Gå til innhold

The Walking dead - generell diskusjon- NB! ikke tegneserien. (splittet fra "når begynner sesong 4 av The walking dead?")


Gjest badeand1

Anbefalte innlegg

Kutt tegneseriesnakk, takk. Se tittelen på tråden.

Det skulle faen meg ikke vært mulig! Jeg er ikke interessert i å vite hvem som kanskje dukker opp og at de er verre enn den og den og sånn og sånn. Drit i å snakk om det!

Anonymous poster hash: e9b35...2af

:omg: :ironi:

Men til Mann 42 og mitt forsvar: det vi diskuterte er ganske så relativt mtp sesong 4, og hva den bygger / legger opp til. Og det anser jeg for "generell diskusjon". + at dette er ikke noen hemmelighet whatsoever, jeg tror til og med det har blitt pratet om på The Talking Dead (og når det prates om på The Talking Dead så ser jeg på dette som å inngå i TV serien, siden de to er connecta, og ikke bare tegneserien) + at det ligger en god del clues i sesongavslutningen til sesong 4. Så dette vil jeg påstå er noe de fleste vet om og er iøyefallende serierelevant.

Men greit, ikke mer Negan snakk, hvis folk foretrekker å utelukke tegneserien 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes godt vi kan spekulere litt i hva som kommer til å skje i TVserien kontra tegneserien :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes godt vi kan spekulere litt i hva som kommer til å skje i TVserien kontra tegneserien :ninja:

Da kan dere lage en egen tråd for det.

Anonymous poster hash: e9b35...2af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å savne Hershel som ble halshugget av Guvernøren, lurer på hvordan det går med Carol , Tyreese og den skjønne lille babyen Judith:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å savne Hershel som ble halshugget av Guvernøren, lurer på hvordan det går med Carol , Tyreese og den skjønne lille babyen Judith:)

Den scena hvor Hershel ble halshugget var grusom. Han har vært med så lenge også var han en skikkelig fin fyr. Glad guvernøren ble tatt til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hvorfor snakker dere om det som allerede har hendt i serien? Vi har jo allerede diskutert hele sesong 4 av serien for flere måneder siden og vet hva som skjer

Da kan dere lage en egen tråd for det.

Anonymous poster hash: e9b35...2af

Dette

Og med det håper jeg dere andre respekterer trådens tittel og lager heller deres egen tråd ;)



Anonymous poster hash: 74d67...9b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det vil ta sin tid før Negan dukker opp. Men det bør helst skje. Guvernøren laget et relativt fungerende sivilt samfunn der folk flest var tilfreds. Negan er en vaskekte krigsherre, en tilbakevending til samfunnsstrukturer som Europa ikke har sett siden middelalderen, da røverbaroner delte landet mellom seg. Og der det finnes tilstrekkelig sterke individer som mener at makt er rett, så vil man kanskje kunne få et slikt samfunn som det han skaper. Han selv ser ut til å trives utmerket med tingenes tilstand, og tenker nok at verdens undergang er det beste som noen sinne har skjedd....

Middelalder og negan, hvorfor tenker jeg på den siste viking nå?

Vet du hva jeg har merket meg, og som jeg er litt nysgjerrig på? Du deltar bare i disse trådene med formaninger om at man ikke må spoile ting. Kan du ikke diskutere noe annet?

Titelen på tråden er forresten "generell diskusjon". Faller ikke det jeg og AB diskuterer, under den titelen?

Og som de andre nevnte, det står ikke tegneserien, var jeg som ba om den tittelen så slikt ikke skulle skje ;)

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middelalder og negan, hvorfor tenker jeg på den siste viking nå?

Og som de andre nevnte, det står ikke tegneserien, var jeg som ba om den tittelen så slikt ikke skulle skje ;)

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Crybaby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crybaby.

Regler er regler, ikke diskuter tegneserien i denne tråden, ellers blir det uansett rapportert og fjernet, vi vil ikke vite hva som skjer i tegneserien...

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Nå har jeg ikke lest gjennom tråden, da jeg kun har sett halvannen sesong av serien, men.. Wow. Så sinnsykt dårlige kvinnelige karakterer denne serien har. Forstår at den må basere seg på tegneserien, men herregud. Det finnes jo knapt en dame å heie på, de er brødhuer hele gjengen. Forstå meg riktig, det gjelder mesteparten av mannfolka også. Men spesielt Andrea, herregud, og Lori - men Andrea tar faen meg kaka. Anonymous poster hash: d1282...9c3

Liker du ikke Andrea? Frem til der du er, halvannen sesong ut, må jeg si at hun er den absolutt beste kvinnelige karakteren! Forøvrig enig i at Lori er et brødhue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Whaaat? Hva med Carol? Eller er det et krav at de er hjelpeløse?

Carol er kanskje hot for deg siden dere er på samme alder men for meg ser hun gammel og grå ut, men ikke rart når hun nærmer seg 50

Men jeg liker karakteren hennes, hun har blitt veldig tøff de siste 2 sesongene, hun er ikke bare en hjelpeløs mor som blir mishandlet av mannen lenger

Endret av Big Jim Rennie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Carol er kanskje hot for deg siden dere er på samme alder men for meg ser hun gammel og grå ut, men ikke rart når hun nærmer seg 50

Men jeg liker karakteren hennes, hun har blitt veldig tøff de siste 2 sesongene, hun er ikke bare en hjelpeløs mor som blir mishandlet av mannen lenger

Andrea var ikke noen MILF, heller. No baby, no mom, no MILF. Mom I'd Like to Fuck. MILF. See?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea var ikke noen MILF, heller. No baby, no mom, no MILF. Mom I'd Like to Fuck. MILF. See?

Milf er noe man kaller folk i 30 til 40 åra som er deilige. Carol er ikke noe mer heller hun lenger. Jeg syns andrea var ganske hot, til å være nesten 50 så holder hun seg bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milf er noe man kaller folk i 30 til 40 åra som er deilige. Carol er ikke noe mer heller hun lenger. Jeg syns andrea var ganske hot, til å være nesten 50 så holder hun seg bra

Sorry, men der er jeg purist. De må være mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...