Gå til innhold

The Walking dead - generell diskusjon- NB! ikke tegneserien. (splittet fra "når begynner sesong 4 av The walking dead?")


Gjest badeand1

Anbefalte innlegg

Gjest miora

Det ble vel ikke utført en voldtekt, så vidt jeg fikk med meg stoppa de ham. Og siden det var en stor del av scenen så antar jeg at folk fikk med seg hva som holdt på å skje, var jo det som satt i gang hele "blodbadet" :P

Anonymous poster hash: 0b8b2...323

Fikk det ikke med meg før jeg kikka igjen, jeg. Men mot slutten så det veldig ut som Carl vrei seg i smerte fordi han, ja, tok den inn. Men får virkelig ikke håpe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hva som har skjedd med Beth jeg. :lete: Hadde endelig begynt å like henne etter de ga henne litt mer personlighet. Og så forsvunnet. Tror dere kannibalene har henne? :spise: Håper ikke det.

Liker å lese disse artiklene om episodene, legger inn link i tilfelle andre her ville likt det: http://www.tv.com/shows/the-walking-dead/community/post/the-walking-dead-season-4-episode-16-a-review-139602646623/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miora

Jeg lurer på hva som har skjedd med Beth jeg. :lete: Hadde endelig begynt å like henne etter de ga henne litt mer personlighet. Og så forsvunnet. Tror dere kannibalene har henne? :spise: Håper ikke det.

Liker å lese disse artiklene om episodene, legger inn link i tilfelle andre her ville likt det: http://www.tv.com/shows/the-walking-dead/community/post/the-walking-dead-season-4-episode-16-a-review-139602646623/

Syns jeg leste et sted at det var veldig sannsynlig at hun har blitt spist. Siden hun ikke er med de andre, og noen av kannibalene hadde hennes ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooooo, jeg klarer ikke vente helt til oktober! Jeg lurer så på hva dette stedet er, hvorfor de har folk i containere, hvorfor de er så rar, og bare.. jeg er så nyskjerrig!

Vet at tegneserien og serien ikke er helt i vater for å si det sånn, men går det ann å lese tegneserien for å finne ut mer om dette stedet?! Jeg er så nyskjerrig at jeg tror ikke jeg får til å sove i natt, haha (så sesongavsluttningen en gang til nå i kveld og ble jo enda mer nyskjerrig).

Det var jo ikke akkurat en eksplosiv finale, men jeg sitter absolutt igjen med følelsen av at jeg MÅ se neste sesong!



Anonymous poster hash: 8f31c...f54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da? Den at Rick liksom har vært i koma igjennom det hele også våkner han opp?

Nei, at han som spiller Daryl har fått sparken og skal byttes ut med en annen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, i samme huset har de også bider av solsikker, noe som er på samme sted hun dama er på..... ;) Hun er nok malt så fælt på fordi folk er redd henne/ikke liker henne.

Hvilket hys?

Anonymous poster hash: d43fc...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket hys?

Anonymous poster hash: d43fc...0d6

I det samme huset hvor det bilde av hun dama er i.

10154378_573571462741772_931745362_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det samme huset hvor det bilde av hun dama er i.

10154378_573571462741772_931745362_n.jpg

Takk! Hadde helt glemt det bildet! Men i det huset var det ikke to voksne og et barn som hadde tatt livene sine? De må jo ha klart å rømme fra Terminus da? Eller at hun Mary eller hva hun nå het var moren i huset (hvorfor skulle de ellers ha et maleri av henne?) og ble helt gal etter utbruddet. Klarer nesten ikke vente!!

Anonymous poster hash: d43fc...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine elleville tanker etter å ha sett siste episode.

  • Folka på Endestasjonen er soleklart kanibaler. Når de fire løp gjennom bygget og ble skutt på, i et par scener før de ble fratatt våpen og sendt inn i vogna, så løper de forbi et innegjerdet område i en bakhage, fulle med overkropper (ribbein) med kjøttrester på. Kommentarer fra de på stedet tyder også på at de overlever på overlevende, og er også årsak til at de ikke vil drepe noen (de har ikke frysere, så det beste er om folk lever til de trenger å spise dem.
  • Beth er ikke spist. Beth ble stjålet inn i en bil med kors på, fra et begravelseshjem.. Jeg tror Beth blir funnet igjen etter at vår gjeng bryter seg ut fra Endestasjonen sånn ca 3-4 episoder inn i neste sesong. Hun blir nok holdt av en rar begravelsesagent som likte medfølelsen hennes i huset til de pyntede zombiene... eller noe sånt.
  • Carol og Tyreese er de som redder vår gjeng ut av vogna. Tipper på at de kanskje blir tatt litt mer vel i mot, pga spedbarnet og pga at folka på Endestasjonen har matfatet fullt for en stund. Barnet er neppe interessant som mat, men heller som tilskudd til flokken og da beholder de Carol (som barnet kjenner og omsorgsperson).. og for at Carol ikke skal freake ut, så må de også stelle pent med Tyreese... Carol og Co oppdager vogna og befrir gjengen og lager helvete innefra. Jepp. Definitivt!
  • Resten av second 5 blir "reisen til Washington" sammen med nerden Eugene....

:P

JEg tror jeg tenker for mye på dette.



Anonymous poster hash: 60ff6...b2c
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Then again.. jeg var blant dem som satt i en hel sesong og venter på at Lori skulle dukke opp i trygghet på den andre siden av fengselet. *sukk*... så ikke hør på meg!



Anonymous poster hash: 60ff6...b2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine elleville tanker etter å ha sett siste episode.

  • Folka på Endestasjonen er soleklart kanibaler. Når de fire løp gjennom bygget og ble skutt på, i et par scener før de ble fratatt våpen og sendt inn i vogna, så løper de forbi et innegjerdet område i en bakhage, fulle med overkropper (ribbein) med kjøttrester på. Kommentarer fra de på stedet tyder også på at de overlever på overlevende, og er også årsak til at de ikke vil drepe noen (de har ikke frysere, så det beste er om folk lever til de trenger å spise dem.
  • Beth er ikke spist. Beth ble stjålet inn i en bil med kors på, fra et begravelseshjem.. Jeg tror Beth blir funnet igjen etter at vår gjeng bryter seg ut fra Endestasjonen sånn ca 3-4 episoder inn i neste sesong. Hun blir nok holdt av en rar begravelsesagent som likte medfølelsen hennes i huset til de pyntede zombiene... eller noe sånt.
  • Carol og Tyreese er de som redder vår gjeng ut av vogna. Tipper på at de kanskje blir tatt litt mer vel i mot, pga spedbarnet og pga at folka på Endestasjonen har matfatet fullt for en stund. Barnet er neppe interessant som mat, men heller som tilskudd til flokken og da beholder de Carol (som barnet kjenner og omsorgsperson).. og for at Carol ikke skal freake ut, så må de også stelle pent med Tyreese... Carol og Co oppdager vogna og befrir gjengen og lager helvete innefra. Jepp. Definitivt!
  • Resten av second 5 blir "reisen til Washington" sammen med nerden Eugene....

:P

JEg tror jeg tenker for mye på dette.

Anonymous poster hash: 60ff6...b2c

Interessante teorier. Hva med sekken med våpen Rick begravde i skogen? Denne må jo tas i bruk på et tidspunkt, tenker jeg :P Jeg ble småskuffet av slutten på siste episode. Jeg savner Beth på en måte og håper det går bra med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessante teorier. Hva med sekken med våpen Rick begravde i skogen? Denne må jo tas i bruk på et tidspunkt, tenker jeg :P Jeg ble småskuffet av slutten på siste episode. Jeg savner Beth på en måte og håper det går bra med henne.

:P Tja. Kanskje Judith har lært og gå og stavrer under vogna med fangene for å plukke markblomster og Carol bare prater med dem gjennom veggen mens vaktene ser på, Rick forklarer hvor våpnene er og Carol henter dem for å bryte ut gjengen en natt... like før de har tenkt å sette tennene i Maggie's møre lår. Lets face it, de har EN kjærlighetshistorie i øyeblikket, og de vil neppe være utro, så da må de kjøre på "damsel in distress"-greia. Men kanskje Glenn er damselen også, Maggie er ganske tøff.

Jeg gleder meg faktisk mest til siste punkt.. En stor vandrende flokk med helter. Litt som sesong 1. Sesongene i fengselet ble litt... endestasjon. Litt vel mye drama og litt vel like walking dead. Men håper de kjører en reise mot Washington, og at vi får se noen kjente landemerker etter apocalypsen, får litt mer følelsen av hvor stort det er (som da de var i Atlanta)... tror ikke vi får vite hvorfor dette skjedde.. ikke i sesong 5, men om Eugene overlever til Washington, så får vi kanskje et par gode hint....

Anonymous poster hash: 60ff6...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de klarer å få laget en åpning i den bunkers-greia hvor kun Carl klarer å komme seg ut. Så enten slipper han ut alle de andre, eller så stikker han oppi skogen og henter våpenbagen og mens han er der møter han på f.eks Tyrese og Carol. De får ut de andre folka og så stormer de hele stedet eller rømmer derfra.

Ellers var jeg glad da Lori døde, likte henne ikke i det hele tatt. Hele dama var dødsirriterende.

Så syns jeg hele Judith karakteren kunne vært unngått, guuud så kjipt med en baby på lasset! Det fører neppe til noe godt i historien.. Venter bare på at hun skal dø på en eller annen måte.



Anonymous poster hash: 8f31c...f54
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Then again.. jeg var blant dem som satt i en hel sesong og venter på at Lori skulle dukke opp i trygghet på den andre siden av fengselet. *sukk*... så ikke hør på meg!

Anonymous poster hash: 60ff6...b2c

Men vi så jo at hun ble drept? Hvordan kan du håpe på noe sånt da?

Ellers var jeg glad da Lori døde, likte henne ikke i det hele tatt. Hele dama var dødsirriterende.

Så syns jeg hele Judith karakteren kunne vært unngått, guuud så kjipt med en baby på lasset! Det fører neppe til noe godt i historien.. Venter bare på at hun skal dø på en eller annen måte.

Anonymous poster hash: 8f31c...f54

Likte heller ikke Lori. Hun var fæl!

Innlegget er ryddet for spoiling.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine elleville tanker etter å ha sett siste episode.

  • Folka på Endestasjonen er soleklart kanibaler. Når de fire løp gjennom bygget og ble skutt på, i et par scener før de ble fratatt våpen og sendt inn i vogna, så løper de forbi et innegjerdet område i en bakhage, fulle med overkropper (ribbein) med kjøttrester på. Kommentarer fra de på stedet tyder også på at de overlever på overlevende, og er også årsak til at de ikke vil drepe noen (de har ikke frysere, så det beste er om folk lever til de trenger å spise dem.
  • Beth er ikke spist. Beth ble stjålet inn i en bil med kors på, fra et begravelseshjem.. Jeg tror Beth blir funnet igjen etter at vår gjeng bryter seg ut fra Endestasjonen sånn ca 3-4 episoder inn i neste sesong. Hun blir nok holdt av en rar begravelsesagent som likte medfølelsen hennes i huset til de pyntede zombiene... eller noe sånt.
  • Carol og Tyreese er de som redder vår gjeng ut av vogna. Tipper på at de kanskje blir tatt litt mer vel i mot, pga spedbarnet og pga at folka på Endestasjonen har matfatet fullt for en stund. Barnet er neppe interessant som mat, men heller som tilskudd til flokken og da beholder de Carol (som barnet kjenner og omsorgsperson).. og for at Carol ikke skal freake ut, så må de også stelle pent med Tyreese... Carol og Co oppdager vogna og befrir gjengen og lager helvete innefra. Jepp. Definitivt!
  • Resten av second 5 blir "reisen til Washington" sammen med nerden Eugene....

:P

JEg tror jeg tenker for mye på dette.

Anonymous poster hash: 60ff6...b2c

Det med Carol og co tror jeg kommer til å utspille seg presis som du beskriver det. Til punkt og prikke. Hvis du ikke har lest opp teorien, men kommet på alt selv er du jammen meg kreativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen hate en baby? :vetikke: Jeg synes Judith er nydelig og det at babyer fødes betyr mye i TWD - på en måte et håp for framtiden. Det blir da spennende å se hvordan Rick kommer til å reagere når han finner ut at Carol har passet på Judith. Kanskje kommer dette til å få ham til å mykne og la henne komme tilbake? Jeg liker ikke Carol noe særlig, men føler litt synd på henne. Dessuten så har hun mye kjærlighet for barn i seg.

Endret av Drizzt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...