Gå til innhold

Liker du McDonald's mat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spiser der kanskje 3-4 g i året. Liker burgerene men ikke pommes fritsen. Frister mindre etter jeg så den videoen hvor Jamie Oliver viste hvordan kjøttet ble fremstil.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes pommes fritsen er god, samme med kyllingnuggetsene. Jeg drar så og si aldri dit pga jeg generelt spiser lite ute, men var der faktisk for 2 uker siden, sammen med sønnen min og noen venner. Det ble sønnen min sitt første MacDonalds måltid og jeg begynte å skjønne hvorfor noen familier går dit titt og ofte. Det er jo superlettvint, og ikke minst billig, pluss barna får ballong, figurer osv. Helt fenomenalt! Haha!

Neida, men seriøst, så er jeg ikke fan av Macen, men kan gå dit innimellom type 1-2 ganger i året.

Jeg synes burgerne deres er grusomme, de setter seg fast i ganen min :(

Skrevet

Liker maten der jeg. Vet det er som å banne i kirka dette, men jeg liker McDonalds mat!

• Liker 7
Skrevet

Jeg er sjelden på mcern. Det kan hende jeg får lyst på det som nattmat når jeg er på byen.

Skrevet

ikke noe særlig, går av og til innom på vei hjem fra byen og spiser av og til is der om sommeren.

Skrevet

jeg liker mcflurry bare.

Anonymous poster hash: eb2df...d41
Skrevet

Nå spiser jeg ikke sånt lenger, men jeg foretrakk heller burger fra et gatekjøkken enn de fra McDonalds. Smakte jo papp.

Skrevet

Ja, jeg liker maten der, men jeg spiser så godt som aldri der av prinsipp.

• Liker 1
Skrevet

nuggets! gir søren i hva som er i de, om jeg faktisk eter er harske tånegler og gammel såpe - de er gode uansett.

:kvalm:

Skrevet

Nei. Det hender jeg spiser litt pommes frittes hvis noen andre vil dit og jeg er med, men ellers spiser jeg bare McFlurry.

Skrevet

ja, liker det:) spiser der ofte:D

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Jeg ELSKER Big Mac!!! Hvis jeg ikke hadde endt opp som en stor ku, så hadde jeg spist det mye oftere enn nå!

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg liker maten, men tåler den dessverre ikke, så har sluttet å spise der. Hver gang jeg har vært på mækkern i voksen alder (etter at allergiene mine kom) har jeg fått kjempeproblemer med magen. Så lurer på om dressingen deres inneholder fløte eller om de steker i smør.På Max og Burger King derimot får jeg aldri vondt i magen, men de griller burgerne sine. Syns burgerne der smaker bedre også. Spiser på Max hver gang jeg er i Sverige! :)

Skrevet

Liker bare McFlurry`en jeg.. Eller jeg elsker McFlurry.

Skrevet

Jeg var SÅ anti-McDonalds helt til en påskeferie som endte med å måtte vente på NAF i veikanten i nesten fem timer. Været var grusomt, det var kaldt, bilen var iskald og alt vi hadde var Farris og noen kjeks. Når vi fikk hjelp og kunne kjøre videre kom vi til McDonalds og jeg husker NØYAKTIG hva jeg spiste nå seks år senere.

en cheeseburger meny

kyllingnuggets med sataydip

ekstra pommes frites

cola

kaffe og eplepai

kaffe og doughnut med sukker og kanel

Vi kom hjem kl 3 på natten og takket være McD så var vi ikke helt i kjelleren. Dro på meg lungebetennelse men det var været sin skyld.

Anonymous poster hash: d3063...5cf
  • Liker 3
Skrevet

Vet ikke, fordi vi har ikke McD her, men vi har BK å der liker jeg Angry Whopper.

Skrevet

Lager mine egne burgere :) trenger ikke Mc Donalds mat:) Dyrt og smaker papp!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...