Gå til innhold

The Walking dead - generell diskusjon- NB! ikke tegneserien. (splittet fra "når begynner sesong 4 av The walking dead?")


Gjest badeand1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine elleville tanker etter å ha sett siste episode.

  • Folka på Endestasjonen er soleklart kanibaler. Når de fire løp gjennom bygget og ble skutt på, i et par scener før de ble fratatt våpen og sendt inn i vogna, så løper de forbi et innegjerdet område i en bakhage, fulle med overkropper (ribbein) med kjøttrester på. Kommentarer fra de på stedet tyder også på at de overlever på overlevende, og er også årsak til at de ikke vil drepe noen (de har ikke frysere, så det beste er om folk lever til de trenger å spise dem.
  • Beth er ikke spist. Beth ble stjålet inn i en bil med kors på, fra et begravelseshjem.. Jeg tror Beth blir funnet igjen etter at vår gjeng bryter seg ut fra Endestasjonen sånn ca 3-4 episoder inn i neste sesong. Hun blir nok holdt av en rar begravelsesagent som likte medfølelsen hennes i huset til de pyntede zombiene... eller noe sånt.
  • Carol og Tyreese er de som redder vår gjeng ut av vogna. Tipper på at de kanskje blir tatt litt mer vel i mot, pga spedbarnet og pga at folka på Endestasjonen har matfatet fullt for en stund. Barnet er neppe interessant som mat, men heller som tilskudd til flokken og da beholder de Carol (som barnet kjenner og omsorgsperson).. og for at Carol ikke skal freake ut, så må de også stelle pent med Tyreese... Carol og Co oppdager vogna og befrir gjengen og lager helvete innefra. Jepp. Definitivt!
  • Resten av second 5 blir "reisen til Washington" sammen med nerden Eugene....

:P

JEg tror jeg tenker for mye på dette.

Anonymous poster hash: 60ff6...b2c

Hva skjer i washington og hvordan var det Beth kom bort fra Daryl og hvor er hun?? Har glemt det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nerden Eugene, ja. Kan liksom ikke helt tro på at han virkelig er vitenskapsmann. Ser mer ut som en el annen bondegutt som fikk en god idé til hvordan han kan holde seg i live og komme seg til et trygt sted. En vitenskapsmann som var såpass intelligent at han hadde funnet ut av viruset, ville vel vært litt smartere på flere områder. Og ville kanskje det beste for menneskeheten, å gjøre ideen sin kjent, i det vide og brede? Ikke være så hemmelighetsfull?



Anonymous poster hash: 85c12...ca3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer i washington og hvordan var det Beth kom bort fra Daryl og hvor er hun?? Har glemt det....

De skal vel få Eugene til Washington fordi han vet et eller annet om viruset. Beth bare forsvant, Daryl så en bil suse avgårde i full fart også var hun borte. Vi vet ikke hvor hun er.

Anonymous poster hash: e9b35...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Flere ting jeg tenker på etter å ha sett serien.

Hvorfor ser vi aldri barnezombier?

Zombiene spiser jo opp menneskene, men da bør det ikke bli så veldig mange flere zombier. Er zombiene de som har tatt livet av seg/dødd naturlig/kommet seg unna etter kun ett bitt? Hvorfor ble ikke f.eks Sofia spist helt opp?

Hva skjer hvis et zombiehode får tak i mat? Detter maten rett ut av halsen da?

:ler:

Elsker forresten serien!!

Anonymous poster hash: 47921...6b0

Vi fikk se dattera til carol som zombie

Da slutter du kanskje med tåpelige uttalelser som tilsvarer å snakke om hvordan kvinner på 99 år ikke skal ha grå hår?

Gi deg, du tar opp en gammel diskusjon, jeg har allerede avsluttet den diskusjonen for lenge siden så ikke gidd å bring den opp igjen...

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Then again.. jeg var blant dem som satt i en hel sesong og venter på at Lori skulle dukke opp i trygghet på den andre siden av fengselet. *sukk*... så ikke hør på meg!

Anonymous poster hash: 60ff6...b2c

Hvordan kunne lori komme tilbake når hun døde?

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest lurven

Har nesten akkurat begynt å se på serien, lastet ned alle episodene, så nå blir det et seer maraton.

syns det er en veldig bra serie. Liker at det er mye action, men uten at det blir for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten akkurat begynt å se på serien, lastet ned alle episodene, så nå blir det et seer maraton.

syns det er en veldig bra serie. Liker at det er mye action, men uten at det blir for mye..

Da får jeg advare deg om at det er perioder der det skjer VELDIG lite. (Når de leter etter ett av barna i gruppen feks) og det begynner å bli kjedelig. Men så snur det, og så skjer det mer. :) Siste sesongen er en av de beste hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg advare deg om at det er perioder der det skjer VELDIG lite. (Når de leter etter ett av barna i gruppen feks) og det begynner å bli kjedelig. Men så snur det, og så skjer det mer. :) Siste sesongen er en av de beste hittil.

Siste sesongen var den værste. Den første var best

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Da får jeg advare deg om at det er perioder der det skjer VELDIG lite. (Når de leter etter ett av barna i gruppen feks) og det begynner å bli kjedelig. Men så snur det, og så skjer det mer. :) Siste sesongen er en av de beste hittil.

er midt i sesong 3 nå, men synes det er bra at de ikke skjer veldig mye hele tiden, blir litt kjedelig med for mye action og hvis de skal drepe masse zombier i hver eneste episode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er midt i sesong 3 nå, men synes det er bra at de ikke skjer veldig mye hele tiden, blir litt kjedelig med for mye action og hvis de skal drepe masse zombier i hver eneste episode

Kommet sålangt allerede? På bare noen timer?

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 4 har premiere på søndag tv Norge. Tok dem jammen tid...

Så bra! Jeg fikk ikke sett en eneste episode av sesong 4 da den gikk på Fox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Så bra! Jeg fikk ikke sett en eneste episode av sesong 4 da den gikk på Fox.

Men var ikke det du som lagde tråden og spurte hvor du kunne se sesong 4?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var ikke det du som lagde tråden og spurte hvor du kunne se sesong 4?

Ja, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med sesongen :sukk:



Anonymous poster hash: 21a72...99a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lurven

Kommet sålangt allerede? På bare noen timer?

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

begynte forrige uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten akkurat begynt å se på serien, lastet ned alle episodene, så nå blir det et seer maraton.

syns det er en veldig bra serie. Liker at det er mye action, men uten at det blir for mye..

begynte forrige uke

Du sier du nesten har begynt å se på serien

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Du sier du nesten har begynt å se på serien

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

nei sa nesten akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei sa nesten akkurat

Det betyr det samme

Anonymous poster hash: 74d67...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...