Gå til innhold

Hjertesukkenes bro

hjertesukka

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, hjertesukka skrev:

Hm, jeg vet ikke helt hvor jeg skulle få en second opinion, kanskje på en sånn privatklinikk? Eller har du noen forslag?:)

Nei, det er det da! Jeg har egentlig ikke peiling, men tenker at en privatklinikk kan vaere veien aa gaa ja:)Regner med at det er en del ryggspesialister rundt omkring. Kanskje du kan google deg litt frem til folks erfaringer med forskjellige klinikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Rumle skrev:

Nei, det er det da! Jeg har egentlig ikke peiling, men tenker at en privatklinikk kan vaere veien aa gaa ja:)Regner med at det er en del ryggspesialister rundt omkring. Kanskje du kan google deg litt frem til folks erfaringer med forskjellige klinikker?

Takk for tips. Ja, jeg tenkte konkret på Aleris klinikken, den er ikke så langt ifra der jeg bor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Jeg haaper du finner ut av det :klemmer:

Kommer du deg litt ut i hagen, eller maa du holde deg inne for det meste?

Takk, hm, jeg skulle jo ønske at jeg kom meg ut som før, men det gjør jeg ikke. Det er noe med balansen som er så skummelt. Men prøver å ta inn det som blomstrer, så jeg får nyte det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hjertesukka skrev:

Takk, hm, jeg skulle jo ønske at jeg kom meg ut som før, men det gjør jeg ikke. Det er noe med balansen som er så skummelt. Men prøver å ta inn det som blomstrer, så jeg får nyte det. 

Huff ja, det er best du er forsiktig. Godt du faar tatt inn litt da i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Rumle skrev:

Huff ja, det er best du er forsiktig. Godt du faar tatt inn litt da i alle fall :)

Ja, prøver å være forsiktig, men det hender det går galt.

Hvordan står det til i den spennende hagen din, da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, hjertesukka skrev:

Ja, prøver å være forsiktig, men det hender det går galt.

Hvordan står det til i den spennende hagen din, da? 

Ikke saa mye spennende som skjer her egentlig :laugh:. Har hatt skikkelig mye problemer med snegler i aar, og det tar litt piffen ut av hagegleden altsaa. Tror kanskje det har vaert ekstra ille pga mye daarlig vaer. Men, skal straks hoeste inn eplene mine da, det er da noe :) Ellers blir det mye rydding og litt omplanting og loekplanting regner jeg med. Haaper vaeret blir bra fremover :)

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbaska med de sneglene, altså! Her har igrunnen ikke vært så mye, men måtte sette georginene opp på et høyt bord. Må være hyggelig med epler da, tenk på alt du kan lage. 

Ja, det er jo meldt ganske fint vær framover nå. Egentlig liker jeg høsten bedre enn våren.:gresskar:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hoesten er nydelig fin. Har alltid vaert glad i den, men er naa veldig glad i vaaren ogsaa. Er liksom en ny start, det trengs iblant :) 

Ja, tenkte aa proeve meg paa eplemos i aar, ellers blir nok mesteparten spist som de er, er veldig glad i epler saa det gaar et par om dagen :PBlir nok en eplekake eller to ogsaa!

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, hjertesukka skrev:

Jeg laget eplekake her om dagen med pannekakerøre- veldig lettvint og godt. :kokk:

Det hoeres godt ut! :spise:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eplepannekake høres godt ut! :ninuskapus:

Haging er blant annet en kunstart i å lære seg å glede seg over det man kan og overse det som ikke går/har gått noe bra. Det er jo ikke alltid lett, men tror vi lærer mye av å nyte de vekstene vi kan. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett, Frøkensina. En hage blir aldri "ferdig"- den endres hele tiden, og noe blir utrolig bra og noe ikke helt som vi tenkte fra børjan. Det er jo DET som er det spennnende med å hage. Gleder meg over roser jeg nå- Augusta Louise kommer med masse nye knopper! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi, du kan kan jo ikke publisere slike oppskifter, man blir jo rent sulten. Eller søtsugen! :ler: 

Koselig med litt blomster, får nyte det så lenge det varer! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...