Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)

Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Hvorfor veier du deg ikke bare en gang pr syklus?

En gang per syklus? Vi har jo en veiedag hver fredag, så jeg vil være like aktiv med veieng som alle andre her. Derfor veier jeg meg hver fredag, fire-fem ganger per syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gang per syklus? Vi har jo en veiedag hver fredag, så jeg vil være like aktiv med veieng som alle andre her. Derfor veier jeg meg hver fredag, fire-fem ganger per syklus.

Åja :fnise: Jeg ser jo at det er opplegget her. Men, hvis du ikke hadde deltatt i tråden - ville det ikke vært en lur idé å veie seg bare en gang i måneden? (Si ja!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja :fnise: Jeg ser jo at det er opplegget her. Men, hvis du ikke hadde deltatt i tråden - ville det ikke vært en lur idé å veie seg bare en gang i måneden? (Si ja!)

Hva er da forskjell på å veie seg en gang i måneden vs en gang per to mnd? Om jeg ikke deltok i tråden og dermed ikke var fokusert på å gå litt ned i vekt, så ville jeg ikke veid meg i det hele tatt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg bli med? Vet det ikke er veldig lenge igjen til jul, men det er mye man kan få gjort på 1mnd.

Jeg er 167 cm høy og veier 62,8kg. Vil gjerne ned til 59 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med, selv om det ikke er lenge igjen til jul. Får jeg lov? Jeg har egentlig fulgt med på tråden siden den ble opprettet, og samtidig hatt et mål om å gå ned noen kilo. Grunnen til at jeg ikke har "meldt meg på" før nå, er at jeg ikke har hatt badevekt før jeg kjøpte meg det tidlig denne uka.

Jeg veide vel rundt 73,5 kg når tråden ble opprettet, så du kan gjerne skrive det som startvekt på meg. Nå ser det ut til at jeg veier rundt 69,5 kg (offisiell veiing i morgen tidlig, da), så det betyr faktisk at jeg er nesten i mål for de 5 kg før jul :)

Ellers er jeg i slutten 20-årene, kvinne, og 163 cm høy. Har et mål om å hvertfall komme ned på 65 kg på lengre sikt, men om jeg klarer 1 kg til før jul er jeg storfornøyd med det.

Signerer med B85 :)

Anonymous poster hash: 785e8...a76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jaja, ingen vektnedgang på meg denne uka. Men ingen oppgang heller, og det er jo bra! Ligger på akkurat det samme som sist fredag. Bedre lykke neste uke :)

Siden sist fredag: 0 kg

I "5 kg før jul"-prosjektet: -4,5 kg

Totalt siden livstilsendring 5.august: -9,9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Her ligger jeg og vipper mellom 89 og 90.

Har bestemt meg for at jeg vil ned til 85 kilo, men tar det veldig med ro.

Unner meg litt karbomat som fredagspizza osv, så det er vel grunnen til at vekten holder seg såpass stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gad, var vel på 68,1 forrige fredag, så gikk jeg opp et kilo i vannvekt påfølgende uke(legger vel ikke på meg 500g over natta to ganger på ei uke tenker jeg). Så nå er jeg på 68,7 igjen... BLEH! Jeg som tenkte jeg endelig skulle komme ned på 67kg mandag som var, slik at det bare var 1-2 kg igjen! Grr!

-Lolla

Anonymous poster hash: 86e1e...f03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 93,3 kg i dag - MEN jeg har vært (og er fortsatt) influensasyk denne uken, så regner det ikke som et helt reelt vekttap. Får se neste uke, da må jeg vel være frisk (lei-av-å-være-syk :( )

Men vekttapet i dag blir da uansett 6,7 kg siden jeg ble med i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, lenge siden jeg har vært her inne nåja :P Har ikke hatt pc, og kg på telefonen er bare irriterende :fnise:

Ligger på 66,7kg! Det var min vekt idag morges :) Vært mye fokus på trening og jobb i det siste, fått samla meg etter bruddet med eksen også så nå går det riktig vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 94,1 idag.

Det er -0.7 siden forrige uke.

Totalt har jeg gått ned 8.9 kilo.

1,6 kilo totalt siden jeg ble med her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grapefrukt

Noen som har noen gode tips til sunne fettkilder utenom advokado, nøtter, meiriprodukter, bacon, fet fisk og oliven/olivenolje?

Gått ned en halv cm til rundt magen denne uken, men nå gikk det så raskt at jeg tviler på at det er noe annet enn vann/luft. (Fornøyd uansett) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var visst litt optimist når jeg trodde på vekta da den viste 69,7 kg tidligere i uka. Dagens offisielle veiing viste nemlig 70,4 kg. Jeg er fornøyd med det, da, og så får jeg heller satse på 69,? til neste uke :)

B85

Anonymous poster hash: 785e8...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekta viste 98,5 i dag, ned 1,2 kilo. Dette til tross for noe økt matinntak, har ligget på rundt 1600 daglig, men målet er 1400 daglig. Når man har en del å ta av, bruker vel kroppen en del kalorier bare ved å opprettholde seg, antar jeg. :-) Veide ca 107 kg ved oppstart 26. september, så ca. 8 kg ned på 8 uker. :-) *klappesegselvpåskuldra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten har omtrent ikke rikket seg :/
Veide idag 68,2 kg. Totalt gått ned 1,8 kg. Alt for lite :( Må kjøre hardt på nå! Ikke lenge igjen til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 98,5 i dag, ned 1,2 kilo. Dette til tross for noe økt matinntak, har ligget på rundt 1600 daglig, men målet er 1400 daglig. Når man har en del å ta av, bruker vel kroppen en del kalorier bare ved å opprettholde seg, antar jeg. :-) Veide ca 107 kg ved oppstart 26. september, så ca. 8 kg ned på 8 uker. :-) *klappesegselvpåskuldra*

Så flink du er! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig startvekt rundt to uker før vi begynte i denne tråden: 76-78 kg

Startvekt for denne tråden: ca. 73 kg

Uke 1: 72,1 kg

Uke 2: 71 kg

Uke 3: 70,1 kg

Uke 4: 69,2 kg

Uke 5: 68,8 kg

Uke: 6: 68,4 kg

Uke 7: 68,4 kg

Uke 8: 68,4 kg
Får steroider og sukkervann IV uten å få trene, så nå er det pause. Glad jeg ikke har gått opp! :icon_lol:
Edit: Glemte å legge til at jeg har mistet 4 cm rundt midjen! :danse:
Endret av Elanore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...