Gå til innhold

Hjertesukkenes bro


hjertesukka

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Rumle skrev:

Nydelig farge!

Ja, bare vent til den springer skikkelig ut! Skal ta bilde da også. :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, hjertesukka skrev:

Nei, det var pga nerver i klem at jeg falt. Gikk en stund før vi skjønte sammenhengen. Er så lei nå at jeg rett og slett gleder meg til operasjon.:hoppe:

Huff, haaper virkelig operasjonen gaar bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Huff, haaper virkelig operasjonen gaar bra. 

Ja, ikke snakk, hehe. Har tenkt på alt som kan gå feil, sjølsagt. Men noen gjorde meg oppmerksom på at dette sannsynligvis vil gå bra. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa skinner solen her, saa jeg faar ta en tur ut og sloss litt med sneglene foer det starter aa regne igjen :pisk:

 

Ha en fin kveld videre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Rumle skrev:

Naa skinner solen her, saa jeg faar ta en tur ut og sloss litt med sneglene foer det starter aa regne igjen :pisk:

 

Ha en fin kveld videre :)

Takk i like måte. Her skal jeg snu ei stor potte på hodet og se om det er snegler inni. (hvis jeg får det til!). Noe spiser på georginen min! :raven:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, hjertesukka skrev:

Takk i like måte. Her skal jeg snu ei stor potte på hodet og se om det er snegler inni. (hvis jeg får det til!). Noe spiser på georginen min! :raven:

Huff, det er sikkert snegler ja, de er he;t vill etter georginer! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Rumle skrev:

Huff, det er sikkert snegler ja, de er he;t vill etter georginer! 

Fant kun en sånn snegle med hus på, men har mistanker om at de spiser det de kommer over, de også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hjertesukka skrev:

Fant kun en sånn snegle med hus på, men har mistanker om at de spiser det de kommer over, de også. 

Ja, de spiser nok litt de ogsaa. Lurer paa om ikke det er noe flygende insekt som spiser en del ogsaa, for jeg har sett en del blader hoeyt oppe som har en annen type hull som ikke helt minner om maaten snegler oedelegger paa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rumle skrev:

Ja, de spiser nok litt de ogsaa. Lurer paa om ikke det er noe flygende insekt som spiser en del ogsaa, for jeg har sett en del blader hoeyt oppe som har en annen type hull som ikke helt minner om maaten snegler oedelegger paa.

Jepp! Tanken har slått meg. Spesielt siden jeg ikke har sett en eneste brunsnegle i nærheten av der den står.

Forbaska! :sprettert::ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er georgineskjønnheten! - Den er i utgangspunktet frisk og fin, men akk, så oppspist på bladene. Og se den ene lille gulaktige knoppen inni der! Lyst å ta den inn om kveldene! :P

IMG_1998.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med disse fine stokkrosene rundt pipa mi, så ønsker jeg alle en riktig GOD HELG! :nordvesta:

IMG_2001.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, så nydelig. Mine blomster tok kvelden mens vi var på ferie. Ingen til å vanne dem, men men. Får prøve meg på nytt. ;) 

Håper du har en flott helg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Spoca! - Ja, små potter og ferie lar seg ikke kombinere. :ler: Been there, done that. Men det finnes løsninger; jeg har to inneblomster som står i kjempestore potter med plastikkbøtter utenpå og de greide seg fint en måned alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, SPOCA skrev:

Aha, smart! :) 

Ikke sant? :PSå neste gang dere skal på koselig ferie (ja,har fulgt med må du tro! :ler:) så finnes det faktisk måter å holde liv i plantene. Det beste er sjølsagt om noen vanner jevnlig, men ikke alle har en sånn person tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline av Monaco står stappfull av knopper nå! Altså det hvite rosetreet mitt. (Har ett til med hvite roser, men det fikk jeg ikke stelt i sommer, så det ser litt sjabert ut.)

På bildet ser rosene gule ut, men de er hvite med en ørliten rød rand. Kjempevakre! 

bilde (121).JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...