regner med å være minst 71,4 i kveld. Jeg sliter litt med matinntaket, da... Jeg teller kalorier, hvilket gir meg full oversikt over hva jeg spiser, men antall kcal jeg får i meg hver dag, varierer dessverre veldig. Noen dager er jeg på altfor mye, type 1600 kcal, mens andre dager er det nærmere 600 kcal... Varierende apetitt og medisiner har skylden, men jeg tror jeg mister mer muskelmasse enn jeg er fornøyd med. Dette er bare utrolig slitsomt akkurat nå, og jeg tviler på at vektnedgangen er reell. Skjønner ikke at jeg i det hele tatt går ned i vekt nå, for jeg har vært for uvel til å trene de siste ukene... Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei
Jeg vet ikke hvordan dere andre regner ut vekt, men jeg veier meg både morgen og kveld, og tar gjennomsnittet av de to.

Jeg veier meg hver gang om morgen før frokost. Da regner jeg med at tallene er sammenlikbare.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

weiwei kan du oppdatere min vekt også, på uke 2: -1,6 kg ?

Er det du som ble med litt senere. Jeg syns det blir vanskelig å føre tallene hvis jeg skal regne at denne uka er uke 3 for meg, mens den er uke 2 for andre. Derfor hopper jeg bare over ukene hvor noen ikke var med. Altså det er uke 3 i prosjektet vårt nå, men det trenger ikke bety at det er vekten du mistet ila 3 uker.

Jeg vil ikke lese gjennom hele tråden, men kan du spesifisere hvordan du vil tabellen skal se ut for deg? Skal jeg skrive ditt første resultat som -1 og andre -1,6 og du startet fra uke 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som ble med litt senere. Jeg syns det blir vanskelig å føre tallene hvis jeg skal regne at denne uka er uke 3 for meg, mens den er uke 2 for andre. Derfor hopper jeg bare over ukene hvor noen ikke var med. Altså det er uke 3 i prosjektet vårt nå, men det trenger ikke bety at det er vekten du mistet ila 3 uker.

Jeg vil ikke lese gjennom hele tråden, men kan du spesifisere hvordan du vil tabellen skal se ut for deg? Skal jeg skrive ditt første resultat som -1 og andre -1,6 og du startet fra uke 2?

ja takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg hver gang om morgen før frokost. Da regner jeg med at tallene er sammenlikbare.

Ja, det har jeg også egentlig hatt litt i bakhodet... Samtidig veier man jo mer mesteparten av døgnet grunnet inntak av væske osv, så er vel derfor jeg likevel tenker gjennomsnitt.

Er vi på uke 3?? Kjempeforvirra, jeg.... :klo: Ser det jeg satt opp forståelig ut på noen som helst måte nå?

Ellers lurer jeg på hvordan det går med alle andre nå. :) Får dere trent? Virker som det er tid for influensa og styr igjen, så jeg kjenner det veldig på kroppen... Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn gjør jeg og, men om jeg har spist et større måltid kvelden i forveien står det veldig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt skikkelig forkjøla her og kunne ikke trent denne uka uansett, så passer i grunnen greit med en diett som ikke tåler allverdens trening ved siden av, nå :).

Pleier ellers å prøve å trene noe som heter Tabatta. Det er kort fortalt steinhard intervall trening i 35 minutter: 20 sekunder på og 10 sekunder av og 1 minutts pause etter 4 minutter.

Fikk en følelse av at det virkelig var alt det lovet på internett i forhold til forbrenning og sånn i begynnelsen, men ble mer i tvil senere, da jeg ikke fortsatte å gå ned i vekt med det.

Trener dere andre, og hva trener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloe87

Har blitt skikkelig forkjøla her og kunne ikke trent denne uka uansett, så passer i grunnen greit med en diett som ikke tåler allverdens trening ved siden av, nå :).

Pleier ellers å prøve å trene noe som heter Tabatta. Det er kort fortalt steinhard intervall trening i 35 minutter: 20 sekunder på og 10 sekunder av og 1 minutts pause etter 4 minutter.

Fikk en følelse av at det virkelig var alt det lovet på internett i forhold til forbrenning og sånn i begynnelsen, men ble mer i tvil senere, da jeg ikke fortsatte å gå ned i vekt med det.

Trener dere andre, og hva trener dere?

Tells gåtur som trening? Går gåtur 40 minutter fem dager i uka. Også har jeg sex hver dag :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned 5 kilo frem til jul.

Begynte på lavkarbo i juni og har gått ned ca 15 kg.

Pr i dag veier jeg 94 kilo, er 172 cm høy, så målet er å havne på 89 kilo i første omgang.

Det endelige målet mitt er 80 kilo.

Wow! 15 kg på 3 mnd. Hva spiste du?

Anonymous poster hash: ea150...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sengaia

Jøsses, i dag veier jeg 1.3 kg mindre enn i går... 68 kg i går, og 66.7 i dag... betyr det at jeg hadde mye vann i kroppen i går som ikke skulle være der, eller skal jeg ta utgangspunkt i dagens vekt?

Jeg har forresten dårlig matlyst for tiden. Like greit når jeg skal ned i vekt, men vet noen om man mister mye muskelmasse av å spise litt mindre bare for en liten periode? Prøver å få i meg mest mulig proteiner. Trener lite styrke for tiden også, men minst en gang i uka da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med! Håper det blir resultater, så jeg tør å legge det ut her :fnise:

Veier 72kg nå og er 165cm.

Første mål er 68 kg (da er jeg innenfor det normale på bmi), men skulle gjerne veid rundt 60kg! Men det ser jeg egentlig som er litt fjernt mål nå, så 5kg ned før jul er et godt utganspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Her går det endelig fremover igjen..eller nedover er vel mer riktig ord :fnise:

Maxvekten forrige uke var 95.6, men nå er jeg frisk igjen og jeg kjemper hardt mot effekten av ny medisin, så nå er jeg nede på 93.3 kg, snaaart nede på der jeg var før influensaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...