Gå til innhold

Liker du McDonald's mat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, men blir også fort lei. Noen ganger veldig lyst på, men som oftest ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: e41bc...ffa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chicken Salsa, Cheeseburger <3 Nam. Digger mccern-mat, dessverre. Blir perioder hvor jeg går der litt for ofte...

Og Sundae med ekstra sjokolade..... oh myyyy... :wow:

Skrevet

Ser de har kommet med en juleburger,noen som har prøvd den?

Anonymous poster hash: 1020c...407

Nå har jeg ikke smakt "Christmas Bacon" selv, men fikk høre fra dem som testet at sennepsdressingen overdøvet alt annet. Så en må nok uten tvil like tanken på sennep på en burger ihvertfall. Jeg fikk ikke så voldsomt lyst til å teste den ut ifra responsen. "Chicken Bacon" derimot, er så og si den samme som CBO, hvis du har smakt den? Forskjellen er bare en annen type ost. Denne burgeren er jeg veldig glad i!

Må innrømme at årets julekampanje var en skuffelse da. Jeg hadde sett så frem til Pepper Jack.. Men får håpe hovedkontoret bestemmer seg for å ha den i en kampanje på nyåret heller.

• Liker 1
Skrevet

Noen som har smakt de mcmuffin typene? Er de gode?

Den med egg og bacon er god, men bare hvis de på kjøkkenet kan å tilberede den.. Er ikke samme standard overalt desverre. Men bestill uansett ikke de med pølse, det er rett og slett heslig.

Skrevet

McToast er jo på menyen igjen den! (Kun frokost)

Mener du det?! Hva!

Haha! Oiooi, you just made my day!♥

Gjest Sunshine23
Skrevet

Funker greit som nattmat på byen. Ellers kjøper jeg aldri mat fra Mcern.

Gjest Yellowrose
Skrevet

Synes det er godt ja! men det hadde jeg nok ikke gjort hvis jeg spiste veldig ofte der.

Skrevet

Det smaker godt, men jeg blir liksom ikke mett, bare veldig oppblåst i magen, og det går ikke over før jeg spiser noe skikkelig senere!

Skrevet

Spiste der en gang... Det var en smaksopplevelse! Av verste sort :P
Alle andre plasser som lager burgere er bedre :o rart egentlig

Skrevet

Er det noen som har spist mcMuffin i USA og kan svare på om det er det samme man nå får her til lands ?

Oppskriften er den samme. Men råvarene er ikke importert fra USA. Så det kan jo være minimale forskjeller i smak.

Skrevet

det er ikke noe jeg foretrekker å spise, men funker som nattmat etter en kveld på byen :) kjøper ikke middagen min der liksom, men kan godt dra dit hvis den/de jeg er med vil dit. går aldri dit når jeg er alene. kjøper baconcheese som koster 20 kr. kjøper heller en ordentlig burger på et gatekjøkken da jeg synes burgerne og pommes fritesen på mcdonads er ganske dvasne… ikke sprø med friske grønnsaker som en burger skal være!

Skrevet

Jeg tror ihvertfall at jeg "elsker" McDonalds ?

Jeg får iblant et lite "suug", og går å kjøper meg en meny . Men mens jeg spiser, så angrer jeg . Smaker ikke utrolig godt, og blir dårlig av den maten . Pluss at jeg ikke klarer å spise opp for syns ikke smaken er sånn veldig bra .

Men joda noen uker/mnd senere så går jeg å kjøper meg en meny eller eventuelt ender opp der etter en tur ute fra shopping . Dårlig vane !

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har smakt Chicken salsa burgeren?Er det god? Er den sterk?

Skrevet

Det sklir ned, helt klart, men selv foretrekker jeg Burger King.

Skrevet (endret)

Har egentlig bare smakt cheeseburgeren. Syns det er godt, men blir jo lei av det i lengden (som alt annet).

Endret av Snowblind
Skrevet (endret)

Jeg er egentlig ikke så veldig glad i McDonalds, men noe av maten der.. Jeg klarer ikke alltid å holde meg unna den :fnise: Cheeseburger, McToast, sjokolademilkshake og pommes fritesen kommer jeg alltid tilbake til (gjerne etter en fuktig bytur) og jeg har alltid dårlig samvittighet etterpå.

Endret av Juvel
Skrevet

Liker hverken maten eller måten maten blir laget på, så nei.

Skrevet

Blir ikke mett selv om jeg vet at jeg har spist for mye, trigger fortsatt overspising av usunn mat, det er kjedelig og stressende å stå i kø, masete barnefamilier, vanskelig å få oversikt over menyen, og det koster for mye, så nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...