Rumle Skrevet 2. september 2016 #941 Del Skrevet 2. september 2016 1 minutt siden, hjertesukka skrev: Oj, ei skikkelig monsterbøye altså. Men er det en slags likørblanding du lager? JA, på en måte, men jeg liker ikke å bruker så mye sukker, så tar bare ett par skjeer på et svært glass, synes det blir best da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #942 Del Skrevet 3. september 2016 14 timer siden, Rumle skrev: Ellers så får gjestene sove i telt! Man må jo prioritere! Enig her 14 timer siden, hjertesukka skrev: Da må jeg vurdere om jeg skal få meg ei gjestehytte eller et drivhus? Eller kanskje begge deler, kjære lotto kom og hjelp meg. Jaa, høres også ut som en plan 14 timer siden, Rumle skrev: Jaaaaaaaaa, men det hjelper heller ikke - for da må jeg jo huske å lese OG følge den! Engletrompeter er jo så nydelige Vil gjerne prøve det en dag Hvilken farge hadde hun? Var det da De var hvite, duftet helt vanvittig godt på natta Hun ga de litt kaffegrus jevnlig husker jeg. Åå den takterassen Jeg brukte flere uker på å bli kjent med henne så jeg fikk være der Bare, en kjempetabbe før vi kom så langt. En dag hun ikke var hjemme klarte jeg ikke å motstå den og satt der når hun kom hjem, det var ikke noe gøy! Man måtte nemlig gå gjennom soverommet hennes for å komme ut dit. Men det endte jo veldig bra da, var hun som plutselig tok meg på to fantastiske turer rett før jeg skulle hjem igjen. Og mellom da så småpratet vi både om kunst og planter på henholdsvis haltende italiensk og haltende engelsk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #943 Del Skrevet 3. september 2016 14 timer siden, Rumle skrev: I dag har jeg endelig lagt plommer og rips i rom Så nå er julecocktailene sikret Oj så flink du er! 14 timer siden, Rumle skrev: Må huske å få kjøpt noen fine, usprøytede sitroner og lage limoncello også! Det har jeg jo hatt på ønskelisten i maaaaange år Jaaaaaaa Jeg skal følge med, så må du lage det Husk at det er best med ordentlig sterk ren sprit. Men, limoncello er veldig søtt (og syrlig) så til det må det nok hvitt sukker til for å bli godt, tror ikke brunt sukker eller honning vil bli vellykket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september 2016 #944 Del Skrevet 3. september 2016 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Oj så flink du er! Jaaaaaaa Jeg skal følge med, så må du lage det Husk at det er best med ordentlig sterk ren sprit. Men, limoncello er veldig søtt (og syrlig) så til det må det nok hvitt sukker til for å bli godt, tror ikke brunt sukker eller honning vil bli vellykket. Skal bruke hvitt sukker Har funnet oppskrifter på nett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #945 Del Skrevet 3. september 2016 1 minutt siden, Rumle skrev: Skal bruke hvitt sukker Har funnet oppskrifter på nett Så bra i mangel av italienske mødre må vel nettet duge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september 2016 #946 Del Skrevet 3. september 2016 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Så bra i mangel av italienske mødre må vel nettet duge Mhm! Kan ikke du skaffe deg en italiensk svigermor som vi kan få masse digge oppskrifter fra da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #947 Del Skrevet 3. september 2016 Et øyeblikk siden, Rumle skrev: Mhm! Kan ikke du skaffe deg en italiensk svigermor som vi kan få masse digge oppskrifter fra da? Jo må bare skaffe en kjekk oppegående italiensk mann først! Minner meg om en prat jeg hadde med Finn Schjøll, han mente jeg skulle finne meg en italiensk arving til en stor villa med enda større hage 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september 2016 #948 Del Skrevet 3. september 2016 Et øyeblikk siden, Frøkensina skrev: Jo må bare skaffe en kjekk oppegående italiensk mann først! Minner meg om en prat jeg hadde med Finn Schjøll, han mente jeg skulle finne meg en italiensk arving til en stor villa med enda større hage Det høres jo ut som en glimrende plan! Jeg liker Herr Schjøll! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september 2016 #949 Del Skrevet 3. september 2016 Blir kanskje litt rart når du skal på date og faktisk spør mer om morens kjøkkenkunnskap enn om fyren - men pyttsan 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #950 Del Skrevet 3. september 2016 Et øyeblikk siden, Rumle skrev: Blir kanskje litt rart når du skal på date og faktisk spør mer om morens kjøkkenkunnskap enn om fyren - men pyttsan Og særlig når jeg spør han ut om hun er snill og hjelper meg på kjøkkenet, jeg er ganske klønete 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september 2016 #951 Del Skrevet 3. september 2016 Et øyeblikk siden, Frøkensina skrev: Og særlig når jeg spør han ut om hun er snill og hjelper meg på kjøkkenet, jeg er ganske klønete Jeg tror kanskje dette må streames! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #952 Del Skrevet 3. september 2016 2 minutter siden, Rumle skrev: Det høres jo ut som en glimrende plan! Jeg liker Herr Schjøll! Det var koselig når han pleide å være i butikken, alltid hyggelig å prate litt. Og så hadde han jo så fine ideer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september 2016 #953 Del Skrevet 3. september 2016 Et øyeblikk siden, Frøkensina skrev: Det var koselig når han pleide å være i butikken, alltid hyggelig å prate litt. Og så hadde han jo så fine ideer Det vil jeg tro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #954 Del Skrevet 3. september 2016 1 minutt siden, Rumle skrev: Jeg tror kanskje dette må streames! Særlig når jeg får stygge blikk og avslag på avslag fra mammamennene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september 2016 #955 Del Skrevet 3. september 2016 Dette blir bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #956 Del Skrevet 3. september 2016 Et øyeblikk siden, Rumle skrev: Dette blir bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. september 2016 Forfatter #957 Del Skrevet 3. september 2016 Bon giorno! Hoho, som dere gir meg ideer! - Og ikke nok med det, jeg har jo allerede en fiks ferdig slektning med olivengård i Italia. Han er veldig hyggelig, men "åt det andra stellet" som svensken sa. I dag har jeg vært på roseutsalg! Fant to stk, et Schnewittchen og et Rapsody in Blue, flotte, store og sterke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september 2016 #958 Del Skrevet 3. september 2016 28 minutter siden, hjertesukka skrev: Bon giorno! Hoho, som dere gir meg ideer! - Og ikke nok med det, jeg har jo allerede en fiks ferdig slektning med olivengård i Italia. Han er veldig hyggelig, men "åt det andra stellet" som svensken sa. I dag har jeg vært på roseutsalg! Fant to stk, et Schnewittchen og et Rapsody in Blue, flotte, store og sterke. Oi, olivengård i Italia? Kan det bli bedre? Må i så fall være vingård Så gøy med roser på salg! Hvor skal du plassere disse da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september 2016 #959 Del Skrevet 3. september 2016 2 timer siden, Frøkensina skrev: --- De var hvite, duftet helt vanvittig godt på natta Hun ga de litt kaffegrus jevnlig husker jeg. Åå den takterassen Jeg brukte flere uker på å bli kjent med henne så jeg fikk være der Bare, en kjempetabbe før vi kom så langt. En dag hun ikke var hjemme klarte jeg ikke å motstå den og satt der når hun kom hjem, det var ikke noe gøy! Man måtte nemlig gå gjennom soverommet hennes for å komme ut dit. Men det endte jo veldig bra da, var hun som plutselig tok meg på to fantastiske turer rett før jeg skulle hjem igjen. Og mellom da så småpratet vi både om kunst og planter på henholdsvis haltende italiensk og haltende engelsk Fikk visst ikke med meg dette i sted! Den terrassen høres jo bare helt fantastisk ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #960 Del Skrevet 3. september 2016 38 minutter siden, hjertesukka skrev: Bon giorno! Hoho, som dere gir meg ideer! - Og ikke nok med det, jeg har jo allerede en fiks ferdig slektning med olivengård i Italia. Han er veldig hyggelig, men "åt det andra stellet" som svensken sa. I dag har jeg vært på roseutsalg! Fant to stk, et Schnewittchen og et Rapsody in Blue, flotte, store og sterke. Ciao bella Hjelpemeg hvorfor har du ikke okkupert han, kan jo alltids ha et åpent forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå