Gå til innhold

Hjertesukkenes bro


hjertesukka

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Rumle skrev:

Jeg var saa glad at den kraftige vinden i forrige uke ikke tok alle bladene paa hjertetreet mitt, for det er saa fint i aar, og da var det halveis groent, litt gult og masse rosaroedt! :ninuskapus: Men, saa kom det jammen en ny kraftig vind og tok masse! :snurt: Jaja, er litt igjen da, faar nyte det :)

 

Har du mange fine hoestfarger i hagen din?

Hjertetre høres nydelig ut! Når jeg tenker meg om, så har jeg egentlig ikke så mange høstfarger. Kunne kanskje anskaffet meg noen slike sibirkornell bare for å få litt farge om høsten/vinteren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.10.2017 den 13.02, hjertesukka skrev:

Hjertetre høres nydelig ut! Når jeg tenker meg om, så har jeg egentlig ikke så mange høstfarger. Kunne kanskje anskaffet meg noen slike sibirkornell bare for å få litt farge om høsten/vinteren. 

Ja, det er saa fint med hoestfarger! :ninuskapus:

Veldig glad i hjertetreet mitt, det skifter en del farge, naa er det ca. slik 

cercidiphyllum_japonicum1.jpg

Bladene blir ofte forskjellige varianter av sterk roedrosa her naar de faller av, og da dufter det sukkerspinn ogsaa! :mynona:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, hjertesukka skrev:

Så utrolig flotte farger sammen! :blomst:

Jaaa ikke sant

 

Hvordan staar det til med deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Jaaa ikke sant

 

Hvordan staar det til med deg :)

Joda, det humper ivei, er hverken bedre eller verre. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hjertesukka skrev:

Joda, det humper ivei, er hverken bedre eller verre. :laugh:

Uff, det er jammen ikke lett aa ha det slik! :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. hoestfarger, jeg har ett nytt lite loennetre i aar, som jeg er veldig spent paa hvordan vil bli i fargen naa. Inspiserte det i dag, men det var ikke antydning til foranbdring enda, spennende aa foelge med paa! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Uff, det er jammen ikke lett aa ha det slik! :sukk:

Det som er så frustrerende er at jeg bruker sååå mye energi på enkle oppgaver- pluss at det er ingenting jeg selv kan gjøre aktivt for å bli bedre. Fysio f.eks hjelper lite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hjertesukka skrev:

Det som er så frustrerende er at jeg bruker sååå mye energi på enkle oppgaver- pluss at det er ingenting jeg selv kan gjøre aktivt for å bli bedre. Fysio f.eks hjelper lite.

Ja, jeg forstaar deg veldig godt, har hatt mye problemer med ryggen selv oppigjennom, og det er saa fortvilende naar tiden gaar og ingenting forandrer seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Ja, jeg forstaar deg veldig godt, har hatt mye problemer med ryggen selv oppigjennom, og det er saa fortvilende naar tiden gaar og ingenting forandrer seg. 

Men er du bra nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hjertesukka skrev:

Men er du bra nå?

Ja det er jeg, men jeg har generelt en problemrygg saa har en del smerter med det uansett, varierer fra dag til dag, men saann har det alltid vaert, saa det er jeg vant med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Rumle skrev:

Ja det er jeg, men jeg har generelt en problemrygg saa har en del smerter med det uansett, varierer fra dag til dag, men saann har det alltid vaert, saa det er jeg vant med. 

Ikke kjekt med smerter! - Det største problemet mitt, er at venstre fot ikke eier balanse pga den nerven fra ryggen som er ødelagt. Har kun moderate smerter, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varme pledd og kakao eller kaffe til dere mot diverse ryggtull :kaffekopp::kaffekopp: 

DLTP4vkVwAAqT8X.jpg

Jeg har hatt en dobbel proplaps som var utrolig vondt, så jeg vet litt om hvordan det kan være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg (polsk) vaskehjelp på besøk! Kjempedeilig, siden jeg for tiden ikke kan gjøre så mye selv. Hun tørker støv, vasker og pusser alt hun ser. Hun må gjerne holde på hele dagen for min del. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innlagt på hospitalet for en del prøver. Må bare fortelle om spinalprøven i går 😀- ei venninne av meg fortalte at hun hadde opplevd det som «verre enn en fødsel». Gjett om jeg grudde meg da! Men til min store overraskelse kjente jeg absolutt ingenting- og da mener jeg ingenting! Tror det var en flink lege, men likevel! 😷😁

Endret av hjertesukka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...