Gå til innhold

Liker du McDonald's mat?

Fremhevede innlegg

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Har noen smakt frokost burger der? Jeg synes den så litt ekkel ut.

For å svare på tråden: Ja, jeg liker noe av maten der, spesielt Wraps og nuggets, også en del av maten som jeg synes er direkte ekkel, f. eks fiske burgeren der. Men det er snakk om smak og behag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte det da jeg var i tenårene. Nå som jeg har blitt gammel mann så er det noe jeg ikke kjøper lengre.

Skrevet

Over 8 år siden jeg har spist på en McDonalds, men pleide å like eplepaien derfra. Og Happy Meal-burgeren var best!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk sier det er billig der. Koster ikke en meny 150 da?

Skrevet

Elsker , elsker ,elsker cheeseburger og big Mac :)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk sier det er billig der. Koster ikke en meny 150 da?

Sånn ca 80 - 100 etter hva du bestiller

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg betalte 210:- for to menyer. En meny med 9 biter nuggets og en meny med 6 biter sist jeg hadde med tantebarn dit.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing

Sophie-Ann, mod

Skrevet

Nei, jeg synes maten derfra blir alt for fet. Ikke nødvendigvis fordi jeg er redd for å legge på meg eller spise usunt en gang i blant, men McDonalds-mat smaker rett og slett bare fritert og fett. Dessuten synes jeg hele kjeden er shabby og hygienen ser dårlig ut. Det er mange år siden jeg har satt mine føtter innenfor en McDonalds-restaurant.

Anonymous poster hash: 1641c...ea4
Skrevet

Syns pommes fritesen er god. Og sjokolademilkshaken. Spiser det kanskje 1 gang i året. Aldri smakt burgerne der, så de kan jeg ikke uttale meg om.

Anonymous poster hash: ac8d5...f14
Skrevet

Spiser der kanskje 1 gang i året. Er ikke noe mat jeg synes er spesielt godt, men det fungerer. Isen er litt god da :)

Skrevet

Elsker Big Mac, og Mc Flurry er også veldig godt.

Anonymous poster hash: 84af9...94a

Skrevet

Kan ikke nekte på at jeg syns det er digg med en dobbel cheeseburger innimellom, men det blir ganske sjeldent.

Skrevet

Jeg synes McDonalds er OK, og noen ganger er det akkurat det jeg har mest lyst på i hele verden.

Det skjer vel mest når jeg er full eller bakfull.

Kjøper cheeseburgeren ganske ofte egentlig, når jeg går rett fra hard jobb til å gjøre unna masse ærender i byen og må få opp blodsukkeret. Noen ganger er det godt, andre ganger er det bare vomfyll.

Og så bli jeg så gæren i magen av det hvis jeg spiser mer enn en cheeseburger. Kjører jeg på med en svær McMeny så får jeg McStomachache med en gang og må ta en McShit ganske fort etterpå.

Anonymous poster hash: 457fb...290
  • Liker 1
Skrevet

Ja, burgeren og pommes fritesen synes jeg er veldig gode. Det gjelder også iskremene der - sunday og mcflurry. Jeg har spist der svært sjeldent, i og med at den byen jeg bodde i før ikke hadde Bk eller McDonalds. Da måtte jeg i så tilfelle kjørt ca 30-40min og det gadd jeg ikke. Men nå når jeg bor i en by der det er Bk og det skal komme McDonalds ..... Prøver å holde meg unna, for jeg vet det er fy fy mat. Men hender selvfølgelig at jeg går dit, noe som er greit hvis jeg ikke overdriver det.

Skrevet (endret)

Har noen smakt frokost burger der? Jeg synes den så litt ekkel ut.

For å svare på tråden: Ja, jeg liker noe av maten der, spesielt Wraps og nuggets, også en del av maten som jeg synes er direkte ekkel, f. eks fiske burgeren der. Men det er snakk om smak og behag.

Har smakt det. Smakte helt ok, men jeg gjorde det først og fremst for jeg fikk en gratis og jeg syntes det er veldig morro å teste matretter og fobedre det selv hjemme. Så i går hadde jeg min versjon av mctoast, og i dag skal jeg teste min versjon av frokost burgerene. Veldig gøy egentlig

Endret av mirandaa
Skrevet

Det kan være godt en sjelden gang. Foretrekker cheeseburgermenyen deres hvis jeg først skal spise der. De slår derimot ikke den lokale hamburgeren her jeg bor, det skal mye til. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

eneste jeg noengang har likt hos McDonalds er varm Apple Pie

Anonymous poster hash: 2cdbd...23b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...